Luksusfælden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2008

Balderson

jeg så det også igår og synes bare det var så FEDT at de ikke fik en gave...

Så nu her hvor de kan sidde og se de andre programmer og se hvordan folk får gaver, så må de sku føle sig godt snydt...

Så kan de sku lærer det... Hvorfor melder man sig til sådan et program og så ikke bruge de råd de 2 eksperter kommer med, det er mig en gåde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

JonTri

Har lige set programmet på nettet... sikke nogle klaphatte... det må have været som at tale til våd bølgepap... frustrerende.
De sku da have skudt den lejlighed af... det er muligt at de bliver for børnenes skyld, men det er ikke meget værd når de ryger på gaden eller ender med at gå fra hinanden fordi økonomien er kommet for meget i vejen... Det kan da heller ikke være for børnenes skyld, når de begge skal arbejde mere... så vil jeg hellere sidde i en etværelses og så have tid og (økonomisk)overskud til at være mor for mine unger...

Hmm det var dagens sure opstød over folk der er svære at forstå...

Anmeld

12. november 2008

Mette+Mathias

Ja, jeg så det også og var DYBT forarget!!

De kommer jo til at sælge den lejlighed før eller siden alligevel, - så er det da bedre at gøre det nu, - man materielle goder og facade betyder åbenbart meget for dem.

Tænker bare på, - hvordan havde de forestillet sig at de kunne få hjælp, hvis de ikke vil ændre noget?

Ja ja, - de sparer på maden (som de oprindeligt brugte 8000 på76.gif, - man kan - sgu - ikke spare 9000 ved at spare på maden!!!

Hørte også at de 1 måned havde været på burgerbar 13!!! gange!!! Det er da også det rigtige sted at spise, hvis man mangler penge *himler med øjnene*

De havde ikke engang solgt den sk... bil, som kun blev brugt til at hente børn i børnehaven, - ja, jeg er stadig helt sur og forarget *gg*

Anmeld

12. november 2008

et-ønske

Jeg har faktisk set hvert afsnit fordi jeg selv har været en over-forbruger indtil for 2 år siden. Jeg har brugt mange af deres råd, for jeg synes meget af det har været brugbart, ihvertfald for mig Jeg er begyndt (som de har rådet mange til) at skrive ned hvad jeg bruger mine penge til - FUCK det er faktisk skræmmende.

HVis jeg ikke skulle i TV ville jeg gerne have besøg af dem, for de havde helt sikkert mange områder jeg kunne spare på. Men jeg kunne ikke tænke mig at andre skulle se alt om min økonomi

Anmeld

13. november 2008

Pia.

Fik ikke set det sidste gang, men har set det før og jeg må indrømme jeg også korser mig over folk kan leve på den måde !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.