Update på: Hvor unfair er dette? - Indtil videre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

twinboys

øøøhhh og så slutter debatten her... hvad skete der...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Mille83 skriver:

Tror ikke han har været utro, hvorfor skulle han så have blomster med hjem? 

Det er slet ikke unormalt at mænd kommer med blomster, når de har været utro.

Så er der ligesom ryddet op i samvittigheden. (Synes de)

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

RGN skriver:

Det er slet ikke unormalt at mænd kommer med blomster, når de har været utro.

Så er der ligesom ryddet op i samvittigheden. (Synes de)

Nej men nogle gange skal man også tænke at han kom med blomster fordi han havde lyst - man behøver ikke og tænke det værste med det samme.......

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Mille83 skriver:

Nej men nogle gange skal man også tænke at han kom med blomster fordi han havde lyst - man behøver ikke og tænke det værste med det samme.......

Jeg tror nu ikke han kom med blomster fordi han havde lyst .. Syns det lyder meget mystisk :/ .. 

TS: Jeg håber i får snakket om det her , og håber han snart fortæller sandheden ... 

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

morethanperfect skriver:

Jeg tror nu ikke han kom med blomster fordi han havde lyst .. Syns det lyder meget mystisk :/ .. 

TS: Jeg håber i får snakket om det her , og håber han snart fortæller sandheden ... 

Nej men ingen er skyldige indtil det modsatte er bevist....

Håber skam også de finder en løsning på dette.....

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Mille83 skriver:

Nej men ingen er skyldige indtil det modsatte er bevist....

Håber skam også de finder en løsning på dette.....

Neeej .. Men tænker på den anden tråd ... Hvor hun gav ham penge så han kunne gå ud og købe noget .. Tror bare han føler han blev nød til det ..  Eller ja , det ved jeg ik . Kun bare godt lyde sådan .. 

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

morethanperfect skriver:

Neeej .. Men tænker på den anden tråd ... Hvor hun gav ham penge så han kunne gå ud og købe noget .. Tror bare han føler han blev nød til det ..  Eller ja , det ved jeg ik . Kun bare godt lyde sådan .. 

Det ved jeg, så også den anden tråd....

Men igen mener jeg også at man ikke er skyldig til noget andet er bevist, og hvis han nu købte blomster fordi han havde lyst (på en dag hvor TS ikke sagde det) ja så er det synd hvis han blir beskyldt for andet.

Men håber de har snakket det igennem.....

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Mille83 skriver:

Det ved jeg, så også den anden tråd....

Men igen mener jeg også at man ikke er skyldig til noget andet er bevist, og hvis han nu købte blomster fordi han havde lyst (på en dag hvor TS ikke sagde det) ja så er det synd hvis han blir beskyldt for andet.

Men håber de har snakket det igennem.....

Ja det selvfølgelig rigtig . Håber jeg 

Anmeld

15. maj 2011

Wimmie

Jeg kommer lige med min mening, håber ikke jeg støder nogen men har fulgt med i begge debatter...

Altså det lyder meget som om I ikke har et specielt godt forhold. Det lyder som om du forventer at din mand er mere romantisk end han egl. er og du presser lidt på for at få ham til at forkæle dig lidt og købe ting til dig. Hvis du her den anden dag skældte ham huden fuld for ikke at komme hjem med gaver til dig, kan det være han har har brug for frisk luft. Han har måske følt dig stresset og tænker at du ser ham som en dårlig kæreste, og han har måske ikke haft den store lyst til at komme hjem til dig af frygt for bare at blive bebrejdet igen at han ikke har noget med til dig.

Hvis det var mig kunne jeg nok sagtens have fået nogle timer til at gå for mig selv, hvis jeg følte at jeg havde brug for lidt alene-tid. Selvfølgelig var det ikke pænt af ham ikke lige at give dig besked om at han kom sent hjem, men måske har han været lidt træt og stresset?

Personligt har jeg meget dårlig erfaring med at mænd skal presses til at købe ting/blomter til én. Jeg tror det bedste du kan gøre er at snakke lidt med ham om de ting der kan gøre dig glad - uden at skælde ham ud for at være som han er, for det er nok ikke så let for ham lige at lave om på.

Han har tydeligvis ikke forstand på blomster, men  han kom da trods alt hjem med noget der ligner, og jeg synes da det må betyde lidt. At du så er skuffet må du nok bide lidt i dig - det kan jo være han lærer det med tiden. Min far gav engang min mor en kaktus da han skulle finde en blomst til hende

Jeg synes det lyder som om I har en del at få snakket igennem. Det virker som om der er meget mistro imellem jer - i hvert fald fra din side. Manden er længe ude og din bekymring går på om han er dig utro og din reaktion vil være at snage i hans mobil? Dette lyder meget usundt for jer begge - synes du skal konfrontere ham med din uro uden at "skælde ud". I har et barn sammen og I er da nødt til at kommunikere som voksne mennesker (selvom I er unge).

Held og lykke.

Anmeld

15. maj 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Mille83 skriver:

Man skal bestemt ikke tænke det værste når man får blomster.

Det var mere fordi der blev skrevet hvorfor han dog skulle have været utro når han kom med blomster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.