Zzzzz.... Snooooork....! (Ps. Hjælp? :P)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

TineA

Secrets skriver:

Haha ja, det er nu en ganske udmærket teori haha. Men jeg tror jeg vil høre lægen, måske kan det blive bedre før senere, for puuuha.. Føler mig virkelig ret invalid og ikke-fungerende pt :O

Ja, indtil videre holder min teori meget godt - jeg fik i hvert ladet op og jeg er bare FÆRDIG når klokken passerer 18

God idé med lægen - det kan jo være der er en anden forklaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

MaybeBaby

Kan du ikke lige komme med en update i morgen mht. læge osv.? Jeg synes at kunne nikke meget genkendende til det hele. /Mette - der snart går i seng!

Anmeld

11. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Kan du ikke lige komme med en update i morgen mht. læge osv.? Jeg synes at kunne nikke meget genkendende til det hele. /Mette - der snart går i seng!

Jo Du må lige minde mig om det, hvis jeg glemmer det. Så er spørgsmålet om jeg kan komme op kl. 8 til telefontiden  Jeg burde også gå i seng nu, men jeg har lige noget jeg absolut vil have færdigt med min eksamensforberedelse. Kom til at bruge næsten 2 timer på de unge mødre på Nutv, så nu må der bødes!

Anmeld

12. maj 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Jo Du må lige minde mig om det, hvis jeg glemmer det. Så er spørgsmålet om jeg kan komme op kl. 8 til telefontiden  Jeg burde også gå i seng nu, men jeg har lige noget jeg absolut vil have færdigt med min eksamensforberedelse. Kom til at bruge næsten 2 timer på de unge mødre på Nutv, så nu må der bødes!

Husk det nu, husk det nu, husk det nu!

Anmeld

13. maj 2011

Becks

Secrets skriver:

Fik du snakket med lægen?

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

Tutte skriver:

Fik du snakket med lægen?

Nej, jeg har været så !I=#)/=¤/"#("=)" dum at sove over mig TO DAGE I TRÆK, så jeg vågnede udenfor lægetiden. Så nu må det vente til på mandag 

Jeg skal også have talt med dem om frygt for begyndende bækkenløsning, så jeg må altså se at lære at komme op om morgenen. Det er ikke sådan at have læseferie 

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Husk det nu, husk det nu, husk det nu!

UNDSKYYYYLD! Jeg har sovet over mig de sidste 2 dage, så jeg kan først ringe på mandag 

Anmeld

13. maj 2011

Becks

Secrets skriver:

Nej, jeg har været så !I=#)/=¤/"#("=)" dum at sove over mig TO DAGE I TRÆK, så jeg vågnede udenfor lægetiden. Så nu må det vente til på mandag 

Jeg skal også have talt med dem om frygt for begyndende bækkenløsning, så jeg må altså se at lære at komme op om morgenen. Det er ikke sådan at have læseferie 

Fy skamme

Skal vi etablere en tlf vækning mandag morgen

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

Tutte skriver:

Fy skamme

Skal vi etablere en tlf vækning mandag morgen

Det er lige før! Har udviklet en formidabel evne til at overhøre vækkeuret, selvom jeg normalt vågner meget let

Anmeld

13. maj 2011

chael

Secrets skriver:

Ja, så siger alle de der fancy graviditetstællere og beskrivelser jo, at man i 2. trimester begynder at få mere energi og overskud og føle sig mindre træt. ØH NEJ! Til gengæld føles det her ikke normalt. Jeg er SÅ træt! Jeg sover gerne 10 timer om natten mindst, og sover ekstremt tungt. I morges havde jeg sat vækkeuret til 7.30, fordi jeg skulle til forelæsning, men vågnede først 10.15 uden nogen erindring om at have slukket vækkeuret.

Uanset hvor meget eller lidt nattesøvn jeg får, er jeg ødelagt er træthed hele dagen. Jeg tager en lur hver dag, og den kan sagtens snige sig op på 4 timer, hvis jeg ikke stiller et vækkeur eller beder kæresten vække mig. Og uanset hvad, er jeg stadig træt resten af dagen.

Min krop føles fuldstændig drænet. Mine muskler er trætte og udmattede, jeg gaber og er udkørt konstant. Og det gør det "lidt" svært at fungere normalt.

Er der andre der har oplevet lignende, og hvad skyldtes det? Jeg har overvejet, om min blodprocent kan være for lav,men jeg tager jo jerntilskud dagligt. Har både prøvet at tage dem med og uden juice (For det er gravijern, hvor der i forvejen er c-vitamin i), men synes ikke det gør nogen forskel.

Så kan blodprocenten godt være for lav, selvom man tager jerntilskud?

Hilsen en, der har lyst til at gå i seng lige nu... 

Jeg er også i 2. trimester og jeg er altså også mega træt

Lad være med at læse alt for meget og tag det alt fot bogstavligt. Vi reagere alle forskelligt på graviditet.

Jeg sover også meget og falder tidligt i søvn om aftenen.
Har ikke synderligt med energi, men bedre end i starten.

Ved ikke om det også er fordi dette er min nummer 3, at jeg er lidt mere træt, fordi jeg har de 2 andre at se til. Men når kl. slår 20 om aftenen er jeg godt brugt.

*Camilla 20+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.