Hej Ano 
Hun er 18 år og vil gerne have en baby, hvad er problemet? alderen betyder nødvendigvis intet...
Hun kan være ligeså klar som dig selv til at gå ind i forældrerollen.
Jeg er selv ung mor (Jeg var 18 da jeg blev gravid og 18 da jeg fødte) Jeg var sammen med faren i et lille år, da det skete! (Han er 22) vi har i dag været sammen i 2 år, har sønnen på 15 mdr. og er gravide med lillebror i uge 32.... Vi har det dejligt og er SÅ klar og SÅ glade for forældrerollen...Så alder behøves ikke betyde en dyt 
Noget andet er, her er min historie :
Min 11 år ældre storesøster, alenemor til 2 piger, skældte mig decideret ud, da jeg fortalte jeg var gravid med nr.1, hun syntes jeg var dum, for ung, ikke klar og ville blive en lausig mor og derfor mente jeg skulle få en abort!
Jeg stoppede kontakten med hende der, da jeg ikke følte det kom hende ved og blev VIRKELIG såret over hendes kommentarer og hendes "gode" råd. Hun prøvede at fortælle mig hvordan det ville se ud for mig, som alene ung mor mm....
Jeg begyndte så småt at tale med hende igen efter fødslen, men tilgav hende aldrig... hun har stadig ikke fundet sig i det og vil ikke indse JEG er en SUPER mor og min dreng ikke mangler noget som helst...
Jeg har stoppet kontakten fuldstændig nu og vil ikke have noget med hende at gøre længere... alt bare fordi HUN ikke syntes det var en god ide!
Det er hårdt og trist at miste en søster og det ønsker jeg ikke for nogen! Tænk over dine kommentarer og dine følelser og tal stille og roligt med hende...Ingen grund til angreb - det er hendes valg og kun hendes (Og mandens
)
Knus Sabrina, mor til Charlie og 31+5 <3