hvornår mærkede i baby første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.723 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

channie-g

jeg er idag 15+3 og venter spændt på at få lov at mærke min lille dreng... men hvornår mærkede i jeres små bebser første gang ca. altså sådan rigtig hvor man virkelig ikke er i tvivl om at der er noget/nogen der inde??

håber i kan hjælpe lidt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

132319

I uge 26, jeg mærkede ham generelt ikke ret tit efter det. Max hver 2.-3. dag.

Anmeld

13. maj 2011

Filippa & Liva

Uge 18...

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

channie-g skriver:

jeg er idag 15+3 og venter spændt på at få lov at mærke min lille dreng... men hvornår mærkede i jeres små bebser første gang ca. altså sådan rigtig hvor man virkelig ikke er i tvivl om at der er noget/nogen der inde??

håber i kan hjælpe lidt ??

Jeg var præcis 17+4 - den 10. maj sidste år  Heh glemmer ikke datoen, for den unge frøken ville ikke lade sin mor se Europæisk Melodi Grand Prix 

Anmeld

13. maj 2011

modesty

15+6 tror jeg nok. Har mærket den hver dag siden. Er 18+3 i dag.

Anmeld

13. maj 2011

twinny

første gang var jeg 14+1.... Men var i tvivl så spurgte jordemoder og hun sagde det var liv...  

Men nu mærker jeg dem rimelig tit... er i uge 19.... regner da med det er dem og ikk min mave, der er underlig...

Anmeld

13. maj 2011

FruHolm <3

var først 100% sikker da jeg var 16 uger henne på at jeg mærkede spark, kæresten mærkede det på min mave i uge 17

Anmeld

13. maj 2011

Fru Nielsen

Med Nicklas var jeg 19 uger henne

Med Mathias 15 uger henne

og med Nikoline som er i maven nu, var jeg 21 uger henne før jeg var helt sikker på det var hende og ikke bare rumlen i maven jeg mærkede.....

Anmeld

13. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

de første små puf fra 17 uge

Anmeld

13. maj 2011

Anette&Sophia

jeg tror ikke jeg har mærket noget endnu, er 14+0, men ligger nogen gange med hånden på min mave i håb om at kunne mærke noget, men kan ikke mærke andet end min dybe vejrtrækning, og har prøvet at holde vejret haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.