Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er idag 15+3 og venter spændt på at få lov at mærke min lille dreng... men hvornår mærkede i jeres små bebser første gang ca. altså sådan rigtig hvor man virkelig ikke er i tvivl om at der er noget/nogen der inde??
håber i kan hjælpe lidt ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I uge 26, jeg mærkede ham generelt ikke ret tit efter det. Max hver 2.-3. dag.
Uge 18...
channie-g skriver: jeg er idag 15+3 og venter spændt på at få lov at mærke min lille dreng... men hvornår mærkede i jeres små bebser første gang ca. altså sådan rigtig hvor man virkelig ikke er i tvivl om at der er noget/nogen der inde?? håber i kan hjælpe lidt ??
Jeg var præcis 17+4 - den 10. maj sidste år Heh glemmer ikke datoen, for den unge frøken ville ikke lade sin mor se Europæisk Melodi Grand Prix
15+6 tror jeg nok. Har mærket den hver dag siden. Er 18+3 i dag.
første gang var jeg 14+1.... Men var i tvivl så spurgte jordemoder og hun sagde det var liv...
Men nu mærker jeg dem rimelig tit... er i uge 19.... regner da med det er dem og ikk min mave, der er underlig...
var først 100% sikker da jeg var 16 uger henne på at jeg mærkede spark, kæresten mærkede det på min mave i uge 17
Med Nicklas var jeg 19 uger henne
Med Mathias 15 uger henne
og med Nikoline som er i maven nu, var jeg 21 uger henne før jeg var helt sikker på det var hende og ikke bare rumlen i maven jeg mærkede.....
jeg tror ikke jeg har mærket noget endnu, er 14+0, men ligger nogen gange med hånden på min mave i håb om at kunne mærke noget, men kan ikke mærke andet end min dybe vejrtrækning, og har prøvet at holde vejret haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128