hvornår mærkede i baby første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Frøken J.

channie-g skriver:

super skøn, glæder mig så meget til jeg kan mærke vores den lille... tror nogen gange jeg kan mærke ham, men er ikke sikker og det er meget svær at forklare hvordan det føles... men håber meget på det snart kommer

og tillykke med den skønne bebs i maven....

Tak og i lige måde! Bare giv det tid, pludselig er du ikke i tvivl mere Det er det skønneste. Har en decideret overaktiv boxer derinde. H*n har dog været mindre aktiv end h*n plejer i dag, det bekymrer mig lidt, selvom jeg godt ved det er dumt at bekymre mig, når jeg ikke er længere henne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

channie-g

Secrets skriver:

Tak og i lige måde! Bare giv det tid, pludselig er du ikke i tvivl mere Det er det skønneste. Har en decideret overaktiv boxer derinde. H*n har dog været mindre aktiv end h*n plejer i dag, det bekymrer mig lidt, selvom jeg godt ved det er dumt at bekymre mig, når jeg ikke er længere henne  

tror jeg gerne og håber virkelig også snart det komme, kan snart ikke vente mere.... hehe

tror bestem ikke du skal bekymrer dig, kan være h*n er lidt træt idag...

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

channie-g skriver:

håber jeg virkelig også...

mærke du noget til den lille hver dag eller ??

Ja det gør jeg men er også 29+0 idag

Han maser så man kan se ham ude på maven og danne sig billede af hvad det er der (stikker ud) og klumper fra side til side,. Og sparker så man kan se hans fødder :-)

Har du fundet ud af hvilke køn det er ?

Anmeld

13. maj 2011

channie-g

JuliaNielsen skriver:

Ja det gør jeg men er også 29+0 idag

Han maser så man kan se ham ude på maven og danne sig billede af hvad det er der (stikker ud) og klumper fra side til side,. Og sparker så man kan se hans fødder :-)

Har du fundet ud af hvilke køn det er ?

ej hvor dejligt for dig/jer, bare det var mig hehe.. men min tid kommer nok... ;-)

hvornår er du sat til..?

ja vi var til kønsscanning i onsdags og vi venter en lille Alexander :-) er virkelig virkelig spændt, glæder mig sygt meget

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

channie-g skriver:

ej hvor dejligt for dig/jer, bare det var mig hehe.. men min tid kommer nok... ;-)

hvornår er du sat til..?

ja vi var til kønsscanning i onsdags og vi venter en lille Alexander :-) er virkelig virkelig spændt, glæder mig sygt meget

Tillykke med det <3

Det er sku også et flot navn,.

Kan huske jeg selv var meget utålmodig, og at jeg bare tænkte på det koonstant, men så snart jeg lod være kom det ikke så længe efter,.!

Jeg er sat til 30 Juli Hvornår er du sat til ?

Anmeld

13. maj 2011

channie-g

JuliaNielsen skriver:

Tillykke med det <3

Det er sku også et flot navn,.

Kan huske jeg selv var meget utålmodig, og at jeg bare tænkte på det koonstant, men så snart jeg lod være kom det ikke så længe efter,.!

Jeg er sat til 30 Juli Hvornår er du sat til ?

tak... det er min fyr der har valgt det, er kun ved at vende mig til det men skal nok lære det... vi bestemte inden jeg blev gravid at blev det en pige valgte jeg navn og dreng måtte mathias (min fyr) så det har han så gjort og det er heller ikke det værste han kunne have valgt..

oki dejligt, så kan man ligesom se en ende på det, synes du det er ved at være hårdt eller? høre nemlig tit at det er mega hårdt til tider...

jeg er meget utålmodig hehe men håber det snart kommer hehe

jeg er sat til d. 1 nov, men tror selv han kommer ud til os d. 25 okt. hehe men nu må vi se

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

channie-g skriver:

tak... det er min fyr der har valgt det, er kun ved at vende mig til det men skal nok lære det... vi bestemte inden jeg blev gravid at blev det en pige valgte jeg navn og dreng måtte mathias (min fyr) så det har han så gjort og det er heller ikke det værste han kunne have valgt..

oki dejligt, så kan man ligesom se en ende på det, synes du det er ved at være hårdt eller? høre nemlig tit at det er mega hårdt til tider...

jeg er meget utålmodig hehe men håber det snart kommer hehe

jeg er sat til d. 1 nov, men tror selv han kommer ud til os d. 25 okt. hehe men nu må vi se

Det er ikke hårdt at vente sig, nogen gør det nærmest til en sygdom..!

Altså du kan føle dig skidt tilpas og døje med bækken smerter men jeg vil ikke sige det er hårdt <3

Anmeld

14. maj 2011

otlitrom

14+3 - juleaftensdag Verdens bedste julegave...

Anmeld

14. maj 2011

channie-g

JuliaNielsen skriver:

Det er ikke hårdt at vente sig, nogen gør det nærmest til en sygdom..!

Altså du kan føle dig skidt tilpas og døje med bækken smerter men jeg vil ikke sige det er hårdt <3

dejlig at høre, for nogen for det virkelig til at lyde som helvede til tider og synes godt nok det er hårdt til tider (har allerede får konstateret bækkenløsning i uge 14+2) men som du siger det er jo ikke en sygdom heldigvis for synes det er en dejlig tanke at være gravid

Anmeld

14. maj 2011

Frejsmor

Jeg var først helt 100% sikker da jeg var til MD-scanningen i sidste uge(da jeg var 19+3 - i dag er jeg 20+6), hvor jeg både kunne se ham spake på skærmen og så mærke det samtidig..

Nogen gange handler det nok også lidt om at man ikke er sikker på hvordan det skal føles.. Men i mit tilfælde så har jeg også en udadtil liggende moderkage, så derfor har jeg ikke kunne mærke helt så meget som man ellers kan..

Men nu her lidt efter scanningen mærker jeg bettemanden hver dag og flere gange om dagen, så det er rigtig dejligt..

Glæder mig til farmand også kan mærke med, men der går jo nok lidt tid endnu..

Knus Channie(hedder jeg også )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.