Hejsa 
Jeg er stadig på barsel med Anton og har intet job at komme tilbage til, så er i gang med jobsøgning, MEN MEN MEN - så slog tanken mig i går:
HVORDAN skal vi dog nå aflevering/afhentning af Anton, alle de huslige pligter, indkøb m.m., når vi begge arbejder fuldtid
(jeg søger både fuldtid og deltid lige nu, for alt er bedre en dagpenge).
Jeg er allerede stresset over det, for jeg kan slet ikke se, hvornår vi skal nå det hele - for vi vil også gerne nyde tiden sammen som familie i weekenden og de få timer, man har sammen hver aften 
Og ja, jeg ved godt, at jeg måske stresser over noget, som slet ikke bliver et problem, når jeg starter job, meeeeen nøj det fylder meget i mine tanker lige for tiden 
Kan I berolige mig eller bliver det bare en stresset hverdag?
Katja
Det drejer sig om en godt planlagt hverdag.
Jeg har 30 timer, min mand har 37 ved ét job og to andre jobs, der variere meget i timetal.
Han møder tidligt, så det er mig der står op og får afleveret alle tre børn inden jeg se.lv skal på job (starter op efter orlov på mandag)
Jeg skal møde kl 8.30, så jeg får ungerne klar, så vi alle følges til skolebussen hvor den 6-årige skal med kl. 08.05, og så går turen videre til bhv, hvor 4-årig og 10-mdr bliver afleveret, og så suser jeg videre.
Sådan var vi gjort siden 1. april, hvor mindste startede bhv, så vi er inde i rutinen, når jeg starter på mandag.
Eftermiddag skal jeg så suse hjem fra job til kl 14, hvor ældste kommer med bussen, og så hjem med ham. De to små bliver først hentet efter kl 15, hvor mindstemand er færdig med middagslur
Rengøring vil så bliver smidt ind mellem 14 og 15 og eller om aftenen...