kryds finger for os på tirsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

sweet

er så spændt på min samtale på sygehuset på tirsdag..

skal til samtale med min overlæge som holder øje med min tarmsygdom... og siger han at der er ro på min sygdom og jeg kan starte op på min faste medicin, så siger vores overlæge fra gyn også ok for start på babyprojekt....

håber så meget at vi får grøn lys for nu skal det snart være min tur til at kunne holde på en fin lille spire

er sååååå nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

sweet

er så bange for vi ikke får grønt lys

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

sweet skriver:

er så spændt på min samtale på sygehuset på tirsdag..

skal til samtale med min overlæge som holder øje med min tarmsygdom... og siger han at der er ro på min sygdom og jeg kan starte op på min faste medicin, så siger vores overlæge fra gyn også ok for start på babyprojekt....

håber så meget at vi får grøn lys for nu skal det snart være min tur til at kunne holde på en fin lille spire

er sååååå nervøs..

for grønt lys

Anmeld

15. maj 2011

sweet

twinboys skriver:

for grønt lys

mange tak, lige hvad jeg har brug for

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

sweet skriver:

mange tak, lige hvad jeg har brug for

og  for at der snart vokser en lille spire i din mave

Anmeld

15. maj 2011

sweet

twinboys skriver:

og  for at der snart vokser en lille spire i din mave

har heldigvis ikke haft problemer med at blive gravid, kun at den lille spire ikke vil blive der.. har været gravid 6 gange på et år...

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

sweet skriver:

har heldigvis ikke haft problemer med at blive gravid, kun at den lille spire ikke vil blive der.. har været gravid 6 gange på et år...

jamen der kommer grønt lys på tirsdag og inden længe vokser der en lille spire sig stor, sund og rask inden i din mave og om 9mdr. er den lille spire blevet så stor at det er blevet en dejlig stor baby som moar og far kan kysse og nusse

Anmeld

15. maj 2011

sweet

twinboys skriver:

jamen der kommer grønt lys på tirsdag og inden længe vokser der en lille spire sig stor, sund og rask inden i din mave og om 9mdr. er den lille spire blevet så stor at det er blevet en dejlig stor baby som moar og far kan kysse og nusse

hehe det håber jeg  stjæler min søsters bette pige på 3 mdr hele tiden så hun vil nok syntes det ville være rart hvis jeg snart får min egen

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

sweet skriver:

hehe det håber jeg  stjæler min søsters bette pige på 3 mdr hele tiden så hun vil nok syntes det ville være rart hvis jeg snart får min egen

hvor er du sød

Anmeld

15. maj 2011

sweet

twinboys skriver:

hvor er du sød

min bonus datter på 4 går også hele tiden og siger til mig: far og dig må altså gerne snart lave en baby i din mave hvis i har lyst...

hehe så nu er jeg også under pres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.