Lige testet positiv - nu er der mange spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Anonym trådstarter

JuliaNielsen skriver:

Heej :-)

Jeg ringede rundt dagen efter :-)
jeg havde også mistet 1 år enden,. men det har blot støttet mig at få det sagt,. så gik jeg ikke alene med frygten, men fik posetiv reaktion, og håb fra alle omkring om..

julia 28+6

Men jeg nåede ikke at fortælle familien det sidste gang, knap nok manden /:

Men tror jeg tager den op med mor på søndag, så kan man få det overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Nå, ja. Sådan kunne man jo også gøre.

Har hørt franskmændene drikker fortyndet vin hver aften - også deres gravide kvinder for det godt for hjertet mm. Er bare så skide bange for at tabe barnet igen /:

Det kan jeg godt forstå.

Men min læge sagde der ikke skete noget ved et enkelt glas rødvin i ny og næ. Du kan bare sippe til det hvis det er.

Anmeld

13. maj 2011

MLT

Ih, TILLYKKE!  Hvor er jeg glad på jeres vegne!  

Jeg sagde det kun til nogle få, da jeg fandt ud af det, da vi ville vente med at sige det, til at vi havde været til nakkefoldscanning. Der gik det først rigtig op for os, at vi skulle være forældre. Jeg fik af vide, at chancen for at tabe et barn, ikke var så stor, når man nåede uge 12 (mener jeg ), så der syntes jeg, at det var passende at dele nyheden med andre

Ang. festen skal du bare sige, at du ikke har lyst til at drikke i aften. Måske at du skal tidligt op, og vil være frisk til "det du nu skal" . Jeg håber, at I finder ud af en undskyldning 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Men min læge sagde der ikke skete noget ved et enkelt glas rødvin i ny og næ. Du kan bare sippe til det hvis det er.

Mange tak.

Det var også nogenlunde hvad jeg havde forventet

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Mange tak.

Det var også nogenlunde hvad jeg havde forventet

Det var så lidt. 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

MichelleLjungberg skriver:

Ih, TILLYKKE!  Hvor er jeg glad på jeres vegne!  

Jeg sagde det kun til nogle få, da jeg fandt ud af det, da vi ville vente med at sige det, til at vi havde været til nakkefoldscanning. Der gik det først rigtig op for os, at vi skulle være forældre. Jeg fik af vide, at chancen for at tabe et barn, ikke var så stor, når man nåede uge 12 (mener jeg ), så der syntes jeg, at det var passende at dele nyheden med andre

Ang. festen skal du bare sige, at du ikke har lyst til at drikke i aften. Måske at du skal tidligt op, og vil være frisk til "det du nu skal" . Jeg håber, at I finder ud af en undskyldning 

Mange tak er også selv sååå glad! Troede jeg havde PCO eller noget i den stil 

Jah, et enkelt glas vin og så meget travlt med at ... øhm ... det  ... øhh... der!

Anmeld

13. maj 2011

modesty

Jeg drak danskvand eller tonicvand med isklumper og lime. Så ligner det en drink. Har aldrig fået spørgsmål.

Vi var i IVF, så derfor vidste de nærmeste venner og familien godt at vi var i gang. Så de fik det at vide med det samme - med strenge formaninger om at holde det hemmeligt. Alle andre fik det at vide efter uge 12, som jo er "milepælen". Jeg har hørt alt for mange historier om glade opdateringer på facebook og efterfølgende SA til at jeg ville tage chancen.

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg drak danskvand eller tonicvand med isklumper og lime. Så ligner det en drink. Har aldrig fået spørgsmål.

Vi var i IVF, så derfor vidste de nærmeste venner og familien godt at vi var i gang. Så de fik det at vide med det samme - med strenge formaninger om at holde det hemmeligt. Alle andre fik det at vide efter uge 12, som jo er "milepælen". Jeg har hørt alt for mange historier om glade opdateringer på facebook og efterfølgende SA til at jeg ville tage chancen.

Det lyder smart, men vi er jo ikke hjemme, såe Men tror helt klart jeg gør det næste gang vi skal til privatfest.

Ja, har det lidt al a det samme, mht. det med at fortælle det til alle og enhver. Tror jeg fortæller min bror det til en start, så må vi se hvordan det går?

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Halløj de Damer.

Ja, som sagt har jeg lige testet positiv efter et halvt års forsøg og en SA. Og jeg er lykkelig! (Manden har ikke helt fattet det endnu) 

Nå men, vi skal til noget al a firmafest ved manden, og jeg ved ikke hvad jeg skal give af undskyldning for at jeg ikke drikker de par glas vin mm? Normalt har jeg ikke noget imod det, så de fleste vil syntes det er mærkeligt.

Grunden til at vi ikke bare fortæller det til alle og enhver (og for at jeg er anonym) er at jeg som sagt har mistet før, for 9 måneder siden. 

Og hvornår syntes I at man skal fortælle familien og de nærmeste venner det?

Jeg ville bare sige at jeg havde hovedpine (den brugte jeg i min graviditet) - eller som en anden skriver, du er på pencilin 

Vi fortalte vores forældre det, da vi stod med den positive test - resten fik det at vide efter NF-scanningen  Vi havde mistet ved en MA året før jeg blev gravid med Isabella - og der havde vi fortalt det til alle, så jeg har lært lektien, når 300 mennesker kigger på mig/min mave på min arbejdsplads 

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Jeg ville bare sige at jeg havde hovedpine (den brugte jeg i min graviditet) - eller som en anden skriver, du er på pencilin 

Vi fortalte vores forældre det, da vi stod med den positive test - resten fik det at vide efter NF-scanningen  Vi havde mistet ved en MA året før jeg blev gravid med Isabella - og der havde vi fortalt det til alle, så jeg har lært lektien, når 300 mennesker kigger på mig/min mave på min arbejdsplads 

Ja, tror der er mange der har begået den fejl ved første graviditet. Det var en skam mht at de kiggede så meget. Jeg er ked af det på sine vejne 

Haha, der er mange som åbenbart har samme problem som mig. Pencillin og hovedpine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.