Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sanne skriver:Ej det ville jeg gerne have set... kan slet ikke forstile mig at folk kan komme så langt ud... her bruger vi på ingen måder mere end vi har råd til. og hvis vi ønsker os en ny sofa ja så må vi jo spare sammen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:Ja det har du da helt ret i....men jo, jeg tror faktisk ikke de var s skide skarpe...men måske det kan hjælpe andre mennesker til at se at de måske også sidder i noget møg...det kan man da håbe...Knus..
Mebach skriver:De har nok liiiige set deres snit til at få de berømte "15 minutes of fame..."????
petersmor skriver:Ja, jeg håber da virkelig at det har været en øjenåbner for nogen...... Stakkels unger siger jeg bare....Ikke nok med at mor og far ikke vil ændre livsstil så alle kunne få det bedre....Men dælme om ikke de også udstiller for hele den danske befolkning at de absolut ikke er den hurtigste PUCH på havnen.SørgeligtKnus Hanne
De havde da ingen problemer med økonomien .. De havde tilkaldt luksus fælden bare for sjov ,, 7500 kr i underskud hver måned ,, altså ,, det da små penge .. GRINER ,, stakkels børn ,,,,,
Eva skriver:Tror som "kun" det var 9000kr i underskud-griner- men ja, stakkels børn...
petersmor skriver:Ja. Herregud da hvad forages vi dog over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128