hvornår mærkede i baby første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

foto på lærred

uge 18

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

MLT

Omkring uge 20 mener jeg, at jeg begyndt at kunne mærke nogle små prik der inde . Da jeg kom op i uge 25+ var der konstant liv der inde, og vi slåssede virkelig om pladsen til sidst 

Anmeld

13. maj 2011

Ditte<3

Jeg var præcis 18+3 

Men mærkede hende først hver dag fra uge 20-21 af 

Det er sååååå hyggeligt - glæd dig 

Anmeld

13. maj 2011

channie-g

anetteb skriver:

jeg tror ikke jeg har mærket noget endnu, er 14+0, men ligger nogen gange med hånden på min mave i håb om at kunne mærke noget, men kan ikke mærke andet end min dybe vejrtrækning, og har prøvet at holde vejret haha

hehe det der kender jeg alt for godt hehe nogen gang får jeg endda bildt mig selv ind at der var noget hehhe

Anmeld

13. maj 2011

Anette&Sophia

channie-g skriver:

hehe det der kender jeg alt for godt hehe nogen gang får jeg endda bildt mig selv ind at der var noget hehhe

det prøver jeg så dog at lade være med, ellers griner folk bare af mig, og siger det er mit blæver der vibrere når jeg trækker vejret haha

Anmeld

13. maj 2011

channie-g

igen tak for alle de hurtige svar

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

14+ et eller andet. Og som ugerne gik mere og mere tydeligt. Nu mærker jeg meget tydeligt liv HVER dag og har også mærket puf udefra Min jordemoder har sagt, at i og med jeg allerede mærker så meget liv nu med så fast et mønster, så skal jeg allerede fra om en uges tid mærke liv hver dag, og ellers kontakte FG, selvom det normalt først er henne i 26-27. uge man skal kunne det.. 

Anmeld

13. maj 2011

JuliaNielsen

channie-g skriver:

jeg er idag 15+3 og venter spændt på at få lov at mærke min lille dreng... men hvornår mærkede i jeres små bebser første gang ca. altså sådan rigtig hvor man virkelig ikke er i tvivl om at der er noget/nogen der inde??

håber i kan hjælpe lidt ??

Jeg var i uge 19

Håber snart du mærker ham, orh det er så en fantastisk følelse..! <3

Anmeld

13. maj 2011

channie-g

Secrets skriver:

14+ et eller andet. Og som ugerne gik mere og mere tydeligt. Nu mærker jeg meget tydeligt liv HVER dag og har også mærket puf udefra Min jordemoder har sagt, at i og med jeg allerede mærker så meget liv nu med så fast et mønster, så skal jeg allerede fra om en uges tid mærke liv hver dag, og ellers kontakte FG, selvom det normalt først er henne i 26-27. uge man skal kunne det.. 

super skøn, glæder mig så meget til jeg kan mærke vores den lille... tror nogen gange jeg kan mærke ham, men er ikke sikker og det er meget svær at forklare hvordan det føles... men håber meget på det snart kommer

og tillykke med den skønne bebs i maven....

Anmeld

13. maj 2011

channie-g

JuliaNielsen skriver:

Jeg var i uge 19

Håber snart du mærker ham, orh det er så en fantastisk følelse..! <3

håber jeg virkelig også...

mærke du noget til den lille hver dag eller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.