Forældre gør børn til mærkevaredyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Honningblomst

3 gangs mor skriver:

Mine unger på 12 og 15 vælger selv ,, De har jo et rådighedsbeløb om året så vælger de selv om de vil have meget el lidt ..
De vælger altid mærketøj, men et par G star eller diesel bukser holder altså også længere end et par H og M bukser ,, Da de var små fik de ikke mærke tøj.

Lige netop som I gør er bare en genial måde...samme måde brugte mine forældre og det samme vil jeg gøre over for mine drenge. Den eneste måde de lære at administrere egne penge og finde ud af om det er fedt kun med et par mærke bukser eller fire par almindelige..
Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ja mine drenge går kun i mærketøj og det er fordi det kan tåle at blive vasket 1000gange uden at det krymper, bliver skævt eller at farverne går af...

Det sidder godt på drengene...Og jeg kan lide det...

Og som Alexander sagde forleden... Moar jeg gider ikke have byggemand bob sengesættet på idag, må jeg ikke få æble sættet på ( Katvig )

Hilsen katvig moderen Majbritt

Det er jeg slet ikke enig i...feks katvig æbleprint , det ligner jeg ved ikke hvad efter få gange i vaskemaskinen og Molos cowboybukser er virkelig af dårlig kvalitet.
Jeg synes desværre ikke udelukkende dyrt mærketøj er lige med kvalitet og det bliver jo jævnligt dokumenteret vha diverse test...
Knus..

Anmeld

11. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Det er jeg slet ikke enig i...feks katvig æbleprint , det ligner jeg ved ikke hvad efter få gange i vaskemaskinen og Molos cowboybukser er virkelig af dårlig kvalitet.
Jeg synes desværre ikke udelukkende dyrt mærketøj er lige med kvalitet og det bliver jo jævnligt dokumenteret vha diverse test...
Knus..

Ikke her... Men jeg vasker det også kun på 40 grader og vrangen ud af og aldrig i tørretumblen... Her er det bare super... Majbritt

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Ikke her... Men jeg vasker det også kun på 40 grader og vrangen ud af og aldrig i tørretumblen... Her er det bare super... Majbritt

Og jeg vasker 30 grader, vrangen ud og aldrig tørrer...synes kvaliteten er meget svingende og bestemt ikke sådan at mærketøj er det bedste.
Men jeg synes måske også at mærketøj kan ende med at blive en kedelig uniform og ikke udstråle nogen personlighed.
Men sådan er vi jo så forskellige....det specielsyede tøj mine børn har synes jeg er super fedt og meget unikt...men katvig, molo og småfolk...tja, det er jo magen til de andres..
Knus Eva..

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Og jeg vasker 30 grader, vrangen ud og aldrig tørrer...synes kvaliteten er meget svingende og bestemt ikke sådan at mærketøj er det bedste.
Men jeg synes måske også at mærketøj kan ende med at blive en kedelig uniform og ikke udstråle nogen personlighed.
Men sådan er vi jo så forskellige....det specielsyede tøj mine børn har synes jeg er super fedt og meget unikt...men katvig, molo og småfolk...tja, det er jo magen til de andres..
Knus Eva..

jamen hvorfor køber du det så???????

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

jamen hvorfor køber du det så???????

Jeg kan jo ikke vide hvilken kvalitet det er før det bliver vasket...vel? og katvigs æble feks det køber jeg i hvert fald ikke mere af.
Små folk er der visse typer print jeg holder mig fra...men ellers køber jeg det tøj jeg synes er pænt men ikke fordi det er mærke eller skulle være mere specielt end andet...i bund og grund køber jeg tøj for at mine børn ikke skal gå nøgne.
Det specielsyede børnene har er jeg vild med, men mine prioteringer er ikke at fylde mine børns skabe med vildt dyrt tøj...så jeg køber det billige som småfolk, katvigs striber, h&m, molo, wheat, friends osv...

Anmeld

12. november 2008

Liva

Mine børn er lækre uanset hvad de har på. Vores økonomi er så ikke så meget til mærkevarer - i hvert fald ikke til fuld pris. Mener børnene er da nogenlunde ligeglade (er 26 og 7 mdr.), så det er op til mig at bestemme lidt endnu. Håber da de får deres helt egen stil, når den tid kommer - hvis Isabella selv får lov at vælge lige nu er eneste krav næsten at det ikke matcher (og så må det gerne være noget med dyr eller bamser på...).

Kh Liva

Anmeld

12. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Knus Eva..

Måske hos jer, men ikke i Haderslev... På drengenes gymnastikhold er det det kun Oliver og Alexander der har disse mærker på...

Det samme gælder deres børnehave...

Og så er det jo super skøønt at mine drenge ikke ligner alle de andre børn...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.