Zzzzz.... Snooooork....! (Ps. Hjælp? :P)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Frøken J.

chael skriver:

Jeg er også i 2. trimester og jeg er altså også mega træt

Lad være med at læse alt for meget og tag det alt fot bogstavligt. Vi reagere alle forskelligt på graviditet.

Jeg sover også meget og falder tidligt i søvn om aftenen.
Har ikke synderligt med energi, men bedre end i starten.

Ved ikke om det også er fordi dette er min nummer 3, at jeg er lidt mere træt, fordi jeg har de 2 andre at se til. Men når kl. slår 20 om aftenen er jeg godt brugt.

*Camilla 20+2

Det er heller ikke for at være hypokonder, men jeg tænker bare, at hvis det KAN løses, så kan jeg lige så godt få det checket efter, for jeg synes det er enormt invaliderende for min hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Becks

Secrets skriver:

Det er lige før! Har udviklet en formidabel evne til at overhøre vækkeuret, selvom jeg normalt vågner meget let

Den evne har jeg også - Og jeg er ikke engang gravid haha..

Anmeld

13. maj 2011

chael

Secrets skriver:

Det er heller ikke for at være hypokonder, men jeg tænker bare, at hvis det KAN løses, så kan jeg lige så godt få det checket efter, for jeg synes det er enormt invaliderende for min hverdag

Nej det var heller ikke sådan jeg så det, altså som hypokonder

Men måske du mangler jern? Eller måske har din krop påvirket dit stofskifte?

Håber du får svar på det

*Camilla

Anmeld

13. maj 2011

Isabeau

Secrets skriver:

Ja, så siger alle de der fancy graviditetstællere og beskrivelser jo, at man i 2. trimester begynder at få mere energi og overskud og føle sig mindre træt. ØH NEJ! Til gengæld føles det her ikke normalt. Jeg er SÅ træt! Jeg sover gerne 10 timer om natten mindst, og sover ekstremt tungt. I morges havde jeg sat vækkeuret til 7.30, fordi jeg skulle til forelæsning, men vågnede først 10.15 uden nogen erindring om at have slukket vækkeuret.

Uanset hvor meget eller lidt nattesøvn jeg får, er jeg ødelagt er træthed hele dagen. Jeg tager en lur hver dag, og den kan sagtens snige sig op på 4 timer, hvis jeg ikke stiller et vækkeur eller beder kæresten vække mig. Og uanset hvad, er jeg stadig træt resten af dagen.

Min krop føles fuldstændig drænet. Mine muskler er trætte og udmattede, jeg gaber og er udkørt konstant. Og det gør det "lidt" svært at fungere normalt.

Er der andre der har oplevet lignende, og hvad skyldtes det? Jeg har overvejet, om min blodprocent kan være for lav,men jeg tager jo jerntilskud dagligt. Har både prøvet at tage dem med og uden juice (For det er gravijern, hvor der i forvejen er c-vitamin i), men synes ikke det gør nogen forskel.

Så kan blodprocenten godt være for lav, selvom man tager jerntilskud?

Hilsen en, der har lyst til at gå i seng lige nu... 

Er selv meget træt for tiden, men er oz kun i uge 11 idag. Sover gerne fra omkring 22.00 om aftenen til min datter vågner ved 7.30-8.00 tiden, og når jeg har afleveret hende i dagpleje tager jeg mig en lille lur på en halv time på sofaen. (Går sygmeldt lige nu.) Men render stadig rundt og gaber hele dagen

Er lige begyndt på GraviJern, som jeg håber virker snart. Men har desuden tid hos lægen, for vil lige tjekke om jeg får nok af både det ene eller det andet.

Tjek med din læge

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

chael skriver:

Nej det var heller ikke sådan jeg så det, altså som hypokonder

Men måske du mangler jern? Eller måske har din krop påvirket dit stofskifte?

Håber du får svar på det

*Camilla

Hehe nej nej, men du ved godt, man kan jo hurtigt tænke sig syg, hvis først man sidder og læser inde på netdoktor! Hehe

Men jeg vil nemlig gerne vide, om det kan være fordi jeg ikke får NOK jern, eller min krop ikke optager det. Det kan jo være sådan noget!

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

Isabeau skriver:

Er selv meget træt for tiden, men er oz kun i uge 11 idag. Sover gerne fra omkring 22.00 om aftenen til min datter vågner ved 7.30-8.00 tiden, og når jeg har afleveret hende i dagpleje tager jeg mig en lille lur på en halv time på sofaen. (Går sygmeldt lige nu.) Men render stadig rundt og gaber hele dagen

Er lige begyndt på GraviJern, som jeg håber virker snart. Men har desuden tid hos lægen, for vil lige tjekke om jeg får nok af både det ene eller det andet.

Tjek med din læge

Pyha, det må være ekstra hårdt med en lille! Håber dine jerntilskud vil virke lidt!

Anmeld

13. maj 2011

Isabeau

Secrets skriver:

Pyha, det må være ekstra hårdt med en lille! Håber dine jerntilskud vil virke lidt!

Heldigvis er vi 2 herhjemme, og Stella er i dagpleje fra 9-15 ca. hver dag Nogle dage har hun godt nok fri, men hun sover da heldigvis stadig et par timer til middag, så der kan jeg også lægge mig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.