Ååååh suk og ak og ve... (boligsøgning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

otlitrom

Jeg håber I får den. Det er nervepirrende at gå og vente på den slags svar!

Vi har været svineheldige, for at sige det mildt!

Vi begyndte at søge lejlighed 10 januar.. 15. februar fik vi nøglen til den lejlighed vi bor i idag. Møblerne passer ikke helt ind (er for store), men det er jo noget vi kan arbejde på henad vejen. Kvarteret er vi blevet rigtig glade for, og ja, det ekstra væresle, som var grunden til vi flyttede. At vi så også har fået en stor altan er bare klasse!

Det kan lade sig gøre at være heldig! Jeg krydser for Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Frøken J.

den første var vi nr 3 i køen vidst nok og den vi har nu var vi nr 10 men det var kun os og ingen andre der kom og kikkede på lejligheden.

den boligforening vi er med i gør at når man har været sammen i over 2 år og har et barn så bliver man rykket frem i køen og har større mulighed for at finde en lejlighed end hvis man ikk har været sammen længe og sådan noget jo. så der er fordele ved at ha børn

Ej hvor heldigt! Så flinke er de ikke i vores boligforening Vi har haft ringet og spurgt om det havde betydning man var gravid eller havde børn, men det havde det ikke. Mega skod.

Ps. Vi har fået svar nu.. Vi fik den ikke 

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

bøgelund1 skriver:

uh spændende.. jeg har fået de lejligheder, jeg har søgt. dog i Odense!  

hvornår får i svar??  

krydser fingre for at det lykkedes jer at få den.. 

ej hvor heldigt, altså! Vi har lige fået svar, og vi fik den ikke 

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Krydser helt vildt for jer

Jeg har prøvet at stå som nummer 10, og så få lejligheden alligevel

Tak for det! Det var også sådan min kæreste fik den her, så man kan være heldig! Desværre fik vi den ikke, vi har lige fået svar 

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Står selv og leder efter lejlighed.. Så kender det.. Stod som nr 9 til en lejlighed, men nr 7 sagde ja.. PIS OS! Og er ikke blevet tilbudt noget siden.. :/

Åh, så du er lige så uheldig! Det er jo UMULIGT! Håber du snart finder noget

Vi fik den desværre ikke  

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

Rosa skriver:

Jeg kan kun anbefal boligportalen. Den har skaffet os to fantastiske lejligheder i Århus C. 

Er det så ikke private udlejere? Har bare lidt fordomme, fordi der er så mange i min familie, der har haft massive problemer med private udlejere..

Anmeld

14. maj 2011

Frøken J.

kitty skriver:

Jeg håber I får den. Det er nervepirrende at gå og vente på den slags svar!

Vi har været svineheldige, for at sige det mildt!

Vi begyndte at søge lejlighed 10 januar.. 15. februar fik vi nøglen til den lejlighed vi bor i idag. Møblerne passer ikke helt ind (er for store), men det er jo noget vi kan arbejde på henad vejen. Kvarteret er vi blevet rigtig glade for, og ja, det ekstra væresle, som var grunden til vi flyttede. At vi så også har fået en stor altan er bare klasse!

Det kan lade sig gøre at være heldig! Jeg krydser for Jer!

Vi har lige fået svar, men fik den ikke, desværre!

Hold da op, hvor har i været heldige! Men min kæreste var også lige så heldige i sin tid. Der var endda et par stykker FØR ham i køen der havde sagt ja til denne også, men de ombestemte sig igen..

Anmeld

14. maj 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Tak for det! Det var også sådan min kæreste fik den her, så man kan være heldig! Desværre fik vi den ikke, vi har lige fået svar 

Øv....op med humøret igen. det kan være der hurtigt dukker en anden lejlighed op

Anmeld

14. maj 2011

Rosa

Secrets skriver:

Er det så ikke private udlejere? Har bare lidt fordomme, fordi der er så mange i min familie, der har haft massive problemer med private udlejere..

Vores nye lejlighed er gennem et boligfirma, så der er både og. 

Anmeld

14. maj 2011

MissGeoh

Secrets skriver:

Åh, så du er lige så uheldig! Det er jo UMULIGT! Håber du snart finder noget

Vi fik den desværre ikke  

Ej hvor øv.. Det er bare SÅ træls..

Jeg håber også snart i får noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.