Anonym skriver:
Hej tøser
Er ano fordi jeg ikke ved hvem der kigger med og jeg ønsker ikke at støde nogen, fordi jeg muligvis ser spøgelser....
Sagen er den at her hvor vi bor og har boet siden feb 2011, bor der en enlig mænd sidst i 50erene. Han bor alene med hans hund, og arbejder ikke.
Jeg har helt fra da vi flyttede hertil haft mine betænkligheder ved ham, og syntes han er en smule "klam" og en tand for børnevenlig. Han bruger utrolig meget tid ude på legepladsen sammen med hans hund og leger samme tid med ungerne når de leger derude.
Idag står jeg så og betragter ham manden, mens min 4årige søn også er på legepladsen. Og efter lidt tid opdager jeg at han går rundt og tager billeder af min søn med hans mobil tlf. Jeg bliver ved med at stå og kigge og han ser mig så gennem vinduet og gemmer hans tlf tilbage i hans lomme.
Jeg bliver helt klam indeni og går ud og snakker med min mand om det og vi bliver enige om vi skal kalde vores søn ind, og jeg siger jeg samme tid lige vil sige til vores nabo at jeg så han havde taget nogle billeder af vores søn, og hvad han skal bruge dem til? Men omvendt så kan han jo benægte også er det påstand mod påstand.... Men da jeg kom ud var han gået ind så fik ham ikke spurgt!
Hvad ville i gøre i sådan en sitiuation?
Ved godt jeg ikke kan dømme ham på forhold, jeg vil bare ikke have han tager billede af vores søn, og jeg har i forvejen den her dårlige fornemmelse omkring ham.....
Knusser
Puha jeg forstår godt du er utryg ved situationen..... 
Nu er jeg selv enormt konfliktsky, så jeg ville nok bare holde mit barn på afstand af sådan en mand hvis det var mig. Men har du modet til det, så synes jeg da du skal konfrontere ham, sig til ham at du ikke vil have at han tager billeder af din søn!! 
Jeg kan altså virkelig godt forstå at du får det skdit med det, jeg sidder og har det helt dårligt ved tanken om den mand, som jeg jo så ikke engang har set. Du kan ikke vide hvad hans hensigter er, men i den her situation synes jeg du skal følge din mavefornemmelse. Det er jo ikke normalt at en mand på 50 år opsøger børn på en legeplads. Og helt ærligt du har en dårlig fornemmelse, og det er nok ikke helt uden grund.