Hvordan når I det hele i hverdagen efter barsels-slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.709 visninger
30 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

K&S

Hejsa

Jeg er stadig på barsel med Anton og har intet job at komme tilbage til, så er i gang med jobsøgning, MEN MEN MEN - så slog tanken mig i går:

HVORDAN skal vi dog nå aflevering/afhentning af Anton, alle de huslige pligter, indkøb m.m., når vi begge arbejder fuldtid  (jeg søger både fuldtid og deltid lige nu, for alt er bedre en dagpenge).

Jeg er allerede stresset over det, for jeg kan slet ikke se, hvornår vi skal nå det hele - for vi vil også gerne nyde tiden sammen som familie i weekenden og de få timer, man har sammen hver aften 

Og ja, jeg ved godt, at jeg måske stresser over noget, som slet ikke bliver et problem, når jeg starter job, meeeeen nøj det fylder meget i mine tanker lige for tiden

Kan I berolige mig eller bliver det bare en stresset hverdag?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Nessie

Jeg tror at næsten alle har stresset over det.
Men rutinerne bliver jo bare lavet om, og man finder en anden rytme. Og så kommer støvsugeren måske ikke helt så meget frem, men det er der jo bare ikke noget at gøre ved. Nullermændene kan sagtens vente

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Nessie skriver:

Jeg tror at næsten alle har stresset over det.
Men rutinerne bliver jo bare lavet om, og man finder en anden rytme. Og så kommer støvsugeren måske ikke helt så meget frem, men det er der jo bare ikke noget at gøre ved. Nullermændene kan sagtens vente

Du har helt sikkert ret, men jeg kan bare slet ikke forestille mig det lige nu  jeg har overvejet at investere i en robot-støvsuger  eller måske en rengøringskone

Anmeld

11. maj 2011

Nessie

K&S skriver:

Du har helt sikkert ret, men jeg kan bare slet ikke forestille mig det lige nu  jeg har overvejet at investere i en robot-støvsuger  eller måske en rengøringskone

Ha ha, den med rengøringskonen overvejer jeg også tit selv

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Ha ha, den med rengøringskonen overvejer jeg også tit selv

Meeen vil man nu også overlade det til andre - jeg er meget rengøringsfreak (jeps, jeg indrømmer gerne) og jeg ved ikke, om jeg stoler på, at andre vil gøre det lige så effektivt

Anmeld

11. maj 2011

Nessie

K&S skriver:

Meeen vil man nu også overlade det til andre - jeg er meget rengøringsfreak (jeps, jeg indrømmer gerne) og jeg ved ikke, om jeg stoler på, at andre vil gøre det lige så effektivt

Nej, jeg tror også at jeg ville rende hende i hælene

Anmeld

11. maj 2011

Mi

Man skal jo bare nå det hele. Men vi syntes ikke at det var særlig sjovt med to job og tre børn, så jeg går hjemme nu.

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Mi skriver:

Man skal jo bare nå det hele. Men vi syntes ikke at det var særlig sjovt med to job og tre børn, så jeg går hjemme nu.

Puha, jeg bliver allerede svedt - vi har kun 1 (endnu )...!

Hvordan kan I få det til at hænge sammen rent økonomisk?

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Nessie skriver:

Nej, jeg tror også at jeg ville rende hende i hælene

lige præcis

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Sæt ambitionsniveauet ned og fokuser på det væsentlige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.