Nu skriver jeg det, og det første gang nogensinde jeg fortæller min historie. Jeg gør det kun fordi jeg kan være anonym.
Jeg er i dag 33 år.
Den dag for 17 år siden husker jeg som var det i går.
Vi skulle til fest, fest i klubben i den lille by hvor jeg boede. Vi mødtes hjemme hos en af de andre piger, vi var vel 5-10 piger hos hende. hendes far var pædagog i ungdomsklubben, han var hjemme i starten, men tog afsted senere, da det jo var ham der stod for festen klubben.
Aftenen var som alle andre aftner hvor der skulle være fest, vi var smarte i tøjet, drak tæt og hørte høj musik. Jeg fik lov til at låne telefonen for at ringe til en dreng jeg kærstede lidt med. de lukkede døren ind til værelset, de synes jeg var dødkedelig.
Så skete det, jeg var alene med ham, faren, pædagogen, manden, naboen. Han satte sig på hug bag mig, kørte sine fingre op til mine bryster imens han pustede mig i nakken og hviskede "du har nogle dejlige bryster". Jeg blev chokeret, viste ikke hvad jeg skulel gøre, om jeg skulle skrige, græde, løbe. Jeg valgte at græde, jeg græd og græd og græd. De andre kom ud fra værelset, og jeg fortalte at jeg ikke kunne få fat i min kæreste i telefonen, og derfor var jeg blevet ked af det.
Hans kone kom hjem, hun fattede mistanke - hun kiggede indtrængende på ham, hvorfor græder hun? Han stod med det mest latterlige smil jeg længe har set "hun kan ikke få fat i sin kæreste". Han var bange, meget bange. Men jeg sagde ingenting, jeg turde ikke!
Jeg fortalte om episoden til et par af de andre et par uger efter, men det blev tiet ihjel, jeg troede det var mig der var noget galt med. Det var det ikke, det var ham!
Og nu, ja nu tænker jeg dårligt på det mere, og dog. Min datter er selv i en alder hvor hun møder mange mennesker, mange mænd, det må aldrig, aldrig , aldrig ske for hende. I går i skolebussen så jeg til min store skræk, at han er blevet chauffør i vores skolebus!!!!
Jeg er blevet misbrugt af en mand som kører skolebus med min lille datter, hvad gør jeg?????????????