Afstemning; Hvilken klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

AWO

linselouise skriver:

Super! Det er nemlig Teutoniaen vi hælder mest til!

Kan de sove i den uden problemer?

Ja, det synes jeg - i hvert fald på kortere ture. Skal hun have en længere lur, bruger vi stadig barnevognen, da Elina godt kan lide at kunne brede sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

LinLin

Jeg elsker min brio sing; den kan nemlig være i bagagerummet på min alto - samtidig med den er meget robust og let at køre med !(svingbare, punkterfrie hjul)

Anmeld

13. maj 2011

ESV

linselouise skriver:

Den begyndte først at køre skævt og drejede til højre hele tiden, og så har den drillet med med det der bremser og nu er den pludselig flækket i understellet og kan slet ikke køre -Sådan noget lort!

Nå jamen det er sjovt nok også næsten de problemer vi har haft. Den er godt nok ikke flækket og bremsen virker fnt.

Men den kører helt vildt skævt. i Babysam siger de at det er fordi jeg kører uforsvarligt med den, og derfor er det en brugs fejl så de ikke vil bytte den.....

Anmeld

13. maj 2011

Brams

mortilj skriver:

Helt klart emmaljunga.. De kan virkelig holde til noget, god affjedring, godt indkøbsnet, god liggeplads og komfortabel for barnet at sidde i men samtidig også god at sove i..

Jeg er fuldstændig enig

Anmeld

13. maj 2011

An&Jo

linselouise skriver:

Vi købte også vores brugt i foråret

Den begyndte først at køre skævt og drejede til højre hele tiden, og så har den drillet med med de der bremser og nu er den pludselig flækket i understellet og kan slet ikke køre....

Synes det lyder underligt.. Men når man vælger emmaljunga skal man have med i sine tanker at meget af det er alu og derfor kan det holde til knap så mange vridninger.. Jeg siger ikke i har mishandlet vognen men det kan de tidligere ejere nemt have gjort.. Alu bøjer meget nemt og derfor kan det jo også knække over.. Hvis de tidligere ejere har behandlet vognen dårligt skal der ikke meget til før den går i stykker.. Desværre ved man jo aldrig hvordan en brugt vogn er blevet behandlet selvom den ser flot ud..

Anmeld

13. maj 2011

L.J.L

mortilj skriver:

Synes det lyder underligt.. Men når man vælger emmaljunga skal man have med i sine tanker at meget af det er alu og derfor kan det holde til knap så mange vridninger.. Jeg siger ikke i har mishandlet vognen men det kan de tidligere ejere nemt have gjort.. Alu bøjer meget nemt og derfor kan det jo også knække over.. Hvis de tidligere ejere har behandlet vognen dårligt skal der ikke meget til før den går i stykker.. Desværre ved man jo aldrig hvordan en brugt vogn er blevet behandlet selvom den ser flot ud..

Det kan sagtens være de tidligere ejere der har behandlet den dårligt, men den var som ny da vi købte den og vi har haft den i ca 2 mdr. Synes sgu også det virker mystisk, hmm.. Om ikke andet er vi da blevet klogere; vi køber aldrig emmaljunga igen!

Anmeld

13. maj 2011

dorthemus

Jeg har skrevet andet, for jeg har en ABC Design Cobra, som vandt bedst i test hos TÆNK sidste år. Jeg er rigtig glad for den og elsker dens strømlignede udtryk.

Kan IKKE lide Emma´ens tunge klodsede udtryk

Anmeld

14. maj 2011

sne190810

Jeg skal selv ud og kigge lidt på klapvogne her om snart. Og jeg hælder helt klart mest til Teutonia (uden at have nogen erfaring, godt nok)
Syntes at Emmaljungavogne er umådeligt klodsede at se på, og virker bare som sådan et stort drov at køre rundt med.  Slet slet ikke noget for mig.

Jeg har til gengæld kigger på Teutonia model Mistral S, og Teutonia Cosmo. Syntes de er virkelig lækre, men har desværre kun set, mærket og læst om dem alene, uden nogen form for rådgivning af Babysam folk f.eks. Men regner med her i næste uge at jeg skal ud og have lidt rådgivning omkring dem så jeg kan danne mig et ordentlig indtryk.  Men det er klart en af de to jeg i skrivende stund regner med at ende op med.

Anmeld

14. maj 2011

Christina.78

har også stemt andet da vi har en Zero2four som opfylder vores krav...

Vil bare sige til alle der skal købe klapvogne..Tag for guds skyld jeres barn med og prøv dem med dem i..

kalechehøjden er en vigtig faktor ved mange..

Anmeld

14. maj 2011

L.J.L

sne190810 skriver:

Jeg skal selv ud og kigge lidt på klapvogne her om snart. Og jeg hælder helt klart mest til Teutonia (uden at have nogen erfaring, godt nok)
Syntes at Emmaljungavogne er umådeligt klodsede at se på, og virker bare som sådan et stort drov at køre rundt med.  Slet slet ikke noget for mig.

Jeg har til gengæld kigger på Teutonia model Mistral S, og Teutonia Cosmo. Syntes de er virkelig lækre, men har desværre kun set, mærket og læst om dem alene, uden nogen form for rådgivning af Babysam folk f.eks. Men regner med her i næste uge at jeg skal ud og have lidt rådgivning omkring dem så jeg kan danne mig et ordentlig indtryk.  Men det er klart en af de to jeg i skrivende stund regner med at ende op med.

Ja jeg er også vild med mistralen med de der drejehjul men vi vil gerne købe brugt, og der er bare ikke mange der sælger lige den model brugt det er godt nok en jungle!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.