Afstemning; Hvilken klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

DitteMarie

Banditte skriver:

Vi har city elite fra babyjogger : http://www.babyjogger.biz/babyjogger_klapvogn_city_elite.php

Den er helt fantastisk, er så glad for den. Jeg rejser en del med tog og kan nu selv komme ind og ud, da vognen klappes sammen med et greb og bebse kan så sidde på den anden arm- super vogn

Felix i sin vogn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

ESV

Jeg har stemt andet. Jeg har en Emmajunga der har været til rep. 5 eller 6 gange så er ikke lige frem tilfreds og de andre kender jeg ikke.

Anmeld

13. maj 2011

L.J.L

ESV skriver:

Jeg har stemt andet. Jeg har en Emmajunga der har været til rep. 5 eller 6 gange så er ikke lige frem tilfreds og de andre kender jeg ikke.

Vores Emmaljunga Cerox er ødelagt, så vi er på jagt efter ny klapvogn, og tror vi vil prøve noget andet end Emmaljunga denne gang.

Vi har kigget meget på Teutonia klapvognen.

Anmeld

13. maj 2011

ESV

linselouise skriver:

Vores Emmaljunga Cerox er ødelagt, så vi er på jagt efter ny klapvogn, og tror vi vil prøve noget andet end Emmaljunga denne gang.

Ha ha ha det er jp sjovt nok lige netop den model jeg har, hvad er der galt med jeres??

Anmeld

13. maj 2011

An&Jo

linselouise skriver:

Min er en cerox og den fejler intet.. Den er 5 år gammel og jeg købte den brugt her først på foråret.. Hvad fejler jeres??

Anmeld

13. maj 2011

AWO

Vi har en Teutonia Mistral. Vi fik den anbefalet af sælgeren i BabySam, og har indtil videre været rigtig glade for den! Der er god plads til Elina, styret kan nemt vendes, og så er den rigtig nem at folde sammen.

Anmeld

13. maj 2011

L.J.L

ESV skriver:

Ha ha ha det er jp sjovt nok lige netop den model jeg har, hvad er der galt med jeres??

Den begyndte først at køre skævt og drejede til højre hele tiden, og så har den drillet med med det der bremser og nu er den pludselig flækket i understellet og kan slet ikke køre -Sådan noget lort!

Anmeld

13. maj 2011

L.J.L

mortilj skriver:

Min er en cerox og den fejler intet.. Den er 5 år gammel og jeg købte den brugt her først på foråret.. Hvad fejler jeres??

Vi købte også vores brugt i foråret

Den begyndte først at køre skævt og drejede til højre hele tiden, og så har den drillet med med de der bremser og nu er den pludselig flækket i understellet og kan slet ikke køre....

Anmeld

13. maj 2011

L.J.L

Anke skriver:

Vi har en Teutonia Mistral. Vi fik den anbefalet af sælgeren i BabySam, og har indtil videre været rigtig glade for den! Der er god plads til Elina, styret kan nemt vendes, og så er den rigtig nem at folde sammen.

Super! Det er nemlig Teutoniaen vi hælder mest til!

Kan de sove i den uden problemer?

Anmeld

13. maj 2011

Marco2

En MacLaren. Den fylder intet og kan lægges ned. Den har vi bare været super glade for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.