Update på: Hvor unfair er dette? - Indtil videre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.964 visninger
47 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Benjamins'mor

Ja, som sagt har jeg lovede at lave en update. Dette er så updaten indtil videre.

Min kæreste havde fri for 4 timer siden. Jeg ved ikke om han har købt noget til mig. Men har ikke hørt fra ham siden kl. 12.30. Og han har så også slukket begge sine mobiler.

Og han er altså ikke kommet hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

aya-zia

benjamins'mor skriver:

Ja, som sagt har jeg lovede at lave en update. Dette er så updaten indtil videre.

Min kæreste havde fri for 4 timer siden. Jeg ved ikke om han har købt noget til mig. Men har ikke hørt fra ham siden kl. 12.30. Og han har så også slukket begge sine mobiler.

øh jeg ville gå hel i panik hvis det var mig,....

Anmeld

13. maj 2011

baby012

wow.. 

det er godt nok ikke fedt gjort af ham :/ 

-syns du skal tage en lang snak med ham når han kommer hjem ..

- men der kan jo også være en god forklaring .. men syns godt nok ikke det er fedt gjort af ham .. 

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

aya-zia skriver:

øh jeg ville gå hel i panik hvis det var mig,....

Jeg er ikke bekymret i det, at hvis der var sket noget ville sygehuset eller politiet eller andet have ringet til mig.

Det jeg frygter lidt, er at han er sammen med en anden. Men så napper jeg hans mobil i nat.

Anmeld

13. maj 2011

morethanperfect

benjamins'mor skriver:

Holda op .. Jeg ville godt nok bli nervøs

Anmeld

13. maj 2011

aya-zia

benjamins'mor skriver:

Jeg er ikke bekymret i det, at hvis der var sket noget ville sygehuset eller politiet eller andet have ringet til mig.

Det jeg frygter lidt, er at han er sammen med en anden. Men så napper jeg hans mobil i nat.

det var også det med en anden jeg tænkte... for det andet ville ejg helle rik være nervøs for...

men hvis han har været sammen med en anden ryger han vel ud til højer...(havde jeg gjort)

Anmeld

13. maj 2011

henh01

du får lige et kæmpe

Anmeld

13. maj 2011

Sitrani

Hmmm... undskyld jeg spørg så ligeud, men I har da ikke det sundeste forhold, har I det? Din kæreste komme ikke hjem og har slukket sine mobiler, og du vil så kigge i hans mobil i nat for at se om han har været sammen med en anden...... det lyder ikke særlig konstruktivt...

Anmeld

13. maj 2011

mortilflere

Tænk på han har 500 bobs at drikke for....

Anmeld

13. maj 2011

aya-zia

mortilflere skriver:

Tænk på han har 500 bobs at drikke for....

ja det er en mulighed det er jo fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.