Går jeres børn til fritidsaktiviteter? (altså sport)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Corn

Ja, som overskriften lyder går jeres unger til sport?

Liam går til svømning, da jeg mener det er vigtigt at børn lærer at svømme, og så skal han prøve fodboldtræning på mandag

Synes i det er vigtigt at børn dyrker idræt?

Jeg synes at det vigtigt at børn får rørt sig, udover i bh/vs, men det skal eller ikke være for meget.. altså for mange aktivteter om ugen... De kære unger skal jo også have lov at lege 

Lige p.t. går ingen af dem til noget. Ældstemand har gået til svømning, men da de fik ny træner, gad han ikke mere.

Så nu holder vi pause indtil efter skolestart, og så regner jeg med at de to største skal gå til svømning i dykkerklubben.

Ellers har den ældste snakket om karate og den mellemste om cross

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jep. Sofus, som lige er fyldt 4 år har gået til gymnastik (sådan et forælder/barn hold) de sidste tre vintre, og han har elsket det. Pt. går han til fodbold, som han også er vild med.

Anmeld

13. maj 2011

musse1

vores de to ældste, gik til gymnastik da de var mindre i 2 sæsoner, nu har de faktisk ik gået til noget i 2 år. men nu ved de selv, hvad de gerne vil. så det skal de tilmeldes, så de kan starte, den ældste vil fodboldt og den anden svømning. og de to små tror jeg, den ene skal gå til mor og barn gymnastik og den anden babysvømning, nu muligheden er for det, når manden nu har fået job her i byen, for ellers kunne det ik lade sig gøre, så jeg både kunne nå det, med de to små og hente de andre..

Anmeld

13. maj 2011

Mormilla

Christina skriver:

Liam går til svømning, da jeg mener det er vigtigt at børn lærer at svømme, og så skal han prøve fodboldtræning på mandag

Jeg synes at det vigtigt at børn får rørt sig, udover i bh/vs, men det skal eller ikke være for meget.. altså for mange aktivteter om ugen... De kære unger skal jo også have lov at lege 

Min søn har lige gået til gym. Men det er stoppet nu så vi er ved at finde ud af hvad der så er for ham. Har tænkt på lidt fodbold så det skal han prøve på onsdag.

Anmeld

13. maj 2011

lene

Clara på 3½ skal gå til dans efter sommerferien , Mathias på 7 får selv lov til at vælge hvad han vil

Anmeld

13. maj 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Synes bestemt heller ikke at børn skal gå til noget.. Og heller ikke med tvang, altså at forældrene synes de skal..

Det sundt for dem, at få et socialt liv udover bh/vs..

Mht, min søn så valgte jeg selv at han skulle gå til svømning, da jeg selv har været elitesvømmer før jeg blev gravid. Når han selv kan svømme, må han helt selv bestemme om han vil fortsætte eller ej.

Og mht fodbold, så er det noget han har snakket om længe, han er rigtig glad for det, så det skal han selvf. have lov at prøve..

Vi er også aktive i "naturen" altså vi er tit ude, spiller fodbold, gynger, går ture i det lokale anlæg.. Herligt! 

Anmeld

13. maj 2011

mortilflere

Julie på 15 , rider hver dag , og starter mange stævner

Alberte går til handicap ridning

Drengene går ikke til noget.

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Jeg syntes at det er rart at mine børn har haft en fritidsinteresse, men det behøver ikke for min skyld at være sport. Min mand har gået til Taekwondo i mange år og har haft stor glæde af det, så han er mere af den overbevisning at det skal være en sport de går til.

Mine gik til svømning fra de var spæde índtil de var 5-6 år, de har gået til springgymnastik og Taekwondo og nu skal de begynde til spejder.

Den lille på 2½ går ikke til noget, og det tror jeg heller ikke at hun skal den kommende vinter, men nu må vi se.

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Christina skriver:

Nej, mine børn går ikke til sport...jeg synes det er vigtigt at de selv får lov at vælge ud fra hvad de har lyst og energi til, men er de startet så er jeg lidt hård, så fortsætter man og har man talent så fortsætter man lidt mere og presset lige en tand mere...

Men det er kun min den mellemste der går til noget....de børn har jo meget i deres hverdag og især som skilsmissebørn er der mange brud og verdener de skal agere i, så derfor er skolen vigtigst og deres socialeliv, som jo også kan være en del af det at gå til noget..

Min søn på 8 år går i Garden....prins jørgens, i vordingborg..

Anmeld

13. maj 2011

Hansen97

Min pige på 3.5 går til gymnastik i vintersæsonen.. her om foråret går hun ikke til noget. Jeg gider ikke sende hende afsted til fodbold bare for at hun kommer afsted. Så kan vi bedre være aktive i haven og på cyklerne.

Den store på 8 år går til Turbo drenge i vintersæsonen og atletik om sommeren. Hans egne ønsker. Og vi har sagt at man kan gå til EN ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.