Lige testet positiv - nu er der mange spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Ja, tror der er mange der har begået den fejl ved første graviditet. Det var en skam mht at de kiggede så meget. Jeg er ked af det på sine vejne 

Haha, der er mange som åbenbart har samme problem som mig. Pencillin og hovedpine

Haha ja, kæresten kunne ikke holde tæt, så inden længe begyndte der at komme beskeder på Facebook  Men jeg kom stærkt tilbage igen et ½ år efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Haha ja, kæresten kunne ikke holde tæt, så inden længe begyndte der at komme beskeder på Facebook  Men jeg kom stærkt tilbage igen et ½ år efter 

Haha det er da egentlig lidt sødt at han ikke kunne holde tæt Min kan, men jeg har problemet

Jeg kan simpelthen ikke tro at jeg er gravid :O

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Haha det er da egentlig lidt sødt at han ikke kunne holde tæt Min kan, men jeg har problemet

Jeg kan simpelthen ikke tro at jeg er gravid :O

Hehe ja, det var en sød tanke - og vi vidste jo heller ikke at vi ville miste  Uhhh ja, man har bare lyst til at råbe og skrige til hele verden 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Hehe ja, det var en sød tanke - og vi vidste jo heller ikke at vi ville miste  Uhhh ja, man har bare lyst til at råbe og skrige til hele verden 

Tja, jeg må nøjes med at råbe det højt herinde. Og med 2 veninder og min dejlige lillebror Han er den eneste familie der ved vi havde (nu har vi jo ikke længere ) gang i projekt baby

Anmeld

13. maj 2011

modesty

Anonym skriver:

Det lyder smart, men vi er jo ikke hjemme, såe Men tror helt klart jeg gør det næste gang vi skal til privatfest.

Ja, har det lidt al a det samme, mht. det med at fortælle det til alle og enhver. Tror jeg fortæller min bror det til en start, så må vi se hvordan det går?

Hjemme? Det har aldrig været et problem for mig i baren, har bare sørget for at bestille mens der ikke var nogen jeg kendte. Mener du at det er fordi I skal spise?

I så fald ville jeg hælde et halvt glas rødvin op og sippe helt stille og roligt af det. Der er ikke nogen der lægger mærke til om du drikker et kvart glas eller tre glas.

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hjemme? Det har aldrig været et problem for mig i baren, har bare sørget for at bestille mens der ikke var nogen jeg kendte. Mener du at det er fordi I skal spise?

I så fald ville jeg hælde et halvt glas rødvin op og sippe helt stille og roligt af det. Der er ikke nogen der lægger mærke til om du drikker et kvart glas eller tre glas.

Nemlig

Jah det er du ikke den første der har sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.