Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik min mens i går så blodprøven var som ventet negativ Åhh, hvor jeg dog hader denne BIB verden
Nu ryger vi desværre ud i en mere eller mindre frivillig pause. Vi skal giftes til august og jeg ønsker ikke at være på hormoner eller gravid i 5-6 uge den dag... Men hvis vi alligevel ønskede at prøve ville det ikke være muligt grundet klinikkens sommerferie... Så vi er under alle omstændigheder tvunget til at holde en længere pause
Selvom vi for længe siden har aftalt at holde pause nu, skal jeg alligevel lige vænne mig til tanken. Selvom jeg hader at være i behandling har der alligevel været en del holdepunkter som har hjulpet mig igennem dagene Nå, nu vil jeg så i stedet nyde sommeren med grillet fisk og kold hvidvin
1000 tak til alle jer der heppede på mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kæmpe kram til jer søødeHåber det lykkedes fro jer i næsten forsøg. I fortjener det så meget.Nyd sommeren
Stort kram til dig - har også selv lige fået svar på testen i onsdags - desværre også negativ. Håber det lykkedes for os begge to næste gang - ha en god sommer, trods alt.
Sunflower skriver: Jeg fik min mens i går så blodprøven var som ventet negativ Åhh, hvor jeg dog hader denne BIB verden Nu ryger vi desværre ud i en mere eller mindre frivillig pause. Vi skal giftes til august og jeg ønsker ikke at være på hormoner eller gravid i 5-6 uge den dag... Men hvis vi alligevel ønskede at prøve ville det ikke være muligt grundet klinikkens sommerferie... Så vi er under alle omstændigheder tvunget til at holde en længere pause Selvom vi for længe siden har aftalt at holde pause nu, skal jeg alligevel lige vænne mig til tanken. Selvom jeg hader at være i behandling har der alligevel været en del holdepunkter som har hjulpet mig igennem dagene Nå, nu vil jeg så i stedet nyde sommeren med grillet fisk og kold hvidvin 1000 tak til alle jer der heppede på mig
Det er jeg virkelig ked af at høre!! Det var jo ikke planen. Så må du nyde jeres pause i behandlingssystemet på max.
Jeg valgte faktisk også at vente et par måneder med at tilmelde mig pga. vores bryllup. Så det kan jeg godt forstå. Det er sådan en stor dag hvor man bare skal være max tilstede og suge alle indtrykkene til sig. Håber I får den skønneste dag.
KH Malene
øv Sunflower det var da en trist besked.
alt og hepper på dig når i går igang igen
Øv Søde!
Når du har sundet dig oven på alt det her, håber jeg du og din kommende mand får en helt fantastisk Sommer, og et drømme bryllup
Åh nej - sender en masse tanker selvom jeg godt ved de ikk hjælper en dyt lige nu!
Håber I får Jer en god sommer og et fantastisk bryllup
Det lykkedes Jer næste gang!!
åhh nej... Havde ellers håbet så meget for at det lykkes for jer.
Vi holdte også en pause inden vi gik i gang med dette forsøg. Det var rigtig godt for os.
Håber i alligevel vil nyde sommeren og især jeres store dag til august.
KÆMPE
Jeg fik min mens i går så blodprøven var som ventet negativ Åhh, hvor jeg dog hader denne BIB verden Nu ryger vi desværre ud i en mere eller mindre frivillig pause. Vi skal giftes til august og jeg ønsker ikke at være på hormoner eller gravid i 5-6 uge den dag... Men hvis vi alligevel ønskede at prøve ville det ikke være muligt grundet klinikkens sommerferie... Så vi er under alle omstændigheder tvunget til at holde en længere pause Selvom vi for længe siden har aftalt at holde pause nu, skal jeg alligevel lige vænne mig til tanken. Selvom jeg hader at være i behandling har der alligevel været en del holdepunkter som har hjulpet mig igennem dagene Nå, nu vil jeg så i stedet nyde sommeren med grillet fisk og kold hvidvin 1000 tak til alle jer der heppede på mig
Det er jeg ked af at høre. Det er rigtig hårdt.
Åhh søde.. Det gør mig ondt Det er bare slet ikke retfærdigt, at vi er nogle der skal vente så længe på ønskebarnet
Vi holder også pause lige nu. Jeg havde også svært ved at vænne mig til den tanke.. Men det bliver nemmere og næsten helt befriende ikke at skulle tænke på behandling, homoner, osv.
Jeg håber, at i får en fantastisk sommer og at du kan nyde jeres bryllup i fulde drag (ens bryllupsdag går ALT for hurtigt!!)
Og skal vi så ikke aftale, at vi begge får gevinst, når vi forsøger os igen?!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128