Trillinge opdate...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Maalene

Åhh nej, det er jeg ked af at høre

Håber de alle tre er vokset til næste gang - så de kan få lov til at blive længere inde i din varme hule allesammen

Kryyydser aaaalt hvad jeg kan for, at de fortsat vokser på tirsdag, og sender en masse varme tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

norenberg

håber det bedste og at bebsen har vokset til næste scanning....for det er slet ikke sjov at skulle igennem det forløbt med for tidlig fødte...kender det selv alt for godt fik ak i uge 27....og indlagt knap 3 mdr....

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Årh, øv. Man bliver sgu så bekymret, når man får de meldinger.

Håber, at den bare har sovet i timen og kommer godt igen.

Stort kram og krydsede fingre herfra.

Hvad uge og dag er du i på tirsdag?

Takker... På tirsdag er jeg 31+3, så de skulle helst blive der inde en 3 uger eller mere endnu.

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Tusind tak for jeres støtte og søde ord...

Anmeld

15. maj 2011

2721

krydser alt hvad krydes kan for at den lille 1er har taget på til tirsdag

Anmeld

15. maj 2011

Mi

Rebecca55 skriver:

Takker... På tirsdag er jeg 31+3, så de skulle helst blive der inde en 3 uger eller mere endnu.

Så lige at du snart er 31+3. Ville bare lige fortælle dig at mine piger blev født i 31+2 og de har klaret det perfekt uden nogen komplikationer eller følger. Tænkte du måske havde brug for en solstrålehistorie

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. maj 2011

channie-g

Rebecca55 skriver:

Man skal passe på med hvad man ønsker, når ikke man mener det.Var til kontrol i fredags og 2'eren og 3'eren vejer henholdsvis 1550g og1630g ca, så de følger deres kurve perfekt. Men 1'eren er desværre begyndt at bøje af sin kurve og vejer kun 1250g ca, så det er rigtig skidt. Skal så til ekstra kontrol på tirsdag, for at se om den slet ikke vokser mere. Er det tilfældet skal jeg nok have et ak, for at få den lille ud og kan fede den lidt op. Tog det egentligt meget pænt, for har vist at det kunne ske. Men kan godt mærke jeg er ved at gå lidt i panik, for den skal bare klare det. Synes lige nu der er alt for lang tid til på tirsdag, for er så bekymret. Men vi krydser fingre og på trods af vi ikke er specielt troende ber vi da også en lille bøn. Trængte lige til at komme ud med det....

det skal i nok klare... du får lige et  her fra og

Anmeld

15. maj 2011

Najsen86

sender en masse god energi og vokseværk til trilling 1

Håber på det bedste tirsdag...

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Mi skriver:

Så lige at du snart er 31+3. Ville bare lige fortælle dig at mine piger blev født i 31+2 og de har klaret det perfekt uden nogen komplikationer eller følger. Tænkte du måske havde brug for en solstrålehistorie

www.stjerneleg.dk

Ja det er altid en trøst, med nogle gode historier. Men har besluttet at ringe der op i morgen, så jeg ikke skal gå til tirsdag med de her tanker.

Anmeld

15. maj 2011

Pige2009

Ønsker jer allt det bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.