Hva ville i gøre? Han tager billeder af min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

bonanza

Jeg ville ikk bryde mig om det hvis en fremmede tog billeder af mine børn, for hvad skal han det for???? Jeg ville gå over til ham og spørge hvorfor han tager billeder af mit barn og forlange at han sletter dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Anonym trådstarter

anne2009 skriver:

Ved heller ikke, hvad jeg havde gjordt i denne situation, udover at være ekstra opmærksom på ham.

Jeg kan udemærket godt forstå, hvor dine tanker er. Det må være en meget ubehagelig fornemmelse.

Min forslag er, prøv at lære ham at kende, prøv at sidde ude på legepladsen, når han også er der. Prøv en dag, at snakke med ham, så du får en ide om, hvem han er... Sig, feks. sikke en sød hund, du har? hvor gammel er den, min bedste har også en osv. så får du måske et lille overblik over hans personlighed, selvom det er svært at stole på nogle...

Har gjort, har før snakket med ham og det er lige nertop der jeg har fået det indtryk af ham at jeg syntes han er vild speciel. Han vil ikke rigtig snakke om sig selv, men drejer den altid over på mine drenge.

Anmeld

12. maj 2011

Carina:-)

Du bliver nødt til at følge din mavefornemmelse-Og helt ærligt så lyder det underligt han tager billeder,og så skjuler det bagefter.

Ligegyldigt hvor væmmeligt det er at tænke på,så findes der pædofile,og de render desværre ikke rundt med en mærkat i panden.

Så reagere på din mavefornemmelse,og tag en snak med manden om at du har set han har taget billeder,det vil du ikke have.

Om ikke andet så bliver han klar over du er obs på ham.

Anmeld

12. maj 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Hej tøser

Er ano fordi jeg ikke ved hvem der kigger med og jeg ønsker ikke at støde nogen, fordi jeg muligvis ser spøgelser....

Sagen er den at her hvor vi bor og har boet siden feb 2011, bor der en enlig mænd sidst i 50erene. Han bor alene med hans hund, og arbejder ikke.

Jeg har helt fra da vi flyttede hertil haft mine betænkligheder ved ham, og syntes han er en smule "klam" og en tand for børnevenlig. Han bruger utrolig meget tid ude på legepladsen sammen med hans hund og leger samme tid med ungerne når de leger derude.

Idag står jeg så og betragter ham manden, mens min 4årige søn også er på legepladsen. Og efter lidt tid opdager jeg at han går rundt og tager billeder af min søn med hans mobil tlf. Jeg bliver ved med at stå og kigge og han ser mig så gennem vinduet og gemmer hans tlf tilbage i hans lomme.

Jeg bliver helt klam indeni og går ud og snakker med min mand om det og vi bliver enige om vi skal kalde vores søn ind, og jeg siger jeg samme tid lige vil sige til vores nabo at jeg så han havde taget nogle billeder af vores søn, og hvad han skal bruge dem til? Men omvendt så kan han jo benægte også er det påstand mod påstand.... Men da jeg kom ud var han gået ind så fik ham ikke spurgt!

Hvad ville i gøre i sådan en sitiuation?

Ved godt jeg ikke kan dømme ham på forhold, jeg vil bare ikke have han tager billede af vores søn, og jeg har i forvejen den her dårlige fornemmelse omkring ham.....

Knusser

Jeg ville tage en snak med ham og sige at jeg så ham ta de billeder og jeg vil ha at han sletter dem med det samme!!!

Anmeld

12. maj 2011

Shibby

En ældre mand,bor alene,prøver at udfylde tomrum med en hund.. En legeplads samt parker er typiske steder for folk der føler sig ensomme at søge hen til. Børn er livlige og lyser langt væk af liv og glade dage. Synet af dem samt larmen og det faktum at mens han er der sammen med sin hund så er tomrummet fyldt ud..Det er sgu okay

Så du ham stå og tage billeder eller har du bare set han kiggede på sin tlf?

Må jeg spørge om du havde været lige så bekymret hvis det havde været en dame sidst i 50erne du havde obseveret disse ting ved?

Anmeld

12. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Vist det var mig ville jeg tag fat i min mand og sammen ville manden og jeg taget fat i ham og snakke roligt med ham om det der.

Jeg syntes ikke det med han bare tager billeder af jeres søn er ok.

Henriette

Anmeld

12. maj 2011

kiwilouise

bonanza skriver:

Jeg ville ikk bryde mig om det hvis en fremmede tog billeder af mine børn, for hvad skal han det for???? Jeg ville gå over til ham og spørge hvorfor han tager billeder af mit barn og forlange at han sletter dem!

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

En ældre mand,bor alene,prøver at udfylde tomrum med en hund.. En legeplads samt parker er typiske steder for folk der føler sig ensomme at søge hen til. Børn er livlige og lyser langt væk af liv og glade dage. Synet af dem samt larmen og det faktum at mens han er der sammen med sin hund så er tomrummet fyldt ud..Det er sgu okay

Så du ham stå og tage billeder eller har du bare set han kiggede på sin tlf?

Må jeg spørge om du havde været lige så bekymret hvis det havde været en dame sidst i 50erne du havde obseveret disse ting ved?

Jeg SÅ ham stå og tage de billeder, ellers ville jeg jo ikke skrive det.... Og ja havde det været en dame havde jeg reageret lige sådan, for jeg syntes det er noget underligt noget at man tager billeder af andre folks børn.....

Tror bestemt ikke han er ensom da han stort set aldrig er alene, han har ofte gæster osv.....

Anmeld

12. maj 2011

Dictes mor

Uhhh jeg får altså også en dårlig mave fornemmelse... Der hvor vi boede tidligere, var der en som havde de der tendenser, og det var så ubehageligt at vide. 

Anmeld

12. maj 2011

katja26

Anonym skriver:

Hej tøser

Er ano fordi jeg ikke ved hvem der kigger med og jeg ønsker ikke at støde nogen, fordi jeg muligvis ser spøgelser....

Sagen er den at her hvor vi bor og har boet siden feb 2011, bor der en enlig mænd sidst i 50erene. Han bor alene med hans hund, og arbejder ikke.

Jeg har helt fra da vi flyttede hertil haft mine betænkligheder ved ham, og syntes han er en smule "klam" og en tand for børnevenlig. Han bruger utrolig meget tid ude på legepladsen sammen med hans hund og leger samme tid med ungerne når de leger derude.

Idag står jeg så og betragter ham manden, mens min 4årige søn også er på legepladsen. Og efter lidt tid opdager jeg at han går rundt og tager billeder af min søn med hans mobil tlf. Jeg bliver ved med at stå og kigge og han ser mig så gennem vinduet og gemmer hans tlf tilbage i hans lomme.

Jeg bliver helt klam indeni og går ud og snakker med min mand om det og vi bliver enige om vi skal kalde vores søn ind, og jeg siger jeg samme tid lige vil sige til vores nabo at jeg så han havde taget nogle billeder af vores søn, og hvad han skal bruge dem til? Men omvendt så kan han jo benægte også er det påstand mod påstand.... Men da jeg kom ud var han gået ind så fik ham ikke spurgt!

Hvad ville i gøre i sådan en sitiuation?

Ved godt jeg ikke kan dømme ham på forhold, jeg vil bare ikke have han tager billede af vores søn, og jeg har i forvejen den her dårlige fornemmelse omkring ham.....

Knusser

Der var satme ikk nogen der sku stå og tage billeder af mine børn jeg var gået over og banket på og spurgt ham hvorfor han gjorde det og be ham slette billederne der er så mange tilfælde pædofile efterhånden så ville ikk et øjeblik tøve med at få det undersøgt nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.