Trillinge opdate...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

for at du kan ruge så længe som muligt.... Jeg har selv født 2 børn for tidligt og ved at de sagtens kan klare sig ude nu uden de store følger.... og de har jo en flot vægt... men ved samtidig også hvad ens tanker kan gøre ved en....

Du får lige en masse  fra mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Mi

Rebecca55 skriver:

Ja det er altid en trøst, med nogle gode historier. Men har besluttet at ringe der op i morgen, så jeg ikke skal gå til tirsdag med de her tanker.

Det er nok også godt lige at få lidt ro på

Held og lykke, og jeg  for at ungerne kan blive derinde nogle dage, eller uger endnu.

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Mi skriver:

Det er nok også godt lige at få lidt ro på

Held og lykke, og jeg  for at ungerne kan blive derinde nogle dage, eller uger endnu.

Mange tak... Ja hvis bare de bliver der inde til uge32 som minimum, så bliver jeg rigtig glad.

Anmeld

15. maj 2011

Mi

Rebecca55 skriver:

Mange tak... Ja hvis bare de bliver der inde til uge32 som minimum, så bliver jeg rigtig glad.

Ja, lige nu har hver dag jo betydning. Men du skal ikke være så bange for hvis de kommer nu, for lægerne er bare så dygtige idag. Vi var kun indlagt i en måned, og det var en rigtig god måned, hvor vi fik utrolig meget støtte fra de fantastiske sygeplejersker på neonatal.

Hvor i landet skal du føde?

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Mi skriver:

Ja, lige nu har hver dag jo betydning. Men du skal ikke være så bange for hvis de kommer nu, for lægerne er bare så dygtige idag. Vi var kun indlagt i en måned, og det var en rigtig god måned, hvor vi fik utrolig meget støtte fra de fantastiske sygeplejersker på neonatal.

Hvor i landet skal du føde?

Jeg skal føde på Skejby ved Århus... Vi var oppe på neonatal for 3 uger siden,så vi er da heldigvis også blevet forberedt på det. Sygeplejesker og læger er også bare så søde og professionelle, så er heldigvis også tryg ved at skulle der op. Men man bliver bare så rørt og bekymret, når det gælder ens små guldklumper.

Anmeld

15. maj 2011

serinasmor

håber det bedste

spis baby spis ... der skal helst være længe til din fødselsdag og du skal nok blive fejret når du kommer ud ...

Anmeld

15. maj 2011

Mi

Rebecca55 skriver:

Jeg skal føde på Skejby ved Århus... Vi var oppe på neonatal for 3 uger siden,så vi er da heldigvis også blevet forberedt på det. Sygeplejesker og læger er også bare så søde og professionelle, så er heldigvis også tryg ved at skulle der op. Men man bliver bare så rørt og bekymret, når det gælder ens små guldklumper.

Ja, man er bare så sårbar når det gælder ens børn. Det er da dejligt at i er blevet godt forberedt og set stedet inden. På så stort et sygehus er de jo vant til disse fødsler og de små børn.

Men tænk, at snart så skal du se deres ansigter, lugte dem, og røre ved deres bløde hud

Anmeld

15. maj 2011

132319

til dig, jeg håber på det allerbedste!

Hold op jeg synes tiden er gået hurtig, synes lige du har fortalt at du ventede tvillinger 

Pøj pøj med det hele, jeg er sikker på at de alle tre er nogle fightere! 

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Mi skriver:

Ja, man er bare så sårbar når det gælder ens børn. Det er da dejligt at i er blevet godt forberedt og set stedet inden. På så stort et sygehus er de jo vant til disse fødsler og de små børn.

Men tænk, at snart så skal du se deres ansigter, lugte dem, og røre ved deres bløde hud

Ja de virker til virkelig at have styr på det... Ja det er slet ikke til at forstå jeg snart får dem at se, men håber de lige venter lidt endnu.... Smil

Anmeld

15. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Man skal passe på med hvad man ønsker, når ikke man mener det.Var til kontrol i fredags og 2'eren og 3'eren vejer henholdsvis 1550g og1630g ca, så de følger deres kurve perfekt. Men 1'eren er desværre begyndt at bøje af sin kurve og vejer kun 1250g ca, så det er rigtig skidt. Skal så til ekstra kontrol på tirsdag, for at se om den slet ikke vokser mere. Er det tilfældet skal jeg nok have et ak, for at få den lille ud og kan fede den lidt op. Tog det egentligt meget pænt, for har vist at det kunne ske. Men kan godt mærke jeg er ved at gå lidt i panik, for den skal bare klare det. Synes lige nu der er alt for lang tid til på tirsdag, for er så bekymret. Men vi krydser fingre og på trods af vi ikke er specielt troende ber vi da også en lille bøn. Trængte lige til at komme ud med det....

Nej nej nej nej, ej hvor skrækkeligt, håber dig og manden kan slappe af, selvom det er svært, så er det jo bedst for jer alle 5. Puhhh hvor langt er du efterhånden?

Nej, sidder helt og græder, fik jeg samme besked var min verden også gået helt i stå indtil jeg fik et svar.

Uhh ville gerne kunne kramme dig rigtigt i stedet for virtuelt.

for en god update på tirsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.