Jeg er en hønemor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Maja88

hejsa!!

er glad for du er positiv indstillet overfor forløbet for så skal det nok gå godt.

dog er jeg uenig med din talepædagog i at du skal sige NEJ julie.

mener du har gjort det rigtige med at sige.

julie. jeg kan godt se du bliver sur men jeg bryder mig ikke om du tager kvælertag på mig. det gør ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Mira0911

Maja88 skriver:

hejsa!!

er glad for du er positiv indstillet overfor forløbet for så skal det nok gå godt.

julie. jeg kan godt se du bliver sur men jeg bryder mig ikke om du tager kvælertag på mig. det gør ondt.

Jeg synes jo selv at NEJ lige er hårdt nok, men et kvælertag bestemt hellere ikke i orden... 

Lige på det punkt er jeg helt blank, til hvad skal jeg så?

Anmeld

12. maj 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Det tror jeg heller ikke, men det lød sådan på hende... Det var første gang igår Julie selv gik op i sin stol.. Det er en stol, hvor der også er en lille bordplade med... ved du hvad det er for nogle jeg snakker om? 

På nogle tidspunkter er hun utryg, f.eks når der kommer gæster i hjemmet, så har hun det bedst med at have sutten, det samme hvis hun skal med farmand ind til hans forældre... 

Men det virkede bare sådan på hende at det jeg sagde med sutten var hun helt med på... Ja du har ret..

Tager helt klart rådet til mig sutten, som du skriver sidst indlægget...  Tror nu nok det skal gå, for sommetider ligger hun sutten ude i køkkenet, og glemmer den helt og leger... 

nårh det er sådan en stol.... Ja, det kan godt ske den er lettere at falde ved når man "bestiger den".... Det skal hun nok få styr på...

Jeg glemmer det selv af og til.... Det er derfor jeg er opmærksom på det.... At man skal huske det stadig er børn og vi er de voksne... Og de forstår ikke som vi gør.... Julie forstod sikkert hvad du mente, man ikke hvad det vil betyde fremover....

Anmeld

12. maj 2011

Maja88

MoarJ skriver:

Jeg synes jo selv at NEJ lige er hårdt nok, men et kvælertag bestemt hellere ikke i orden... 

Lige på det punkt er jeg helt blank, til hvad skal jeg så?

jeg ville sige den sidste sætning jeg har skrevet. for nej et kvælertag er absolut ikke ok.

men hvis hende du bliver ked af det. sæt ord på både dine og hendes følelser.

Anmeld

12. maj 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

nårh det er sådan en stol.... Ja, det kan godt ske den er lettere at falde ved når man "bestiger den".... Det skal hun nok få styr på...

Jeg glemmer det selv af og til.... Det er derfor jeg er opmærksom på det.... At man skal huske det stadig er børn og vi er de voksne... Og de forstår ikke som vi gør.... Julie forstod sikkert hvad du mente, man ikke hvad det vil betyde fremover....

Bordpladen er så ikke på mere, men jeg var der med det samme da hun kravlede op selv.. Efter at hun har gjort det end del gange, ja så går det faktisk ret godt nu med det... 

Ja må indrømme at jeg og glemmer at hun ikke er ældre og ikke endnu kan forstå sammnehængen i det jeg sommetider fortæller hende... 

Anmeld

12. maj 2011

Diana...

Maja88 skriver:

hejsa!!

Det er jo alt alt alt for mange ord hun har da opgivet at forstå hvad der er hun siger halvvejs igennem. Jeg synes bestemt ikke nej er for hård det kommer helt and på hvordan man siger det. 

Anmeld

12. maj 2011

Maja88

Diana... skriver:

Det er jo alt alt alt for mange ord hun har da opgivet at forstå hvad der er hun siger halvvejs igennem. Jeg synes bestemt ikke nej er for hård det kommer helt and på hvordan man siger det. 

hvorfor synes du det er for mange ord?

Anmeld

12. maj 2011

Diana...

Maja88 skriver:

hvorfor synes du det er for mange ord?

der er 22 ord 22 ord på at fortælle at det må man ikke. Min egen søn ville da opgive at høre efter halvvejs i gennem den sætning. Du kan gøre det på det halve. Men sådan er vi jo bare så forskellige jeg synes det er alt for meget, men hvis du synes så lange sætninger virker hos jer er det jo fint her bruger vi dog korte forklaringer og det gjorde vi også i den børnehave jeg var i. 

Anmeld

12. maj 2011

Maja88

Diana... skriver:

der er 22 ord 22 ord på at fortælle at det må man ikke. Min egen søn ville da opgive at høre efter halvvejs i gennem den sætning. Du kan gøre det på det halve. Men sådan er vi jo bare så forskellige jeg synes det er alt for meget, men hvis du synes så lange sætninger virker hos jer er det jo fint her bruger vi dog korte forklaringer og det gjorde vi også i den børnehave jeg var i. 

vi brugte netop de sætninger i den vuggestue jeg var i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.