Babyspark og overvægt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

MosterA

Tropez skriver:

Jeg er faktisk temmelig overvægtig, jeg havde en start bmi på 33 da jeg blev gravid og jeg er da bestemt ikke blevet mindre, billedet er taget i går og man kan godt se at røv og mave har næsten samme størrelse 

Super billede!

Og dejligt med lidt håb for os. Vil så gerne give min kæreste den oplevelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Fenja09

Jeg har også ekstra på sidebenene og jeg mærkede spark første gang i uge 18 og det samme gjorde kæresten. Så det kan sagtens lade sig gøre at kæresten mærker sparkene selvom man er overvægtig

Jeg er idag i uge 25 og mærker tydelige spark hver eneste dag

/Fenja

Anmeld

15. maj 2011

MosterA

Marisen81 skriver:

Jeg kan se at vi er lige langt - spændende!

Sidste lørdag kunne jeg med sikkerhed sige, at jeg mærkede min pige udefra. Faderen har også mærket hende, men ganske svagt. Jeg sagde til ham, at han skulle lægge hovedet på maven, for så troede jeg det var nemmere at mærke hende. Det gav han mig ret i.

Jeg har ikke set noget på maven når der er et spark, men har heller ikke kigget efter.

Det jeg vil spørge dig  (og andre overvægtige der læser med) om er om du ser gravid ud? Jeg ser overhovedet ikke gravid ud. Det ligner bare at jeg har taget 5 kg på på maven Vejede ca 20 kg for meget da jeg blev gravid.

Lidt sjovt at vi er ca. lige langt. Hvornår er du sat til?

Kender godt det med at man er lidt træt af hvis man ikke kommer til at se gravid ud 

Dem som kender mig, og min krop, godt kan sagtens se at jeg er gravid. Min mave har fået en helt anden form og den er blevet helt hård fra under brystet og ned til under navlen. Tror det er fordi babyen fylder ud forneden og presser alt andet opad  Før var jeg flad under brystet og så kom maven under navlen så jeg føler mig bestemt gravid!

Jeg har lige vejet mig i dag og vejer nu ca. 1 kg mere end før jeg blev gravid ellers har jeg faktisk kun tabt mig ind til nu.

Anmeld

15. maj 2011

Clisolka

Marisen81 skriver:

Jeg kan se at vi er lige langt - spændende!

Sidste lørdag kunne jeg med sikkerhed sige, at jeg mærkede min pige udefra. Faderen har også mærket hende, men ganske svagt. Jeg sagde til ham, at han skulle lægge hovedet på maven, for så troede jeg det var nemmere at mærke hende. Det gav han mig ret i.

Jeg har ikke set noget på maven når der er et spark, men har heller ikke kigget efter.

Det jeg vil spørge dig  (og andre overvægtige der læser med) om er om du ser gravid ud? Jeg ser overhovedet ikke gravid ud. Det ligner bare at jeg har taget 5 kg på på maven Vejede ca 20 kg for meget da jeg blev gravid.

Sådan her så jeg ud 22+1 (først der jeg turde stå op og få taget mavebileder ) Jeg vejede også omkring 20 kg for meget, da jeg blev gravid - men jeg havde lidt mavse inden jeg blev gravid. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2011

Marisen81

MosterA skriver:

Lidt sjovt at vi er ca. lige langt. Hvornår er du sat til?

Kender godt det med at man er lidt træt af hvis man ikke kommer til at se gravid ud 

Dem som kender mig, og min krop, godt kan sagtens se at jeg er gravid. Min mave har fået en helt anden form og den er blevet helt hård fra under brystet og ned til under navlen. Tror det er fordi babyen fylder ud forneden og presser alt andet opad  Før var jeg flad under brystet og så kom maven under navlen så jeg føler mig bestemt gravid!

Jeg har lige vejet mig i dag og vejer nu ca. 1 kg mere end før jeg blev gravid ellers har jeg faktisk kun tabt mig ind til nu.

Jeg er sat til den 14. sep. Håber hun kommer til tiden eller helst lidt før, for jeg kan virkelig ikke vente Hvad med dig?

Uha, jeg har taget 10 kg på. Svært at sige hvor meget der er graviditet og hvor meget der er rygestop. Jeg tror også at folk der kender mig vil sige at jeg ser gravid ud, men det er vist kun fordi de ved det... Min jordemor siger at det også har noget at gøre med at jeg er høj - er 178 cm.

Anmeld

15. maj 2011

Marisen81

BB78 skriver:

Sådan her så jeg ud 22+1 (først der jeg turde stå op og få taget mavebileder ) Jeg vejede også omkring 20 kg for meget, da jeg blev gravid - men jeg havde lidt mavse inden jeg blev gravid. 

Flot mave!

Jeg har endnu ikke taget billeder af maven, man kan ikke se noget alligevel.

Før jeg blev gravid havde jeg ellers en drøm om at vi skulle tage billeder hver uge, men det har jeg slet ikke lyst til.

Anmeld

15. maj 2011

Clisolka

Marisen81 skriver:

Flot mave!

Jeg har endnu ikke taget billeder af maven, man kan ikke se noget alligevel.

Før jeg blev gravid havde jeg ellers en drøm om at vi skulle tage billeder hver uge, men det har jeg slet ikke lyst til.

Tak  Dette er også mit første billede, hvor jeg står op, ellers har det været liggende  Jeg endte med at tage 22 kg på - og fik en tøs på 4 kg Så jeg havde en ret stor mave til sidst....

Anmeld

15. maj 2011

MosterA

Marisen81 skriver:

Jeg er sat til den 14. sep. Håber hun kommer til tiden eller helst lidt før, for jeg kan virkelig ikke vente Hvad med dig?

Uha, jeg har taget 10 kg på. Svært at sige hvor meget der er graviditet og hvor meget der er rygestop. Jeg tror også at folk der kender mig vil sige at jeg ser gravid ud, men det er vist kun fordi de ved det... Min jordemor siger at det også har noget at gøre med at jeg er høj - er 178 cm.

Jeg er også sat til 14 sep. Kender godt det med at den lille godt må komme lidt før tid, men jeg satser nu på at gå tiden ud. Alle mine 3 søskende har født 8-11 uger før tid med deres den første pga. svangerskabsforgiftning så jeg vil gerne gå tiden ud 

Hvis du også lige er stoppe med at ryge kan jeg godt forstå at der er svært at finde ud at hvad vægtstigningen skyldes. Og du skal da bare være glad for at du har noget at fordele det på. Jeg er selv 150 cm høj så jeg har ikke så mange steder at gør af det 

Der skete også noget markant med min appetit da jeg blev gravid, så det var nok derfor jeg ikke har taget noget på. Det er først inden for de seneste 2 uger at jeg er begyndt at kunne spise mere end bare mikroskopiske mængder og selv nu bliver jeg meget hurtigt fyldt 

Anmeld

15. maj 2011

Tropez

Marisen81 skriver:

Du ser dejlig gravid ud Hvor langt er du henne nu?

Jeg er 29+1 og har kunnet mærke hende uden på maven siden uge 23 

Anmeld

15. maj 2011

Tropez

MosterA skriver:

Super billede!

Og dejligt med lidt håb for os. Vil så gerne give min kæreste den oplevelse!

Mange tak, sad lige og regnede på det og første gang min kæreste virkeligt mærkede hende sparke, så han selv blev helt forskrækket var jeg 23+5, han havde dog mæket hende siden jeg var 21+, men lige den dag sparkede hun så hårdt at han da bare slet ikke var i tvivl om at hun var derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.