Var det misbrug? Og hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Nu skriver jeg det, og det første gang nogensinde jeg fortæller min historie. Jeg gør det kun fordi jeg kan være anonym.

Jeg er i dag 33 år.

Den dag for 17 år siden husker jeg som var det i går.

Vi skulle til fest, fest i klubben i den lille by hvor jeg boede. Vi mødtes hjemme hos en af de andre piger, vi var vel 5-10 piger hos hende. hendes far var pædagog i ungdomsklubben, han var hjemme i starten, men tog afsted senere, da det jo var ham der stod for festen  klubben.

Aftenen var som alle andre aftner hvor der skulle være fest, vi var smarte i tøjet, drak tæt og hørte høj musik. Jeg fik lov til at låne telefonen for at ringe til en dreng jeg kærstede lidt med. de lukkede døren ind til værelset, de synes jeg var dødkedelig.

Så skete det, jeg var alene med ham, faren, pædagogen, manden, naboen. Han satte sig på hug bag mig, kørte sine fingre op til mine bryster imens han pustede mig i nakken og hviskede "du har nogle dejlige bryster". Jeg blev chokeret, viste ikke hvad jeg skulel gøre, om jeg skulle skrige, græde, løbe. Jeg valgte at græde, jeg græd og græd og græd. De andre kom ud fra værelset, og jeg fortalte at jeg ikke kunne få fat i min kæreste i telefonen, og derfor var jeg blevet ked af det.

Hans kone kom hjem, hun fattede mistanke - hun kiggede indtrængende på ham, hvorfor græder hun? Han stod med det mest latterlige smil jeg længe har set "hun kan ikke få fat i sin kæreste". Han var bange, meget bange. Men jeg sagde ingenting, jeg turde ikke!

Jeg fortalte om episoden til et par af de andre et par uger efter, men det blev tiet ihjel, jeg troede det var mig der var noget galt med. Det var det ikke, det var ham!

Og nu, ja nu tænker jeg dårligt på det mere, og dog. Min datter er selv i en alder hvor hun møder mange mennesker, mange mænd, det må aldrig, aldrig , aldrig ske for hende. I går i skolebussen så jeg til min store skræk, at han er blevet chauffør i vores skolebus!!!!

Jeg er blevet misbrugt af en mand som kører skolebus med min lille datter, hvad gør jeg?????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Nu skriver jeg det, og det første gang nogensinde jeg fortæller min historie. Jeg gør det kun fordi jeg kan være anonym.

Jeg er i dag 33 år.

Den dag for 17 år siden husker jeg som var det i går.

Vi skulle til fest, fest i klubben i den lille by hvor jeg boede. Vi mødtes hjemme hos en af de andre piger, vi var vel 5-10 piger hos hende. hendes far var pædagog i ungdomsklubben, han var hjemme i starten, men tog afsted senere, da det jo var ham der stod for festen  klubben.

Aftenen var som alle andre aftner hvor der skulle være fest, vi var smarte i tøjet, drak tæt og hørte høj musik. Jeg fik lov til at låne telefonen for at ringe til en dreng jeg kærstede lidt med. de lukkede døren ind til værelset, de synes jeg var dødkedelig.

Så skete det, jeg var alene med ham, faren, pædagogen, manden, naboen. Han satte sig på hug bag mig, kørte sine fingre op til mine bryster imens han pustede mig i nakken og hviskede "du har nogle dejlige bryster". Jeg blev chokeret, viste ikke hvad jeg skulel gøre, om jeg skulle skrige, græde, løbe. Jeg valgte at græde, jeg græd og græd og græd. De andre kom ud fra værelset, og jeg fortalte at jeg ikke kunne få fat i min kæreste i telefonen, og derfor var jeg blevet ked af det.

Hans kone kom hjem, hun fattede mistanke - hun kiggede indtrængende på ham, hvorfor græder hun? Han stod med det mest latterlige smil jeg længe har set "hun kan ikke få fat i sin kæreste". Han var bange, meget bange. Men jeg sagde ingenting, jeg turde ikke!

Jeg fortalte om episoden til et par af de andre et par uger efter, men det blev tiet ihjel, jeg troede det var mig der var noget galt med. Det var det ikke, det var ham!

Og nu, ja nu tænker jeg dårligt på det mere, og dog. Min datter er selv i en alder hvor hun møder mange mennesker, mange mænd, det må aldrig, aldrig , aldrig ske for hende. I går i skolebussen så jeg til min store skræk, at han er blevet chauffør i vores skolebus!!!!

Jeg er blevet misbrugt af en mand som kører skolebus med min lille datter, hvad gør jeg?????????????

Vi havde noget ala. det samme med ham der kørte vores bus i ungdomsskolen - han blev fyret, da vi skrev til dem der stod for kørslen.
Han havde ikke misbrugt nogen - han var bare rigtig ubehagelig og virkede pædofil i sine kommentarer.

Så synes du kan kontakte selskabet.

.. 

Anmeld

12. maj 2011

anja89

Puha det er ikke sjov at havde været igennem

Og slet ikke når du nu ved ham der gjorde noget ved dig som ike var rart nu køre med din datter..

Ved desværre ikke hvad du kan gøre men vil da lige give dig et stort

Anmeld

12. maj 2011

mariamiss6

Kontakt busselskabet, og fortæl dem sandheden, via brev måske... du kan jo altid evt. være anonym, og så vente lidt og se om han forsvinder, gør han ikke det, må du se om du kan få mod på at troppe op personligt og indgive en klage med forklaring....

dumme kone, hvis hun godt ved det, hvad så med deres egen datter?

Anmeld

12. maj 2011

sarahb

Kontakt selskabet det har busserne.
Tænk sig hvis han gjorde noget der!!! Du ka måske hjælpe nogle piger ved at du fortæller dem sandheden. Så må de jp fyre ham, det skal de sgu hvis der skulle være mistanke om pædofili eller hang til piger...!

Anmeld

12. maj 2011

millesofie

skriv ring og bliv ved til han er væk fra ALLE børn

Anmeld

12. maj 2011

Wimmie

Det var bestemt ikke i orden det du oplevede - hvor må det have været ubehageligt når det var en bekendt og en voksen som man burde kunne stole på.

MEN...

Når det er sagt så synes jeg måske nogle af jer overdriver og råber pædofili og at han ikke må være i nærheden af børn. Men er man pædofil når man gramser på en 16-årig? Ingen tvivl om at manden er klam, men kan man tillade sig at ødelægge hans liv pga. noget der skete for 17 år siden mod en pige som var myndig?

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det var bestemt ikke i orden det du oplevede - hvor må det have været ubehageligt når det var en bekendt og en voksen som man burde kunne stole på.

MEN...

Når det er sagt så synes jeg måske nogle af jer overdriver og råber pædofili og at han ikke må være i nærheden af børn. Men er man pædofil når man gramser på en 16-årig? Ingen tvivl om at manden er klam, men kan man tillade sig at ødelægge hans liv pga. noget der skete for 17 år siden mod en pige som var myndig?

Jeg er chokeret, er det virkelig din holdning?????

Manden gramser på en 15 årig pige, og du synes det er ok. Han er pædagog i en ungdomsklub hvor han dagligt omgåes unge piger på den alder.........

At begynde at rippe op i fortiden nu, er naturligvis ikke et issue, men han skal da i hvert fald holde sig langt væk fra mine børn!!!!!!!

Anmeld

13. maj 2011

modesty

Jeg er enig med Wimmie i at det er en problematisk sag.

Der er ingen tvivl om at det selvfølgelig er dybt forkert og grænseoverskridende hvad han gjorde mod dig. Det ville det også have været hvis du havde været 30 år. Der er ingen der skal rage på nogen uden tilladelse. Og selvfølgelig gør det situationen mere alvorlig at du var så ung. At manden derudover er pædagog i en ungdomsklub tilføjer blot til problematikken.

Men han har ikke gjort noget ulovligt. Medmindre man da kan kalde "gramsen på myndig piges bryster" for ulovligt, men den ville ikke holde i en retssag. 

Men - når det så er sagt: Jeg ville ikke lade min datter køre med den bus, med den mand som jeg havde haft sådan en oplevelse med. Ikke fordi jeg tror at han kommer til at gøre din datter noget (mænd der tænder på teenagepiger, tænder meget sjældent på børn, og han er ikke i en position hvor han er alene med børnene), men fordi situationen simpelthen er så utryg og ubehagelig - for dig.

M.h.t. at ringe til bus-selskabet. Uha. Den er virkelig speget. Jeg kan sagtens forstå hvorfor du har lyst til at gøre det. Men objektivt set risikerer du altså at få fyret en uskyldig mand (jeg ved godt at han er skyldig i at gramse dig på brysterne, men - objektivt set - er det altså absolut ikke fyringsgrund). Jeg tror faktisk at jeg ville gøre det. Men det ville være en rigtig svær beslutning for mig og jeg ville have det dårligt med det. Og jeg ville gøre det for min egen skyld, ikke for min datters, selvom jeg måske ville bilde mig selv ind at jeg gjorde det for hende.

En anden mulighed er at konfrontere ham. Det kræver store nosser, men hvis du er modig nok til at sige til ham "jeg ved hvem du er, du ved hvem jeg er, og jeg holder øje med dig". Så kan du være 100% sikker på at du har jaget ham en skræk i livet.

Anmeld

13. maj 2011

Mumto3

Jeg bliver helt sikker upopulær men jeg skriver min mening alligvel.

Jeg synes det er DYBT FORKERT at en pædagog gramser på en 15årig!!! HELT HELT HELT FORKERT!!!!

Men han bliver altså ikke til pædofil i mine øjne af den grund. Jeg mener at det er sex-shikane. Pædofile tænder på små piger der IKKE har bryster. Du skrev selv at du havde bryster og det var dem der tiltrak ham.

Men jeg ville som trådstarter have det ekstremt dårligt med at han kørte skolebus med min datter, og jeg ville også ønske ham langt væk. Personligt ville jeg konfrontere ham med det. Det er slet ikke sikkert han kan huske det, hvis han har forgrebet sig på mange piger (f.eks. i ungdomsklubben) så kan han nok ikke huske en enkelt episode.

Hvis det var mig der havde stået i den situation, så have jeg nok været hævntørstig. Jeg ville indkalde til et møde med ham svinet og med hans chef. Så ville jeg fortælle episode fra da jeg var ung, og sige direkte til cheffen at jeg ikke var tryg ved at sådan en mand kørte bus med min datter. (Jeg havde selv en klam buschaffør da jeg gik i skole, og det var et marridt!!!) Selvom manden så ikke skulle blive fyrret, så tror jeg at det ville være så flovt og pinligt for ham at han ville trække sig selv. derudover ville jeg minde cheffen om at han skal indhente en børneattest på chafføren. Det er jo slet ikke sikkert han er dømt for noget, men børneattesterne skal indhentes. -og så ville jeg slutte af med at sige at jeg holdt et skarpt øje med ham, og at bare der sker det mindste så ligger der øjeblikkeligt en politi-anmeldelse fra mig.

Den slags mænd kommer kun godt fra det, fordi alt for mange bliver bange og underlegne over for dem. De skal bare have igen, up in the face!!! De skal ydmyges, udstilles og latterliggørelse. Tage magten fra dem så at sige! De styrer jo totalt nå alle bare bliver vage og viger uden om. Næ, konfrontation mener jeg der skal til!!! Så han kan se at det ikke er ham men MIG DER HAR MAGTEN!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.