Hvor mange sæd-test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

nattergalen

CamillaValby skriver:

Smukke man plejer at sige 2 test. Men negativ?? den har jeg aldrig hørt før.

Manden fik også lavet to hvor de så kunne se hvor stor svingning der var fra den ene til den anden.

Ja men det er fordi han fik svar over tlf, så lægen satte sig ikke tid til at forklare nærmere andet end at han sagde den ikke var god.. Tro mig lige det er jeg også ved at rive mig selv i håret over.. At vi ikke fik en bedre forklaring, men bestiller tid til at komme ind hos ham personligt til næste svar.. 

ps: glæder mig til at se dig lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

nattergalen

-Sigrid- skriver:

Tror det er lidt ligesom hvis de ikke kan få den op og stå, eller den bare er mindre end gennemsnittet /: Betyder meget mindre for os, men med mænd er det jo "bare" meningen de skal gøre os gravide - i huletiden. Vi bære barnet, føder det, ammer det og er "automatisk" meget tæt bundet i starten. Vi er skab til meget, de er bare vores "redskab", så kan da egentlig godt forstå dem  

Jeg forstår dem, men er ikke enig

Ja det kan godt tænkes at det er sådan de stakkels mænd har det.. Det må da være hårdt at tænke sådan.. 

Men ligesom dig er jeg langt fra enig..
Og som jeg siger til manden min gang på gang, jeg elsker dig for hvem du er og ikke om du kan gøre mig gravid.. Så må vi håbe den ryger ind en af dagene Men kan godt forstå det nok kommer til at tag tid..  

Anmeld

10. maj 2011

-Sigrid-

nattergalen skriver:

Ja det kan godt tænkes at det er sådan de stakkels mænd har det.. Det må da være hårdt at tænke sådan.. 

Men ligesom dig er jeg langt fra enig..
Og som jeg siger til manden min gang på gang, jeg elsker dig for hvem du er og ikke om du kan gøre mig gravid.. Så må vi håbe den ryger ind en af dagene Men kan godt forstå det nok kommer til at tag tid..  

Tror kvinder der bliver ved med at abortere har det ligesådan

Jah, det er træls. Men for os betyder det jo "ingenting", idag. Vi kan få en doner der ligner, og så kan vi få et barn der ligner både mor og "far". Så for du og manden en positiv test, kvalme, veer, fødsel og spædbarn. Det hele  

Hvis kvinder ikke kan, så har man brug for en rugemor eller en adobtion, så går man bare glip af så meget. Jeg går total ind for begge ting, men det er bare anderledes /:

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nattergalen skriver:

Efter at have prøvet i små 8 mdr, har vi besluttet at nu er det på tide at vi bliver tjekket.. 

Manden har været oppe og få taget en sædprøve.. Den første har desværre været negativ.. Nu skal han op med en ny i morgen.. Er der nogen af jer gave kvinder der ved hvor mange test manden skal igennem før man kan vide med sikkerhed om hans sæd er brugbart? 

På forhånd tak, fra en meget forvirret kvinde, der havde regnet med det var SÅ nemt at få børn..  

Hej

Her blev manden tjekket 3 gange inden behandlingen. Grunden var at den første og anden  test svingede meget (sygdom havde ved den første test  slået storset alt ihjel) Så tre gange, for at de kunne se et mønster. 

Anmeld

11. maj 2011

Putomanen

nattergalen skriver:

Tak søde Skal nok opdatere så snart vi ved mere.. Og tak skriver hvis der bliver mere jeg skal lufte ud omkring

Ihh hvor er jeg glad for jer dejlige kvinder på Baby.dk

Ja, det er rigtig rart at kunne komme ud med ens følelser og spørgsmål herinde, hvor der er så mange som forstår en...

Anmeld

11. maj 2011

nattergalen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej

Her blev manden tjekket 3 gange inden behandlingen. Grunden var at den første og anden  test svingede meget (sygdom havde ved den første test  slået storset alt ihjel) Så tre gange, for at de kunne se et mønster. 

Tak for svar

Manden har været inde og aflevere test nr 2 i dag, og fået besked på at vi få det endelige svar om små 10 dage.. Så det bliver rigtig svært at komme igennem.. puha siger jeg bare.. 

Anmeld

11. maj 2011

nattergalen

Putomanen skriver:

Ja, det er rigtig rart at kunne komme ud med ens følelser og spørgsmål herinde, hvor der er så mange som forstår en...

Ja dejligt med ligesindet..

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nattergalen skriver:

Tak for svar

Manden har været inde og aflevere test nr 2 i dag, og fået besked på at vi få det endelige svar om små 10 dage.. Så det bliver rigtig svært at komme igennem.. puha siger jeg bare.. 

Kan tydeligt huske hvordan ventetiden var 

Håber og ønsker det bedste for Jer 

Anmeld

11. maj 2011

nattergalen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan tydeligt huske hvordan ventetiden var 

Håber og ønsker det bedste for Jer 

Tusind tak..  også alt hvad jeg kan

Anmeld

11. maj 2011

CamillaValby

nattergalen skriver:

Ja men det er fordi han fik svar over tlf, så lægen satte sig ikke tid til at forklare nærmere andet end at han sagde den ikke var god.. Tro mig lige det er jeg også ved at rive mig selv i håret over.. At vi ikke fik en bedre forklaring, men bestiller tid til at komme ind hos ham personligt til næste svar.. 

ps: glæder mig til at se dig lørdag

Jamen smukke er der ikke sekretær på ? de må jo kunne give et svar hvis man ringer Jeg ringede til dem og spurgte om tallet.

Ihhh det gør jeg også har kommet til at inviterer ALLLLLLLT for mange haha så der bliver nok lidt trangt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.