Luksusfælden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2008

Honningblomst

Sanne skriver:

Ej det ville jeg gerne have set... kan slet ikke forstile mig at folk kan komme så langt ud... her bruger vi på ingen måder mere end vi har råd til. og hvis vi ønsker os en ny sofa ja så må vi jo spare sammen.

Det var HELT vildt det her...kan da godt forstå hvis der er mange der sidder rigtig skidt i det, nu huspriserne er faldet og de evt har lånt op osv...men derfra og så til bare at lade det køre og lukke øre og øjn er der altså langt...forstår ikke at man ikke prøver at ændre ved det.
Men det er jo folks eget valgt, men ligefrem at udstille sin dumhed på tv...hmm, det havde jeg nok ikke valgt..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

petersmor

Eva skriver:

Ja det har du da helt ret i....men jo, jeg tror faktisk ikke de var s skide skarpe...men måske det kan hjælpe andre mennesker til at se at de måske også sidder i noget møg...det kan man da håbe...
Knus..

Ja, jeg håber da virkelig at det har været en øjenåbner for nogen...... Stakkels unger siger jeg bare....Ikke nok med at mor og far ikke vil ændre livsstil så alle kunne få det bedre....Men dælme om ikke de også udstiller for hele den danske befolkning at de absolut ikke er den hurtigste PUCH på havnen.
Sørgeligt
Knus Hanne

Anmeld

12. november 2008

petersmor

Mebach skriver:

De har nok liiiige set deres snit til at få de berømte
"15 minutes of fame..."????

Tror du har ret, men ville godt nok ha valgt en anden måde at opnå det på

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

Ja, jeg håber da virkelig at det har været en øjenåbner for nogen...... Stakkels unger siger jeg bare....Ikke nok med at mor og far ikke vil ændre livsstil så alle kunne få det bedre....Men dælme om ikke de også udstiller for hele den danske befolkning at de absolut ikke er den hurtigste PUCH på havnen.
Sørgeligt
Knus Hanne

Ja, sørgeligt er det helt rigtige ord....hvor bliver der gjort mange dumme ting i de hellige børns navn....øv øv..
Knus..

Anmeld

12. november 2008

Mca<3

De havde da ingen problemer med økonomien .. De havde tilkaldt luksus fælden bare for sjov ,,
7500 kr i underskud hver måned ,, altså ,, det da små penge .. GRINER ,, stakkels børn ,,,,,

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

De havde da ingen problemer med økonomien .. De havde tilkaldt luksus fælden bare for sjov ,,
7500 kr i underskud hver måned ,, altså ,, det da små penge .. GRINER ,, stakkels børn ,,,,,

Tror som "kun" det var 9000kr i underskud-griner- men ja, stakkels børn...

Anmeld

12. november 2008

petersmor

Eva skriver:

Tror som "kun" det var 9000kr i underskud-griner- men ja, stakkels børn...

Ja. Herregud da hvad forages vi dog over

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

Ja. Herregud da hvad forages vi dog over

-griner- ja, 9000kr hvad er det nu om stunder....

Anmeld

12. november 2008

Lullaby

Ikke engang deres fagforening havde de pillet ved, og det er da et lille sted at spare. Og da de så blev stillet spm om hvad de ville gøre om 7½ år når de pludselig skulle skaffe 16½ mere til at betale af på deres lån kiggede de bare på hinanden og sagde, det vidste de ikke.. jeg syntes godt nok ikke at de var rigtig kloge...

Anmeld

12. november 2008

Heidi.

Jeg syntes egentlig at det er lidt synd for disse mennesker der har så lidt styr på deres økonomi.. Dejligt at de kan få hjælp af andre,.. Men HVORFOR FANDEN melder man sig til sådanne et program, og så ikke lytter efter de råd der bliver givet!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.