Forældre gør børn til mærkevaredyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

netdaddy

Vi går udelukkende op i at vores søn er pænt klædt på!

Vi køber ikke dyrt mærkevaretøj til ham, idet vi mener at tøj købt i fx. H&M er lige så pænt som de dyre mærker - de kan måske så være anledning til en diskussion om hvad der er dyrt eller ej - men det vil jeg lade være op til folk selv at vurdere.

Vi køber heller ikke selv dyrt mærketøj - vi kører en gang imellem til Ikast hvor der ligger en Factory Outlet og køber billigt tøj. Og det sjove ved det er, at det tøj vi køber der er det samme tøj, som bliver solgt i bl.a. Jack&Jones butikkerne - der står bare ikke Jack&Jones på det!
Utroligt hvad et lille mærke kan gøre ved prisen.

Så hvis I bor nær Ikast, eller ikke har noget imod at køre lidt efter det (vi bor 45 km. fra Ikast), så kan man som mand få Carnét, PartTwo, 4You, Jack&Jones m.fl. til meget rimelige priser.

For ca. 1½ år siden kørte vi derned og jeg fik 1 jakkesæt (buks, vest, kravast, blazer), 3 par jeans, 3 pæne skjorter, 3 kortærmede skjorter til hverdagsbrug, 3 par sko, 2 bælter/livremme, 4 t-shirts og en skindjakke til KUN 3500,- kr.

Derudover har jeg jeans som jeg har købt dernede for ca. 3 år siden som stadig holder og er lige så pæne som da jeg købte dem - det må da siges at være kvalitet!

For nogle år siden var der en udsendelse på enten DR eller TV2 omkring netop dette problem og der var familier der brugte helt op til 4000,- kr. om måneden på mærkevaretøj til deres børn.
Det synes jeg er helt forrykt.

Og ja - det har også masser af børnetøj!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

eliasogmor

BellaT skriver:

Tror jeg også at du er, Lulle. Det bliver spændende at se om Elias bliver et dyrt mærkedyr, når han bliver større eller om han går helt over i den anden grøft og synes at mærketøj er totalt kikset.

nå nå nå du...... du er også lidt.....

Anmeld

11. november 2008

BellaT

eliasogmor skriver:

nå nå nå du...... du er også lidt.....

Næææh, ikke ret meget.

Anmeld

11. november 2008

eliasogmor

BellaT skriver:

Næææh, ikke ret meget.

joh.......når jeg siger det....

Anmeld

11. november 2008

Mca<3

Mine unger på 12 og 15 vælger selv ,, De har jo et rådighedsbeløb om året så vælger de selv om de vil have meget el lidt ..
De vælger altid mærketøj, men et par G star eller diesel bukser holder altså også længere end et par H og M bukser ,, Da de var små fik de ikke mærke tøj.

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Jeg er vist ikke en af de forældre... he he..
Mikkel bruger det tøj vi synes er pænt og smart og om der står H&M eller tøj og sko eller katvig i nakken af det, det er jeg fuldstændig ligeglad med...

Anmeld

11. november 2008

twinboys

Ja mine drenge går kun i mærketøj og det er fordi det kan tåle at blive vasket 1000gange uden at det krymper, bliver skævt eller at farverne går af...

Det sidder godt på drengene...Og jeg kan lide det...

Og som Alexander sagde forleden... Moar jeg gider ikke have byggemand bob sengesættet på idag, må jeg ikke få æble sættet på ( Katvig )

Hilsen katvig moderen Majbritt

Anmeld

11. november 2008

ekzunz

3 gangs mor skriver:

Mine unger på 12 og 15 vælger selv ,, De har jo et rådighedsbeløb om året så vælger de selv om de vil have meget el lidt ..
De vælger altid mærketøj, men et par G star eller diesel bukser holder altså også længere end et par H og M bukser ,, Da de var små fik de ikke mærke tøj.

Der er jeg så slet ikke enig. Vores drenge vil også helst gå i mærketøj, og har en del, men jeg synes bestemt ikke at kvaliteten hænger sammen med prisen - og slet ikke mht. G-star. Det kan godt være at vi har været uheldige, men bukser og t-shirts bliver bare så hurtigt grimme og slidte at se på. Diesel synes jeg også er god kvalitet, men bestemt ikke G-star. Og min mands BjørnBorg boxere har alle hul i bagen - måske han prutter meget, men det er der altså ikke i de andre han har - det være sig D&G, Sloggi eller dem fra H&M.

Jeg synes at nogle billige mærker er god kvalitet og nogle er skod - og det samme gør sig gældende for dyre mærker.

Rikke

Anmeld

11. november 2008

Miamaja

eliasogmor skriver:

ja jeg er sgu nok en af dem....elias er da fuldstændig ligeglad...men jeg syntes bare at det bilka tøj jeg har haft købt ikke længere er pænt...efter 2 gange i vaskemaskinen....

netop

Anmeld

11. november 2008

Mca<3

Znuzke skriver:

Der er jeg så slet ikke enig. Vores drenge vil også helst gå i mærketøj, og har en del, men jeg synes bestemt ikke at kvaliteten hænger sammen med prisen - og slet ikke mht. G-star. Det kan godt være at vi har været uheldige, men bukser og t-shirts bliver bare så hurtigt grimme og slidte at se på. Diesel synes jeg også er god kvalitet, men bestemt ikke G-star. Og min mands BjørnBorg boxere har alle hul i bagen - måske han prutter meget, men det er der altså ikke i de andre han har - det være sig D&G, Sloggi eller dem fra H&M.

Jeg synes at nogle billige mærker er god kvalitet og nogle er skod - og det samme gør sig gældende for dyre mærker.

Rikke

Syntes nu vores G-star bukser holder sig godt .. selv de hvide som jo er blevet vasket 1000 gange m klorin og andet he he ,,, Rigtigt deres T-shirts er rent skod ,, De mister farve og form ret hurtigt ..
Både min søn og datter går i Bjørn borg tights de fungerer nu rigtigt godt for os ,, he he ved ikke om vi har mindre luft i maven end andre ,, griner,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.