Hvordan når I det hele i hverdagen efter barsels-slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

K&S

Eva. skriver:

Man behøver som nok ikke prøve, det kommer af sig selv....mad, sex og søvn...så må man tage det andet hen af vejen..

du har SÅ ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Aves.

K&S skriver:

du har SÅ ret

Og husk at nyde tiden...jeg sidder her med en søn der bliver 14 år og tænker at jeg nogle gange måske ikke nød nuet som jeg ville have gjort hvis jeg kunne leve det hele om igen..

Anmeld

11. maj 2011

K&S

missbach skriver:

Sådan havde jeg det også, kunne slet ikke forstår hvordan det skulle køre rundt..

Men når man går hjemme bruger man jo også meget tid på at fortælle sig selv, at man skal have gjort rent, at der skal vaskes tøj og laves mad.. Men efter jeg er startet er det bare ting der sker uden at tænke over det.. Det bliver bare lige gjort i et snuptag, og så tager der jo en tredjedel af den tid jeg før har brugt på det.. 

Så vær helt rolig, og held og lykke med jobjagten..

Skønt at høre at det ikke kun er mig, der har være lidt nervøs for det  Jeg er som sådan vant til at lave hurtig men grundid rengøring in no time, da Anton aldrig har sovet særlig meget og særlig længe ad gangen i løbet af dagen

Jeg er ved at være mere rolig, tak..! Og tusind tak, jeg håber snart der sker lidt

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Eva. skriver:

Og husk at nyde tiden...jeg sidder her med en søn der bliver 14 år og tænker at jeg nogle gange måske ikke nød nuet som jeg ville have gjort hvis jeg kunne leve det hele om igen..

Vi har lige fået en øjenåbner herhjemme, som har gjort at vi er blevet enige om at "vi skal ikke vente til i morgen" - for så kan det måske være for sent  

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Mi skriver:

Ja, men jeg glæder mig til at børnene bliver lidt større, så drømmer jeg om at det er mig som skal gøre karriere og min mand som kan bruge mere tid herhjemme.

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

K&S skriver:

Vi har lige fået en øjenåbner herhjemme, som har gjort at vi er blevet enige om at "vi skal ikke vente til i morgen" - for så kan det måske være for sent  

Man skal i hvert fald huske at lade være med at gå op i det der ingen betydning har...jeg har altid hellere ville være fattig og opleve mine børn...og sådan bliver det også de næste par år...de bliver virkelig hurtogt store...

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Man skal i hvert fald huske at lade være med at gå op i det der ingen betydning har...jeg har altid hellere ville være fattig og opleve mine børn...og sådan bliver det også de næste par år...de bliver virkelig hurtogt store...

Lige præcis - min far fik desværre konstateret cancer i sidste uge, så nu er det livet, der er vigtig og IKKE alt det materielle

Anmeld

11. maj 2011

Corn

K&S skriver:

Tusind tak for svaret

Vi skal helt sikkert også "bare" have skabt en rutine, lige nu så det bare liiidt håbløst ud

Du må da arbejde tæt på, når du kan nå det fra den 1. bliver afleveret 8.05 og til 8.30?

Held og lykke med jobstart på mandag

18 km væk. Har 15 minutters kørsel på hovedvej.... Det tager knap 15 minutter...

Rutinen kommer lynhurtigt og så kører det bare.

Jeg glæder mig sindsygt til at komme igang igen

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Corn skriver:

18 km væk. Har 15 minutters kørsel på hovedvej.... Det tager knap 15 minutter...

Rutinen kommer lynhurtigt og så kører det bare.

Jeg glæder mig sindsygt til at komme igang igen

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

K&S skriver:

Lige præcis - min far fik desværre konstateret cancer i sidste uge, så nu er det livet, der er vigtig og IKKE alt det materielle

Puha, det gør mig ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.