Svar på blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

baby84

Sunflower skriver:

Jeg fik min mens i går så blodprøven var som ventet negativ Åhh, hvor jeg dog hader denne BIB verden

Nu ryger vi desværre ud i en mere eller mindre frivillig pause. Vi skal giftes til august og jeg ønsker ikke at være på hormoner eller gravid i 5-6 uge den dag... Men hvis vi alligevel ønskede at prøve ville det ikke være muligt grundet klinikkens sommerferie... Så vi er under alle omstændigheder tvunget til at holde en længere pause

Selvom vi for længe siden har aftalt at holde pause nu, skal jeg alligevel lige vænne mig til tanken. Selvom jeg hader at være i behandling har der alligevel været en del holdepunkter som har hjulpet mig igennem dagene  Nå, nu vil jeg så i stedet nyde sommeren med grillet fisk og kold hvidvin

1000 tak til alle jer der heppede på mig 

øv øv sødeste.. jeg føler med dig. Man bliver bare så pisse skuffet og ked af det når det skide negative prøvesvar kommer. Er sikker på at pausen gør dig godt og gør din krop ultra graviditetsklar, selvom det lige umiddelbart virker uoverskueligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Sunflower

AnneP skriver:

Øv Søde!

Når du har sundet dig oven på alt det her, håber jeg du og din kommende mand får en helt fantastisk Sommer, og et drømme bryllup

Mange tak

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

Mor til Liva skriver:

Åh nej - sender en masse tanker selvom jeg godt ved de ikk hjælper en dyt lige nu!

Håber I får Jer en god sommer og et fantastisk bryllup

Det lykkedes Jer næste gang!!

Mange tak, jeg håber du har ret i at det lykkedes næste gang

Det betyder ikke noget for andre at skrive "øv hvor synd for jer", men du kan tro, at hver eneste hilsen jeg har fået varmer

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

AnneH skriver:

åhh nej...  Havde ellers håbet så meget for at det lykkes for jer.

Vi holdte også en pause inden vi gik i gang med dette forsøg. Det var rigtig godt for os.

Håber i alligevel vil nyde sommeren og især jeres store dag til august.

KÆMPE

Hej Anne.

Tak

Når jeg kommer tilbage, håber jeg ikke at du også er det!! Kan se at du desværre har været uheldig før, det er jeg rigtig rigtig ked af, for det må være endnu værre end en negativ test

Så til din lille spirre - HOLD GODT FAST

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

foto på lærred skriver:

Det er jeg ked af at høre. Det er rigtig hårdt.

Tak for din hilsen

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

Lisbeth1985 skriver:

Åhh søde.. Det gør mig ondt Det er bare slet ikke retfærdigt, at vi er nogle der skal vente så længe på ønskebarnet

Vi holder også pause lige nu. Jeg havde også svært ved at vænne mig til den tanke.. Men det bliver nemmere og næsten helt befriende ikke at skulle tænke på behandling, homoner, osv.

Jeg håber, at i får en fantastisk sommer og at du kan nyde jeres bryllup i fulde drag (ens bryllupsdag går ALT for hurtigt!!)

Og skal vi så ikke aftale, at vi begge får gevinst, når vi forsøger os igen?!

Hej Lisbeth

Jeg glæder mig til "befrielsen" kommer - lige nu er det stadig meget underligt at jeg ikke skal til scanning, stikkes eller noget andet... Virkelig underligt at noget så ubehageligt er med til at holde en i gang

Jeg håber også du kommer til at nyde sommeren og din tur! Og ja, vi 2 bliver da gravide lige så snart vi går igang igen Der må da være noget retfærdighed til

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

ønskebarn74 skriver:

ØV SØDE!!!!

KÆMPE

OG GODT BRYLLUP TIL JER!!!!!!!!!!

Mange tak

Og tillykke med dit nye hår Det er de små ting der gør forskellen

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

Nessie skriver:

Øv, hvor er det uretfærdigt.

Ønsker dig trods alt en god pause, og et rigtig skønt (og afslappet) bryllup

Tak

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

Nessie skriver:

Det var da også en træls besked til jer.

for at det lykkes næste gang

Tak

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

Camille skriver:

Hvor er livet af og til uretfærdigt. . . 

Det gør mig rigtig ondt at du ikke var gravid alligevel. Undre mig over, hvorfor der er så mange dejlige piger herinde, som skal trækkes igennem dette psykiske og fysiske hårde forløb gang på gang. Jeg ved selvfølgelig godt er det er håbet og drømmene, der gør livet værd at leve, men det er netop disse der også kan være ødelæggende. Du må derfor huske at sætte pris på de drømme og håb som faktisk går i opfyldelse (som f.eks. dit kommende Bryllup). Herved vil du måske bedre kunne håndtere nederlagene med oprejst pande. Jeg ønsker dig virkelig alt held og lykke, og håber du får et fantastisk og uforglemmeligt bryllup. 

Mange tak

Ja, vi skal selvfølgelig sætte pris på de drømme der går i opfyldelse Og jeg glæder mig til at få det her lidt på afstand og så fokusere på vores bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.