Luksusfælden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. november 2008

Honningblomst

Nogen der ser eller har set disse programmer??

Jeg så det i går for første gang og hold da op jeg var rystet...vildt så langt ude folk kan komme og endnu mere at de var så dumme at de slet ikke tog imod de råd der blev givet.
Det værste var næsten undskyldningen for det...det var for børnenes skyld...hmm, mon det glæder børnene når forældrene går konkurs..

Til dem der ikke så det, kan jeg fortælle at denne her familie de brugte for 41.000kr pr. md. og havde kun 32.000kr til rådighed hver måned...alene deres lejlighed betalte de 16.000kr!!!!!! til om måneden....men det blev der sagt var meget normalt, at ens bolig åd halvdelen af indkomsten...vildt og ikke normalt i mit liv i hvert fald!!

Nå, men jeg var bare en smule rystet over hvor dårlige de mennesker var til at se sandheden i øjnene og desværre må der da sidde en bankrådgiver som heller ikke fortæller sandheden eller??

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

twinboys

Ja jeg var også rystet over at se det igår...

Fatter man bare ikke...

MAjbritt

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja jeg var også rystet over at se det igår...

Fatter man bare ikke...

MAjbritt

Ja, var det ikke HELT vildt....kunne godt se på de to der var med at de næsten ikke gad spilde deres tid på det par som slet ikke lyttede eller fattede hvad der skete...hmm, mærkeligt..

Anmeld

12. november 2008

ekzunz

De var også de første som ikke fik en eller anden form for gave da programmet sluttede. Men det havde de da bestemt heller ikke fortjent!
Bevares de havde da et pænt køkken, men ellers var der da ikke noget der som man bestemt kan finde billigere andre steder - og hvis man er teknisk insolvent ved at blvier der - så er det da bare ud af klappen!
Jeg forstår ikke de tør!!

Anmeld

12. november 2008

Diana...

Ja det var lidt vildt, det os første gang af alle programmerne hvor det sluttet som det startet, der skete ingen ændringer og man kunne mærke det på dem ed det samme.

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

Znuzke skriver:

De var også de første som ikke fik en eller anden form for gave da programmet sluttede. Men det havde de da bestemt heller ikke fortjent!
Bevares de havde da et pænt køkken, men ellers var der da ikke noget der som man bestemt kan finde billigere andre steder - og hvis man er teknisk insolvent ved at blvier der - så er det da bare ud af klappen!
Jeg forstår ikke de tør!!

Nej, det forstod jeg heller ikke...slet ikke...men ja, der er mange forskellige mennesker til...

Anmeld

12. november 2008

petersmor

Jeg så ikke programmet igår, men manden fortalte om det
Jeg må sige at det der undre mig mest er, at de overhovedet har meldt sig til, når de tilsyneladende ikke vil ændre noget overhovedet
Ja altså, undskyld mig, men er de dumme eller hva?

Hanne

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

Jeg må sige at det der undre mig mest er, at de overhovedet har meldt sig til, når de tilsyneladende ikke vil ændre noget overhovedet

Hanne

Ja det har du da helt ret i....men jo, jeg tror faktisk ikke de var s skide skarpe...men måske det kan hjælpe andre mennesker til at se at de måske også sidder i noget møg...det kan man da håbe...
Knus..

Anmeld

12. november 2008

SaNiNa

Ej det ville jeg gerne have set... kan slet ikke forstile mig at folk kan komme så langt ud... her bruger vi på ingen måder mere end vi har råd til. og hvis vi ønsker os en ny sofa ja så må vi jo spare sammen.

Anmeld

12. november 2008

Rasmine

petersmor skriver:

Hanne

De har nok liiiige set deres snit til at få de berømte
"15 minutes of fame..."????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.