Ja, så siger alle de der fancy graviditetstællere og beskrivelser jo, at man i 2. trimester begynder at få mere energi og overskud og føle sig mindre træt. ØH NEJ! Til gengæld føles det her ikke normalt. Jeg er SÅ træt! Jeg sover gerne 10 timer om natten mindst, og sover ekstremt tungt. I morges havde jeg sat vækkeuret til 7.30, fordi jeg skulle til forelæsning, men vågnede først 10.15 uden nogen erindring om at have slukket vækkeuret.
Uanset hvor meget eller lidt nattesøvn jeg får, er jeg ødelagt er træthed hele dagen. Jeg tager en lur hver dag, og den kan sagtens snige sig op på 4 timer, hvis jeg ikke stiller et vækkeur eller beder kæresten vække mig. Og uanset hvad, er jeg stadig træt resten af dagen.
Min krop føles fuldstændig drænet. Mine muskler er trætte og udmattede, jeg gaber og er udkørt konstant. Og det gør det "lidt" svært at fungere normalt.
Er der andre der har oplevet lignende, og hvad skyldtes det? Jeg har overvejet, om min blodprocent kan være for lav,men jeg tager jo jerntilskud dagligt. Har både prøvet at tage dem med og uden juice (For det er gravijern, hvor der i forvejen er c-vitamin i), men synes ikke det gør nogen forskel.
Så kan blodprocenten godt være for lav, selvom man tager jerntilskud?
Hilsen en, der har lyst til at gå i seng lige nu... 
Anmeld