Anonym skriver:
HJÆLP!!
Min søster på 18år, prøver at blive gravid
hun har kun være sammen med hendes kæreste i et år! Jeg synes det er alt for tidligt!
Jeg har det rigtig dårlig med det. Os fordi fandt ud af det på da min veninde ringet til mig, for at fortælle mig, at min søster havde skrevet til hende, for at vide, hvor man kunne hjælp osv, af andre. Min veninde skrev så til min søster, at hun var herinde, og at det var en kanon god side
(Veninde har en søn)
Har så lige fundet ud af, at hun ikke tager sine p-piller
For nogle dage siden snakkede vi og børn, fordi jeg selv godt snart kunne tænkte mig en lille
(Har været sammen med min i snart 6år) min søster sagde: Tror du dig selv! Er jo kun 18! osv. Det var jeg glad for at hører. Men nu har jeg lige fundet ud af noget andet
Troede ikke, at min søster kunne finde på, at lyve over for mig
Er rigtig ked af det. Hun ved ikke at jeg ved det!!
Er der nogen, som ved hvad jeg kan gøre???
Eye jamen kan seriøst ikke rigtig se probemet, hun er løjet og det er ikke rart at finde ud af, men de fleste som prøver at få barn siger det jo ikke ligefrem hvis de bliver spurgt, man holder på hemmeligheden til man er langt nok henne og over den værste risiko. Alderen kan jeg INTET se galt i, DET som jeg synes er det "værste" er måske mere at hun ikke er over den der "forelskelse" som man ia hjernen får udskildt i det er vist 2-3 år, og det kan være farligt at planlægge børn i den tid, da man så måske ikke kan blive i forholdet når hjernen ikke længere uskilder dette forelskes halløj. Men ellers, har de styr på tingene, bolig, stabil hverdag, kan søre for mad på bordet, jamen så lad da de unge mennesker gøre som de vil
Kan os se du selv siger at du har været sammen med manden i 6 år og NU prøver i så, og så kommer lillesøs bare der og "overhaler" med forholdsis "ny" kæreste og så oveni købet efter hun har sagt at hun IKKE skulle have en lille nu, så ja det har nok chokket lidt, men i sidste ende, du kan jo nok herken gøre fra eller til...
Men du får da lige en
herfra. 
(Og intet af det skulle menes på en dårlig måde) 
Anmeld