arrrrgh hyl skrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

aya-zia

muzen skriver:

jeg syntes ellers du har været meget tålmodig, jeg havde ikke holdt til at vente i hele 8-9 dage uden mins var taget til lægen for længe siden

pøj pøj med det

har også lige været ved læge i dag... opdateringen står længer oppe... side to mener jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

aya-zia

muzen skriver:

spurgte du ikke ad? det havde jeg gjort, hader uvisheden

jeg spurgte men hun svarede ik... og inden jeg nåede og få fat i hende igen var hun gået ind bag en anden dør og lukkede den... men gætter på den var neggativ... BLEV BARE SÅ SUR OVER HUN IK SAGE NOGET AT JEG GIK....RET DUMT...

Anmeld

11. maj 2011

muzen

aya-zia skriver:

jeg spurgte men hun svarede ik... og inden jeg nåede og få fat i hende igen var hun gået ind bag en anden dør og lukkede den... men gætter på den var neggativ... BLEV BARE SÅ SUR OVER HUN IK SAGE NOGET AT JEG GIK....RET DUMT...

ej det var da også en mærkelig opførelse af hende?

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

muzen skriver:

ej det var da også en mærkelig opførelse af hende?

ja og forstår det slet ik... hun har ALTID været så sød og snaksaglig

Anmeld

11. maj 2011

Caroline86

aya-zia skriver:

så kommer her lige en lille opdatering i dag...

har været ved læge... hun ville kun ta en urin prøve og hun stod LÆNGE bare og gloede på den... så gik hun og ind kom en mere... og så stod de TO og gloede på den dims jeg lige havde tisset på...

forstil jeg at side i et lille rum hvor to FREMMEDE mennesker står og glor på et lille stykke papir med tis på...

så nikkede de til hinanden og den ene gik... den anden kom over til mig og sage... ja.... du må komme igen om 14 dage og så gik hun... DET VAR DET....HALLOOOOOO var den positiv eller negativ...JUHUUUU nogle der kan høre mig...

så jeg ved ik noget FØR OM 14DAGE.....ARRRRRRRRRRRGH

det var dælme da en underlig opførsel!!!

Men mit bud er at hvis de har sagt du skal komme igen om 14 dage, så er testede negative! For ellers ville de ikke sige at du skulle vente 2 uger, men forholde sig til at hcg burde forbobles hver 2.-3. dag og så skulle en test hurtigt blive positiv hvis den er svagt positiv nu.. hmm!

Jeg ville nok ringe ned til lægen igen og bede om en forklaring... JEg ville ikke kunne leve med den uvished

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Caroline86 skriver:

det var dælme da en underlig opførsel!!!

Men mit bud er at hvis de har sagt du skal komme igen om 14 dage, så er testede negative! For ellers ville de ikke sige at du skulle vente 2 uger, men forholde sig til at hcg burde forbobles hver 2.-3. dag og så skulle en test hurtigt blive positiv hvis den er svagt positiv nu.. hmm!

Jeg ville nok ringe ned til lægen igen og bede om en forklaring... JEg ville ikke kunne leve med den uvished

har også overvejet og ringe for syntes faktisk det var ubehageligt at de skulle være to om at kigge på den... og så slet ik få svar...

Anmeld

11. maj 2011

Caroline86

aya-zia skriver:

har også overvejet og ringe for syntes faktisk det var ubehageligt at de skulle være to om at kigge på den... og så slet ik få svar...

det virker da også super underligt.. for når de skal være 2 der kigger tænker man jo "er der mon så en svag streg?" men når de så ikke siger noget så burde den jo alligevel være negativ.. HMM...

Er der kun én læge i dit lægehus?

Anmeld

11. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

så kommer her lige en lille opdatering i dag...

har været ved læge... hun ville kun ta en urin prøve og hun stod LÆNGE bare og gloede på den... så gik hun og ind kom en mere... og så stod de TO og gloede på den dims jeg lige havde tisset på...

forstil jeg at side i et lille rum hvor to FREMMEDE mennesker står og glor på et lille stykke papir med tis på...

så nikkede de til hinanden og den ene gik... den anden kom over til mig og sage... ja.... du må komme igen om 14 dage og så gik hun... DET VAR DET....HALLOOOOOO var den positiv eller negativ...JUHUUUU nogle der kan høre mig...

så jeg ved ik noget FØR OM 14DAGE.....ARRRRRRRRRRRGH

Oh nooooo - stadig intet svar. Hvor frustrerende det må være.

Intet andet at gøre end at blive ved med at test

Anmeld

11. maj 2011

Dansker i England

Åbenbart var lægen i tvivl - ellers ville hun jo ikke kalde ind et ekstra par øjne, så kan du ikke tage en digital Clear blue test - en af dem, der står pregnant/not pregnant - for der kan man da i hvert fald ikke være i tvivl om stregerne

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Caroline86 skriver:

det virker da også super underligt.. for når de skal være 2 der kigger tænker man jo "er der mon så en svag streg?" men når de så ikke siger noget så burde den jo alligevel være negativ.. HMM...

Er der kun én læge i dit lægehus?

ja det var også det jeg tænkte... og syntes det var mærkeligt...

nej der er mange læger.... men hehe det var faktisk heller ik en læge det var dem der som tager blodprøver og alt det der... jeg kalder dem bare altid for læger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.