Babyspark og overvægt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

maryjane

Hejsa.

Er selv 22+2 i dag, og har en BMI på omkring 38 (har dog tabt mig en anelse siden da, 5kg ifølge vægten hos JM altså!)

I går aftes så jeg min mave sådan hoppe når hende den lille sparker, og i dag fangede min kæreste det også. Er lidt i tvivl om at mærke liv udenpå, men mener da selv jeg kan(Burde man jo også når man kan se det, ikke?). Men synes det er lidt svært at skelne når man også mærker det indeni hvis det gir mening.

Kunne ret tydeligt se et af stederne jeg blev sparket i dag, ret vildt.

Har kunnet mærke liv fra ca. uge 16, husker det ikke præcist. Og det er første barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

MosterA

maryjane skriver:

Hejsa.

Er selv 22+2 i dag, og har en BMI på omkring 38 (har dog tabt mig en anelse siden da, 5kg ifølge vægten hos JM altså!)

I går aftes så jeg min mave sådan hoppe når hende den lille sparker, og i dag fangede min kæreste det også. Er lidt i tvivl om at mærke liv udenpå, men mener da selv jeg kan(Burde man jo også når man kan se det, ikke?). Men synes det er lidt svært at skelne når man også mærker det indeni hvis det gir mening.

Kunne ret tydeligt se et af stederne jeg blev sparket i dag, ret vildt.

Har kunnet mærke liv fra ca. uge 16, husker det ikke præcist. Og det er første barn.

Jeg kan slet ikke mærke sparkene ret vildt. Kan kun mærke små bump og det er oftest når jeg sidder op. Ligger jeg mig ned på ryggen er der slet ikke noget. 

Åh jeg vil bare SÅ gerne mærke et ordentligt spark 

Anmeld

15. maj 2011

maryjane

MosterA skriver:

Jeg kan slet ikke mærke sparkene ret vildt. Kan kun mærke små bump og det er oftest når jeg sidder op. Ligger jeg mig ned på ryggen er der slet ikke noget. 

Åh jeg vil bare SÅ gerne mærke et ordentligt spark 

Øv. Det er også træls, vil nu også sige at det ikke er hver gang hun sparker med lige meget kraft overhovedet. Men det handler bare om at slappe af, så skal det nok komme. Det håber jeg for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.