Min søn har mistet sin klasselærer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Pia.

Diana... skriver:

Ja tænk hvordan vi selv har det hvordan må børn så ikke havde det puha  Det er rigtig godt i snakker så meget sammen det var/er mine forældre ikke. 

Ja jeg glæder mig også, men jeg har hele familien med igen jeg har jo ikke kørekort 

Det er da kun hyggeligt at du har alle med - hvis ham den lille frække ikke sover (og det var ikke manden jeg mente ) må du tage ham med ind og nusse med kaniner - og sover han, så hjælper jeg dig bare som sidste gang - det finder vi ud af søde.. Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

smlmea

Fik et sug i maven da jeg læste dit indlæg,og min første tanke var,at vi måtte bo i samme by,og ja det gør vi så,kan jeg se på din profil.

Min søn kom hjem igår og fortalte at ene af lærene var død,men at de ikke rigtig havde fået så meget at vide,men jeg kan nu regne ud,at din Mikkel og min søn faktisk går i parrallel klasse,så det var 'rart' (i mangel af bedre ord),at få at vide hvad der rent faktisk er sket.

Jeg sender alle mine tanker til jer,og hvor er det dejligt at læse,at du er så åben omkring det,det er desværre ikke alle forældre der er det..

Anmeld

11. maj 2011

Pia.

Fik et sug i maven da jeg læste dit indlæg,og min første tanke var,at vi måtte bo i samme by,og ja det gør vi så,kan jeg se på din profil.

Min søn kom hjem igår og fortalte at ene af lærene var død,men at de ikke rigtig havde fået så meget at vide,men jeg kan nu regne ud,at din Mikkel og min søn faktisk går i parrallel klasse,så det var 'rart' (i mangel af bedre ord),at få at vide hvad der rent faktisk er sket.

Jeg sender alle mine tanker til jer,og hvor er det dejligt at læse,at du er så åben omkring det,det er desværre ikke alle forældre der er det..

Ja det gør vi jo så - det er frygteligt ... Og det er så svært at forstå - Både I og din søn er jo også ramt af det her så.. Det er jeg ked af...

Har du så ikke fået samme brev som mig på Forældreintra - Mener at alle de klasser E havde med at gøre skulle ha fået det her brev - børnene fra 0-3 klasse har ikke fået besked men fra 4 og op efter og så selvfølgelig Mikkels klasse 5y - har fået besked ...

Må jeg spørge hvem din søn er ? Mikkel er jo mest sammen med parralelklassen - Hans bedste venner og kæresten er jo i den klasse

Knus fra Pia - som er glad for jeg kunne hjælpe med et ubesvaret spørgsmål - selvom det ikke var så rart, men nu ved I da hvad der er sket - der gik frygteligt mange rygter i mandags om hvad der var sket, så brevet fra skolen var rart at få...

Går den mindste i børnehave ? og hvor henne ? Rettelse - læste lige den mindste var 5 måneder og ikke 5 år

Anmeld

11. maj 2011

132319

Åh nej da, det er jeg ked af at høre

Min mor valgte at gøre det samme da jeg var 9 år gammel og hun var også lærerinde, der var så mange der stod tilbage helt uforstående overfor hvorfor sådan et varmt menneske valgte at forlade os alt alt for tidligt

i jeres retning

Anmeld

11. maj 2011

twinboys

Pia. skriver:

Kort fortalt fik vi den meget ulykkelige besked mandag fra skolen at Mikkels klasselærer var død - Hans kære skønne lærer har selv valgt at gøre en ende på livet ... Mikkel er 12½ år gammel, og en person som han har kendt i mange år, stolet og lyttet på tager pludselig et sådan valg - det forstår han simpelthen ikke, ja det gør vi andre jo heller ikke. E var syg og vi vidste ikke særlig meget om hendes sygdom, hun var ikke en person som delte ud af sit private - hun var på arbejde i fredags og de havde en helt alm. skoledag intet at mærke, men et eller andet har jo fået hende til at tage et valg hen over weekenden...

Døden kommer meget tæt på os for tiden for nogle uger siden mistede en klasse kammerart til Mille sin mor - hun døde i en meget ung alder af kræft - dette har også været meget hårdt for os og især Mille har været så bange for at jeg kunne dø fra hende, Når nu Frejas mor kunne dø, hun kan ikke undværre mig særlig længe af gangen og bliver hurtigt ked af det hvis hun er væk fra mig...

Så syntes lige vi har været igennem en hård tid og er ved at få Milles skræk for døden lidt på afstand og så kommer det her oven I...

Mine tanker går selvfølgelig mest til hendes familie og tætte personer, men for pokker hvor er det svært for børn at forstå og hvor er der mange mange spørgsmål om døden og hvorfor ?

Vi taler selvfølgelig en masse om det og Mikkel var hjemme i går sammen med mig og vi havde en rigtig hygge dag hvor vi fik talt sammen om en masse ting...

Knus fra Pia, pas på jer selv og hinanden

Uuuhhh det er så trist at nogle vælger den vej så sidste udvej...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.