Marisen81 skriver:
Jeg er sat til den 14. sep. Håber hun kommer til tiden eller helst lidt før, for jeg kan virkelig ikke vente
Hvad med dig?
Uha, jeg har taget 10 kg på. Svært at sige hvor meget der er graviditet og hvor meget der er rygestop. Jeg tror også at folk der kender mig vil sige at jeg ser gravid ud, men det er vist kun fordi de ved det... Min jordemor siger at det også har noget at gøre med at jeg er høj - er 178 cm.
Jeg er også sat til 14 sep. Kender godt det med at den lille godt må komme lidt før tid, men jeg satser nu på at gå tiden ud. Alle mine 3 søskende har født 8-11 uger før tid med deres den første pga. svangerskabsforgiftning så jeg vil gerne gå tiden ud 
Hvis du også lige er stoppe med at ryge kan jeg godt forstå at der er svært at finde ud at hvad vægtstigningen skyldes. Og du skal da bare være glad for at du har noget at fordele det på. Jeg er selv 150 cm høj så jeg har ikke så mange steder at gør af det 
Der skete også noget markant med min appetit da jeg blev gravid, så det var nok derfor jeg ikke har taget noget på. Det er først inden for de seneste 2 uger at jeg er begyndt at kunne spise mere end bare mikroskopiske mængder og selv nu bliver jeg meget hurtigt fyldt 
Anmeld