Svar på blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

ønskebørn74

Sunflower skriver:

Jeg fik min mens i går så blodprøven var som ventet negativ Åhh, hvor jeg dog hader denne BIB verden

Nu ryger vi desværre ud i en mere eller mindre frivillig pause. Vi skal giftes til august og jeg ønsker ikke at være på hormoner eller gravid i 5-6 uge den dag... Men hvis vi alligevel ønskede at prøve ville det ikke være muligt grundet klinikkens sommerferie... Så vi er under alle omstændigheder tvunget til at holde en længere pause

Selvom vi for længe siden har aftalt at holde pause nu, skal jeg alligevel lige vænne mig til tanken. Selvom jeg hader at være i behandling har der alligevel været en del holdepunkter som har hjulpet mig igennem dagene  Nå, nu vil jeg så i stedet nyde sommeren med grillet fisk og kold hvidvin

1000 tak til alle jer der heppede på mig 

ØV SØDE!!!!

KÆMPE

OG GODT BRYLLUP TIL JER!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Nessie

Sunflower skriver:

Jeg fik min mens i går så blodprøven var som ventet negativ Åhh, hvor jeg dog hader denne BIB verden

Nu ryger vi desværre ud i en mere eller mindre frivillig pause. Vi skal giftes til august og jeg ønsker ikke at være på hormoner eller gravid i 5-6 uge den dag... Men hvis vi alligevel ønskede at prøve ville det ikke være muligt grundet klinikkens sommerferie... Så vi er under alle omstændigheder tvunget til at holde en længere pause

Selvom vi for længe siden har aftalt at holde pause nu, skal jeg alligevel lige vænne mig til tanken. Selvom jeg hader at være i behandling har der alligevel været en del holdepunkter som har hjulpet mig igennem dagene  Nå, nu vil jeg så i stedet nyde sommeren med grillet fisk og kold hvidvin

1000 tak til alle jer der heppede på mig 

Øv, hvor er det uretfærdigt.

Ønsker dig trods alt en god pause, og et rigtig skønt (og afslappet) bryllup

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

os2 skriver:

Stort kram til dig - har også selv lige fået svar på testen i onsdags - desværre også negativ. Håber det lykkedes for os begge to næste gang - ha en god sommer, trods alt.

Det var da også en træls besked til jer.

for at det lykkes næste gang

Anmeld

13. maj 2011

Camille

Hvor er livet af og til uretfærdigt. . . 

Det gør mig rigtig ondt at du ikke var gravid alligevel. Undre mig over, hvorfor der er så mange dejlige piger herinde, som skal trækkes igennem dette psykiske og fysiske hårde forløb gang på gang. Jeg ved selvfølgelig godt er det er håbet og drømmene, der gør livet værd at leve, men det er netop disse der også kan være ødelæggende. Du må derfor huske at sætte pris på de drømme og håb som faktisk går i opfyldelse (som f.eks. dit kommende Bryllup). Herved vil du måske bedre kunne håndtere nederlagene med oprejst pande. Jeg ønsker dig virkelig alt held og lykke, og håber du får et fantastisk og uforglemmeligt bryllup. 

Anmeld

14. maj 2011

nielsen80

Årh nej kæmpe kram søde, hvor er det bare uretfærdigt!!!

Ved der er intet jeg kan sige, der gør det bedre, da jeg jo selv har stået der. Håber virkelig det snart er din tur!

Anmeld

14. maj 2011

Putomanen

Øv, det er jeg rigtig ked af at læse!!!

Jeg håber at du alligevel kan få nydt sommeren, og måske få lagt fokus på nogel andre ting  Det kan i hvertfald hjælpe lidt på mit humør... Måske de tkommende bryllup kan give en anledning til, at du kan fordybe dig i planlægningen...

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

Kruse90 skriver:

kæmpe kram til jer søøde

Håber det lykkedes fro jer i næsten forsøg. I fortjener det så meget.

Nyd sommeren

Hej Carina.

Mange tak

Jeg  alt hvad jeg kan for dig - det var torsdag ik sandt?

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

os2 skriver:

Stort kram til dig - har også selv lige fået svar på testen i onsdags - desværre også negativ. Håber det lykkedes for os begge to næste gang - ha en god sommer, trods alt.

Tak for din hilsen

Øv hvor er det synd for jer også Jeg håber snart det lykkes for os alle i denne gruppe

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

Malene76 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre!!  Det var jo ikke planen. Så må du nyde jeres pause i behandlingssystemet på max.

Jeg valgte faktisk også at vente et par måneder med at tilmelde mig pga. vores bryllup. Så det kan jeg godt forstå. Det er sådan en stor dag hvor man bare skal være max tilstede og suge alle indtrykkene til sig. Håber I får den skønneste dag.

KH Malene

Mange tak

Ja, det bliver en stor dag og den skal bare ikke ødelægges af kvalme og træthed på grund af hormoner Vi glæder os meget og nu må jeg så se om jeg kan lægge mit fokus der

Anmeld

15. maj 2011

Sunflower

onewish skriver:

øv Sunflower det var da en trist besked.

alt og hepper på dig når i går igang igen

Tak

Jeg håber du tester positiv om et par dage så du slipper for IVF / ICSI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.