Trillinge opdate...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.495 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Rebecca55

Man skal passe på med hvad man ønsker, når ikke man mener det.Var til kontrol i fredags og 2'eren og 3'eren vejer henholdsvis 1550g og1630g ca, så de følger deres kurve perfekt. Men 1'eren er desværre begyndt at bøje af sin kurve og vejer kun 1250g ca, så det er rigtig skidt. Skal så til ekstra kontrol på tirsdag, for at se om den slet ikke vokser mere. Er det tilfældet skal jeg nok have et ak, for at få den lille ud og kan fede den lidt op. Tog det egentligt meget pænt, for har vist at det kunne ske. Men kan godt mærke jeg er ved at gå lidt i panik, for den skal bare klare det. Synes lige nu der er alt for lang tid til på tirsdag, for er så bekymret. Men vi krydser fingre og på trods af vi ikke er specielt troende ber vi da også en lille bøn. Trængte lige til at komme ud med det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Mi

Jeg håber at den lille har taget lidt på til på tirsdag, og at de kan få love at blive lidt længere derinde

www.stjerneleg.dk 

Anmeld

15. maj 2011

Moar2011

pyha , kan godt følge dig .. men  alt hvad jeg kan .. og du skal bare tænke en masse positive tanker, så går det selvom at det er svært når det handler om vores guldklumper..

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

Rebecca55 skriver:

Man skal passe på med hvad man ønsker, når ikke man mener det.Var til kontrol i fredags og 2'eren og 3'eren vejer henholdsvis 1550g og1630g ca, så de følger deres kurve perfekt. Men 1'eren er desværre begyndt at bøje af sin kurve og vejer kun 1250g ca, så det er rigtig skidt. Skal så til ekstra kontrol på tirsdag, for at se om den slet ikke vokser mere. Er det tilfældet skal jeg nok have et ak, for at få den lille ud og kan fede den lidt op. Tog det egentligt meget pænt, for har vist at det kunne ske. Men kan godt mærke jeg er ved at gå lidt i panik, for den skal bare klare det. Synes lige nu der er alt for lang tid til på tirsdag, for er så bekymret. Men vi krydser fingre og på trods af vi ikke er specielt troende ber vi da også en lille bøn. Trængte lige til at komme ud med det....

puha da.. kan godt forstå du bliver lidt nervøs.. men jeg er SIKKER på at den lille figther baby 1, klarer den.. 

jeg krydser ALT hvad der krydses kan... 

Anmeld

15. maj 2011

BinaMor

krydser og ber og håber

Anmeld

15. maj 2011

LotteGabriella

Rebecca55 skriver:

sender en masse "vokseværk" og positiv energi til den lille guldklump og så lige en krammer til dig

krydser fingre

Anmeld

15. maj 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Åhh..jeg håber da at den mindste lille får taget lidt på, så de kan få lov at blive inde i varmen i mors mave bare lidt længere.
SÅ masser af krydsede fingre herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. maj 2011

CamillaSoefelt

Jeg krydser fingre for at baby har taget mere på til tirsdag:-).

Anmeld

15. maj 2011

MaybeBaby

Uha, krydser da også lige alt, hvad der krydses kan! Og glæder mig til en forhåbentlig positiv Update på tirsdag!

Anmeld

15. maj 2011

Vial

Årh, øv. Man bliver sgu så bekymret, når man får de meldinger.

Håber, at den bare har sovet i timen og kommer godt igen.

Stort kram og krydsede fingre herfra.

Hvad uge og dag er du i på tirsdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.