Jeg vil lige starte med, at give dig, TS, et kram
Det må ha' været en helt forfærdelig oplevelse!
Jeg forstår godt, at du er nervøs på din datters vegne, det ville jeg også være! For ikke at tale om alle de andre børn også!
Jeg synes nogen af jer er grov ved TS... Der er ingen af os der f.eks. ved hvor store TS's bryster var dengang (nævner jeg fordi der er en der skriver, at pædofile kun tænder på små piger uden bryster - hvilket altså ikke er rigtigt). Der er heller ingen af os der ved, hvor mange andre han også har forgrebet sig på - som måske har været 14 år, eller yngre. Selvom TS lige tilfældigvis var 15 år dengang, så betyder det jo ikke, at han ikke tænder på yngre piger også. Og helt ærligt, det drejer som en venindes FAR, det vil sige, at han har været en hel del ældre end TS. Han har en datter på alder med TS for pokker. Jeg forstår ikke, at man går så meget op i, at hun var 15 - havde I reageret anderledes, hvis hun havde skrevet, at hun var 14? Og anderledes igen, hvis hun senere havde nævnt, at det var en uge inden hun fyldte 15? Eller dagen efter hun var fyldt 15? Og hvem ved hvor langt han ville være gået, hvis ikke de var blevet afbrudt, eller hvis ikke hun var begyndt at græde?!
Der er nogen der skriver (husker ikke hvem), at det lyder som en personlig hævn... Come on... Ville I ikke selv være bange på jeres datters vegne??!! Det handler om en mor, der ved, hvad denne mand kan finde på, og hendes datter skal sidde i hans tilstedeværelse hver dag! Jeg ville personligt ikke have et roligt øjeblik. Desuden synes jeg ikke, at TS nogen steder giver udtryk for, at ville "hævne" sig.
Der er heller ingen af os der ved, hvor gammel TS datter er. Det er jo muligt, at det er én 13-14-15-årig.
Jeg synes det er skide flot, at du, TS, deler din oplevelse med alle os! Og jeg håber ikke det påvirker, at fortælle din historie til andre, at du har fået negative kommentare med på vejen her fra, når det nu er første gang du deler din historie med nogen... Det må ha' været svært, at dele det for første gang, også selvom du er anonym!