Afstemning; Hvilken klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken klapvogn synes du er den bedste på markedet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.496 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

L.J.L

Hvilken klapvogn er den bedste? Uddyb meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

B&J

Jeg er vild med emmaljunga især fordi den er så lækker i steld og ja den er bare lige os

Anmeld

13. maj 2011

An&Jo

Helt klart emmaljunga.. De kan virkelig holde til noget, god affjedring, godt indkøbsnet, god liggeplads og komfortabel for barnet at sidde i men samtidig også god at sove i..

Anmeld

13. maj 2011

Caroline86

jeg har stemt blankt, for jeg ved det ikke

Vi har selv en Emmaljunga og er afsindigt glade for den... men om det er den bedste skal jeg ikke kunne sige når vi ikke har haft nogle af de andre

Vi valgte den fordi vi mente den var den der bedst opfyldte vores behov og det ved den vi faldt for da vi prøvede de forskellige i butikken.. så for os er den måske nok den bedste på markedet, ja..

Anmeld

13. maj 2011

morethanperfect

Jeg elsker Stokke

Den er virkelig lækker og køre med , punkterfrie hjul , kan lægges ned , styret kan løftes op og ned , alt efter hvor høj eller lav man er , klapvognsdelen kan løftes op og ned , rigtig god bremse osv ... Jeg kan blive ved . Syns det er rigtig lækker vogn , i lækkert design

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Vi har emmaljungas kombi vogn og klapvogns delen er såååå fed...
Vi har eb Urban jungle duo til begge unger og den er så fantastisk. Den ville jeg helt klart anbefale. Den fåes også i enkelt. Den er såååå nem at køre med og så er den så let.. I love it!!! Slørs nemt sammen og fylder ikk som emmaljunga gør.

Anmeld

13. maj 2011

DitteMarie

Vi har city elite fra babyjogger : http://www.babyjogger.biz/babyjogger_klapvogn_city_elite.php

Den er helt fantastisk, er så glad for den. Jeg rejser en del med tog og kan nu selv komme ind og ud, da vognen klappes sammen med et greb og bebse kan så sidde på den anden arm- super vogn

Anmeld

13. maj 2011

Tullebobs

Vi har en emmaljunga Nitro City med svingbare (og låsbare) forhjul.

Den er let at styre, der god plads i den til barnet, den er let at klappe sammen, sædet kan vendes efter behov, der er udluftning og integreret myggenet i kalechen og den vejer meget lidt (når man skal løfte den ind og ud af bilen tit, så er det rigtig dejligt).

Vi har brugt vores som kombivogn, den er nemlig så stor, at det kan stå en alm. barnevognslift i (og fodposen/overlæderet er så stort at det gå over liften). Så TOPNICE barnevogn/klapvogn

Her er lige et billede:

God jagt - hilsner fra Trine

Anmeld

13. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

jeg har sat andet da jeg er vild med city elite da den kan foldes sammen ved at tage fat i et håndtag hvor barnet sidder og vupti klapper den selv sammen. Og den har en kæmpe kaleche så den skygger for sol og vind.... og den har drejehjul, og den vejer ingen ting :-)...... Ja jeg er fortaler for den hehe...
men i bund og grund skal du se på hvad behov I har, også snak med forskellige forhandler.... (ja og her) også dan jeres egen indtryk.... De kan noget forskellige de klapvogne :-)

God jagt....

Anmeld

13. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Banditte skriver:

Vi har city elite fra babyjogger : http://www.babyjogger.biz/babyjogger_klapvogn_city_elite.php

Den er helt fantastisk, er så glad for den. Jeg rejser en del med tog og kan nu selv komme ind og ud, da vognen klappes sammen med et greb og bebse kan så sidde på den anden arm- super vogn

ja den er HELT fantastisk.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.