Går jeres børn til fritidsaktiviteter? (altså sport)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
112233 skriver:

Min pige på 3.5 går til gymnastik i vintersæsonen.. her om foråret går hun ikke til noget. Jeg gider ikke sende hende afsted til fodbold bare for at hun kommer afsted. Så kan vi bedre være aktive i haven og på cyklerne.

Den store på 8 år går til Turbo drenge i vintersæsonen og atletik om sommeren. Hans egne ønsker. Og vi har sagt at man kan gå til EN ting..

Hvad er Turbo- drenge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Hansen97

Christina skriver:

Hvad er Turbo- drenge? 

En blanding af gymnastik og spring kun for drenge ;-)

Anmeld

13. maj 2011

matryoshka

Ja, vores pige har gået til tumlastik og efter det startede vi til gymnastik. Det har hun været vild med. Der synger vi, danser og leger, samtidig som hun bliver stimuleret og vi lærer en masse om hvordan man f. eks. kan stimulere hendes balance ogsanserne.Jeg regner med at vi starter til gymnastik igen efter sommerferien og muligvis også svømning. Ellers tager vi jævntligt afsted i svømmehallen

Anmeld

24. maj 2011

janne1986

Nu er min datter 3½ når holdene starter op igen, sidste sæson var hun for lille, men håber på at hun kan starte til gymnastik for de mindste..

Anmeld

24. maj 2011

henh01

min datter går til svømning..

Hun har gået til ridning, dans og gym.. Som udgangspunkt må uhn vælge 2 aktiviter per sæson. Hun vil meget gerne starte til ridning igen, men da vi ikke har bil mere er det ret besværligt (der kører ikke offentlig dertil) Til næste år skal hun i det store basin til svømningen så der fortsætter hun endnu en sæson..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.