arrrrgh hyl skrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

aya-zia

Dansker i England skriver:

Oh nooooo - stadig intet svar. Hvor frustrerende det må være.

Intet andet at gøre end at blive ved med at test

ja hyyyyyyyyl syntes fandme det er træls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

aya-zia

Åbenbart var lægen i tvivl - ellers ville hun jo ikke kalde ind et ekstra par øjne, så kan du ikke tage en digital Clear blue test - en af dem, der står pregnant/not pregnant - for der kan man da i hvert fald ikke være i tvivl om stregerne

hehe jov det kan jeg jo... men der er bare heller ik nogen tvivl om dem jeg har taget her hjemme de ER NEGATIVE...

Anmeld

11. maj 2011

Caroline86

aya-zia skriver:

ja det var også det jeg tænkte... og syntes det var mærkeligt...

nej der er mange læger.... men hehe det var faktisk heller ik en læge det var dem der som tager blodprøver og alt det der... jeg kalder dem bare altid for læger

så var det nok sygeplejersken

jeg synes stadig du skal ringe derned igen og bede om at tale med en af lægerne...

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Caroline86 skriver:

så var det nok sygeplejersken

jeg synes stadig du skal ringe derned igen og bede om at tale med en af lægerne...

vil ringe i morgen har jeg besluttet mig for

Anmeld

11. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

hehe jov det kan jeg jo... men der er bare heller ik nogen tvivl om dem jeg har taget her hjemme de ER NEGATIVE...

Og stadig ingen tegn på mens? Afsti afsted igen i morgen til en LÆGE

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Og stadig ingen tegn på mens? Afsti afsted igen i morgen til en LÆGE

nej igen tegn på mens...

men de vil ik se mig før om 14 dage... ude ved dem vil de ik se en før man har en posittiv tissetest eller blodprøve... og hun vil ik lave en blodprøve før om 14 dage...

Anmeld

11. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

nej igen tegn på mens...

men de vil ik se mig før om 14 dage... ude ved dem vil de ik se en før man har en posittiv tissetest eller blodprøve... og hun vil ik lave en blodprøve før om 14 dage...

Hmm :{

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Hmm :{

det er SÅ træls

Anmeld

11. maj 2011

Faith

aya-zia skriver:

så kommer her lige en lille opdatering i dag...

har været ved læge... hun ville kun ta en urin prøve og hun stod LÆNGE bare og gloede på den... så gik hun og ind kom en mere... og så stod de TO og gloede på den dims jeg lige havde tisset på...

forstil jeg at side i et lille rum hvor to FREMMEDE mennesker står og glor på et lille stykke papir med tis på...

så nikkede de til hinanden og den ene gik... den anden kom over til mig og sage... ja.... du må komme igen om 14 dage og så gik hun... DET VAR DET....HALLOOOOOO var den positiv eller negativ...JUHUUUU nogle der kan høre mig...

så jeg ved ik noget FØR OM 14DAGE.....ARRRRRRRRRRRGH

Ej det lyder meget underligt.... Og super uprofessionelt. Men gætter på den var negativ

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

smillaluna skriver:

Ej det lyder meget underligt.... Og super uprofessionelt. Men gætter på den var negativ

ja det var også VILD mærkeligt... og ja tror også den var negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.