Vi går udelukkende op i at vores søn er pænt klædt på!
Vi køber ikke dyrt mærkevaretøj til ham, idet vi mener at tøj købt i fx. H&M er lige så pænt som de dyre mærker - de kan måske så være anledning til en diskussion om hvad der er dyrt eller ej - men det vil jeg lade være op til folk selv at vurdere.
Vi køber heller ikke selv dyrt mærketøj - vi kører en gang imellem til Ikast hvor der ligger en Factory Outlet og køber billigt tøj. Og det sjove ved det er, at det tøj vi køber der er det samme tøj, som bliver solgt i bl.a. Jack&Jones butikkerne - der står bare ikke Jack&Jones på det!
Utroligt hvad et lille mærke kan gøre ved prisen.
Så hvis I bor nær Ikast, eller ikke har noget imod at køre lidt efter det (vi bor 45 km. fra Ikast), så kan man som mand få Carnét, PartTwo, 4You, Jack&Jones m.fl. til meget rimelige priser.
For ca. 1½ år siden kørte vi derned og jeg fik 1 jakkesæt (buks, vest, kravast, blazer), 3 par jeans, 3 pæne skjorter, 3 kortærmede skjorter til hverdagsbrug, 3 par sko, 2 bælter/livremme, 4 t-shirts og en skindjakke til KUN 3500,- kr.
Derudover har jeg jeans som jeg har købt dernede for ca. 3 år siden som stadig holder og er lige så pæne som da jeg købte dem - det må da siges at være kvalitet!
For nogle år siden var der en udsendelse på enten DR eller TV2 omkring netop dette problem og der var familier der brugte helt op til 4000,- kr. om måneden på mærkevaretøj til deres børn.
Det synes jeg er helt forrykt.
Og ja - det har også masser af børnetøj!
Anmeld