Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Almindelige frikadeller? Altså, af svin?
Almindelige frikadeller? Altså, af svin?
Helt almindelige deller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ni-ko-li-ne skriver: jeg putter ikke æg i, da vores datter er allergiker... men: mel, havregryn, salt, peber, evt, reven gulerod, evt. hvidløg og persille og mælk eller vand, samt meget fint hakket løg... og den bruger jeg uanset om det er gris, gris/kalv, kalkun eller kylling:0)
jeg putter ikke æg i, da vores datter er allergiker...
men: mel, havregryn, salt, peber, evt, reven gulerod, evt. hvidløg og persille og mælk eller vand, samt meget fint hakket løg...
og den bruger jeg uanset om det er gris, gris/kalv, kalkun eller kylling:0)
Jeg bruger heller ikke altid æg, og det blir de normalt heller ikke ringere af.
Tak for svar
lisesp83 skriver: Jeg bruger heller ikke altid æg, og det blir de normalt heller ikke ringere af. Tak for svar
nej nemli.... så nu putter jeg det konsekvent aldrig i:0)
Nalle skriver: Jeg kan ikke spise mad uden all around, det kommer på alt vores kød, det smager så godt!
Jeg kan ikke spise mad uden all around, det kommer på alt vores kød, det smager så godt!
Ja det smager faktisk overraskende godt
lisesp83 skriver: Helt almindelige deller
Så må det jo være dem jeg skrev, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, dem spiser jeg ikke
RIGTIGE frikadeller er halv svinefars og halv kalvefars
Og så ellers som de andre skriver (af dem jeg har læst), hakket løg, æg, mel, ikke mælk, jeg bruger.....danskvand, salt og peber
Danskvand gør dem lækre og luftige
Dinna88 skriver: Så må det jo være dem jeg skrev, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, dem spiser jeg ikke
Bare i orden..
IsabellaCiinea skriver: RIGTIGE frikadeller er halv svinefars og halv kalvefars Og så ellers som de andre skriver (af dem jeg har læst), hakket løg, æg, mel, ikke mælk, jeg bruger.....danskvand, salt og peber Danskvand gør dem lækre og luftige
Ja det kunne være man skulle prøve det danskvand.
lisesp83 skriver: Ja det kunne være man skulle prøve det danskvand.
Fungere i hvert fald for mig hver gang
Må indrømme jeg kan bare ikke lave en god delle fars... Så jeg bruger Frikalet den røde... og synes det smager bedre end når jeg selv prøver på at lave en fars...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128