Update på: Hvor unfair er dette? - Indtil videre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Benjamins'mor

Simon's moar <3 skriver:

Okey, det er jeg ked af at høre ..
Har du snakket med ham om hvor han har været (udover Bilka) og hvorfor begge mobiler var slukket?

Han sagde den ene var løbet tør for strøm, og påstod den anden ikke havde været slukket. Men når man ringede op sagde den 'Du kan ikke få forbindelse til det ønskede nummer'.

Han siger han kun har været i Bilka. Og at der var politikontrol i en lille by, hvor han holdte i kø i 40 min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Simon's moar <3

benjamins'mor skriver:

Han sagde den ene var løbet tør for strøm, og påstod den anden ikke havde været slukket. Men når man ringede op sagde den 'Du kan ikke få forbindelse til det ønskede nummer'.

Han siger han kun har været i Bilka. Og at der var politikontrol i en lille by, hvor han holdte i kø i 40 min.

Fair nok, alle mobiler kan løbe tør..
Synes nu stadig at der er lang tid at bruge i Bilka, på at købe en buket blomster, og så holde i kø i 40 min.. Så dvs. han har brugt lidt over 3 timer i Bilka?
Hvis han har en bon på de blomster, kan du jo se derpå hvornår de er betalt... Og Bilka lukker da kl. 21?

Anmeld

14. maj 2011

Benjamins'mor

Simon's moar <3 skriver:

Fair nok, alle mobiler kan løbe tør..
Synes nu stadig at der er lang tid at bruge i Bilka, på at købe en buket blomster, og så holde i kø i 40 min.. Så dvs. han har brugt lidt over 3 timer i Bilka?
Hvis han har en bon på de blomster, kan du jo se derpå hvornår de er betalt... Og Bilka lukker da kl. 21?

Vi bor så en time væk fra Bilka, så forståeligt nok at det har taget noget tid at køre hjem, og hvis der så desuden også har været politikontrol. Men alligevel, 3 timer i Bilka, den holder ikke.

Og han siger han ikke har fået nogen bon på dem.

Anmeld

14. maj 2011

Simon's moar <3

benjamins'mor skriver:

Vi bor så en time væk fra Bilka, så forståeligt nok at det har taget noget tid at køre hjem, og hvis der så desuden også har været politikontrol. Men alligevel, 3 timer i Bilka, den holder ikke.

Og han siger han ikke har fået nogen bon på dem.

Ja okey.. Det kan jeg godt se så ...
Det er nok bare mig der synes det er underligt at han ikk fik bonnen med, for jeg gemmer altid mine bonner, uanset hvad jeg køber..

Synes også 3 timer lyder af meget.. Men ja, der er så meget man ikke forstår, deriblandt MÆND!

Anmeld

14. maj 2011

Benjamins'mor

Simon's moar <3 skriver:

Ja okey.. Det kan jeg godt se så ...
Det er nok bare mig der synes det er underligt at han ikk fik bonnen med, for jeg gemmer altid mine bonner, uanset hvad jeg køber..

Synes også 3 timer lyder af meget.. Men ja, der er så meget man ikke forstår, deriblandt MÆND!

Jeg får altid en bon med, for hvis nu det skal byttes. Eller noget.

Anmeld

14. maj 2011

norenberg

hvis han var min mand ville jeg blive stik tosset og så blive ved med med at gå ham på klingen om hvor han har været....for selvfølgelig har han ikke kun været i bilka....hvorfor skulle han da også køre så langt efter en blomst....helt ærlig hvis han må da godt nok være dum hvis han tror at der er nogen der hopper på den....blomsten er nok fordi han har dårlig samvittighed over noget...

Anmeld

14. maj 2011

signe.

benjamins'mor skriver:

Ja, som sagt har jeg lovede at lave en update. Dette er så updaten indtil videre.

Min kæreste havde fri for 4 timer siden. Jeg ved ikke om han har købt noget til mig. Men har ikke hørt fra ham siden kl. 12.30. Og han har så også slukket begge sine mobiler.

Og han er altså ikke kommet hjem.

jeg tænker også lidt.. på det tidspunk du skrev det her var det 4 timer siden han fik fri.. og han kom hjem kl 22... så faktisk er det vel cirka 8 timer han skal redegøre for? eller hvad..  i hvert fald et  til dig..

Anmeld

14. maj 2011

Lone Jakobsen

får lidt ondt i maven når jeg læser denne og din sidste tråd.

som jeg ser det så har i et meget usundt og usikkert forhold, hvor der ingen tillid er. du lyder meget bekymret, tvivlende og bestemt ikke sikker på din kæreste, og jeg undrer mig over hvad det er der holder jer sammen.

du får din kæreste til at lyde som en "værre en" men der er altid 2 sider af hver historie.... så det splitter mit sind i 2.

Anmeld

14. maj 2011

Mille83

Jeg gemmer aldrig mine bonner - så kan godt forstå hvis han ikke har en bon. 

Og kan det tænkes han gik rundt der i et par timer - eller fik en øl med en kammerat efter arbejde (men måske ikke have lyst til og sige det til dig?) 

Tror ikke han har været utro, hvorfor skulle han så have blomster med hjem? 

Med det sagt læste jeg din sidste tråd også, og tror/håber virkelig i får snakket en masse ting igennem så i kan koncetrere jer om at være kærester og forældre uden bekymringer hele tiden....

Anmeld

14. maj 2011

Mille83

Jeg gemmer aldrig mine bonner - så kan godt forstå hvis han ikke har en bon. 

Og kan det tænkes han gik rundt der i et par timer - eller fik en øl med en kammerat efter arbejde (men måske ikke have lyst til og sige det til dig?) 

Tror ikke han har været utro, hvorfor skulle han så have blomster med hjem? 

Med det sagt læste jeg din sidste tråd også, og tror/håber virkelig i får snakket en masse ting igennem så i kan koncetrere jer om at være kærester og forældre uden bekymringer hele tiden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.