arrrrgh hyl skrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

den er væk... pist væk.... borte med blæsten...

jeg giver op... er total tåbelig til og være tålmodig... det er bare ik mig sådan noget...

Sådan kan det gå med den afholdenhed lol.

Ked af, at du ikke kan få et sikkert svar i dag - men kan du ikke gå til lægen i morgen?

I får det resultat, I ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

aya-zia

Dansker i England skriver:

Sådan kan det gå med den afholdenhed lol.

Ked af, at du ikke kan få et sikkert svar i dag - men kan du ikke gå til lægen i morgen?

I får det resultat, I ønsker

ja er lidt træt af jeg ik ved det i dag... men ringer til lægen i morgen....

også selv finger

Anmeld

10. maj 2011

Skouboe

Så ved jeg ikke om det er godt eller skidt at jeg fortæller dig at du sagtens kan være gravid på trods af de negative tests. Jeg var mere end 3 uger over tid, før jeg testede positiv med min ældste

Anmeld

10. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

ja er lidt træt af jeg ik ved det i dag... men ringer til lægen i morgen....

også selv finger

Du må lige give en update i morgen - og så er jeg sikker på, I nok skal klare den, hvis du er gravid

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

så kommer her lige en lille opdatering i dag...

har været ved læge... hun ville kun ta en urin prøve og hun stod LÆNGE bare og gloede på den... så gik hun og ind kom en mere... og så stod de TO og gloede på den dims jeg lige havde tisset på...

forstil jeg at side i et lille rum hvor to FREMMEDE mennesker står og glor på et lille stykke papir med tis på...

så nikkede de til hinanden og den ene gik... den anden kom over til mig og sage... ja.... du må komme igen om 14 dage og så gik hun... DET VAR DET....HALLOOOOOO var den positiv eller negativ...JUHUUUU nogle der kan høre mig...

så jeg ved ik noget FØR OM 14DAGE.....ARRRRRRRRRRRGH

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Skouboe skriver:

Så ved jeg ikke om det er godt eller skidt at jeg fortæller dig at du sagtens kan være gravid på trods af de negative tests. Jeg var mere end 3 uger over tid, før jeg testede positiv med min ældste

hyyyyyylllll...... jeg har SLET ik TÅLMODIGHED til det har

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Dansker i England skriver:

Du må lige give en update i morgen - og så er jeg sikker på, I nok skal klare den, hvis du er gravid

opdatering længer oppe

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

smillaluna skriver:

Vil du gerne være gravid..... eller???

For ved jo ikke om jeg skal heppe på streger eller mens

opdatering længer oppe

Anmeld

11. maj 2011

muzen

aya-zia skriver:

den er væk... pist væk.... borte med blæsten...

jeg giver op... er total tåbelig til og være tålmodig... det er bare ik mig sådan noget...

jeg syntes ellers du har været meget tålmodig, jeg havde ikke holdt til at vente i hele 8-9 dage uden mins var taget til lægen for længe siden

pøj pøj med det

Anmeld

11. maj 2011

muzen

aya-zia skriver:

så kommer her lige en lille opdatering i dag...

har været ved læge... hun ville kun ta en urin prøve og hun stod LÆNGE bare og gloede på den... så gik hun og ind kom en mere... og så stod de TO og gloede på den dims jeg lige havde tisset på...

forstil jeg at side i et lille rum hvor to FREMMEDE mennesker står og glor på et lille stykke papir med tis på...

så nikkede de til hinanden og den ene gik... den anden kom over til mig og sage... ja.... du må komme igen om 14 dage og så gik hun... DET VAR DET....HALLOOOOOO var den positiv eller negativ...JUHUUUU nogle der kan høre mig...

så jeg ved ik noget FØR OM 14DAGE.....ARRRRRRRRRRRGH

spurgte du ikke ad? det havde jeg gjort, hader uvisheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.