Hvor mange sæd-test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.612 visninger
33 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

nattergalen

Efter at have prøvet i små 8 mdr, har vi besluttet at nu er det på tide at vi bliver tjekket.. 

Manden har været oppe og få taget en sædprøve.. Den første har desværre været negativ.. Nu skal han op med en ny i morgen.. Er der nogen af jer gave kvinder der ved hvor mange test manden skal igennem før man kan vide med sikkerhed om hans sæd er brugbart? 

På forhånd tak, fra en meget forvirret kvinde, der havde regnet med det var SÅ nemt at få børn..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

nattergalen

Ingen der ved det overhoved?

Anmeld

10. maj 2011

-Sigrid-

Øhm... Vi havde én test, men den var i topkvalitet /: Tror ikke det hjælper?

Held og lykke med projektet! 

Anmeld

10. maj 2011

modesty

Negativ, hvad betyder det?? De må vel have fået et eller andet resultat ud af det?

Min kæreste lavede en som var tvivlsom fordi han havde haft influenza. Så fik han lavet en til som var super.

Grunden til at de vil have ham til at lave en til er nok at den første ikke var så god? 

Anmeld

10. maj 2011

Rebecca55

nattergalen skriver:

Efter at have prøvet i små 8 mdr, har vi besluttet at nu er det på tide at vi bliver tjekket.. 

Manden har været oppe og få taget en sædprøve.. Den første har desværre været negativ.. Nu skal han op med en ny i morgen.. Er der nogen af jer gave kvinder der ved hvor mange test manden skal igennem før man kan vide med sikkerhed om hans sæd er brugbart? 

På forhånd tak, fra en meget forvirret kvinde, der havde regnet med det var SÅ nemt at få børn..  

Min kæreste blev kun tjekket en gang... Held og lykke til jer.

Anmeld

10. maj 2011

Putomanen

Min kæreste skulle aflevere 2 prøver på klinikken, så de kunne se niveauet, da det kan svinge meget.

Samtidig skulle han ind og aflevere en prøve på KPLL, og hvis den ikke viste tip top kvalitet (hvilket den ikke gjorde), skulle han ind igen hos KPLL og aflevere endnu en prøve. Dvs. i alt 4 prøver.

Men jeg tror ikke din kæreste skal aflevere helt så mange, hvis han har en høj kvalitet  

Jeg  for, at alt er som det skal være.

Anmeld

10. maj 2011

nattergalen

-Sigrid- skriver:

Øhm... Vi havde én test, men den var i topkvalitet /: Tror ikke det hjælper?

Held og lykke med projektet! 

Tak  
Glad for Jeres var perfekt  

Anmeld

10. maj 2011

nattergalen

modesty skriver:

Negativ, hvad betyder det?? De må vel have fået et eller andet resultat ud af det?

Min kæreste lavede en som var tvivlsom fordi han havde haft influenza. Så fik han lavet en til som var super.

Grunden til at de vil have ham til at lave en til er nok at den første ikke var så god? 

Hej modesty.. 

Ved negativ mener jeg at den viste at han sædkvalitet ikke var i top.. Og han skal så tag en til for at be el afkræfte det den første viste.. 

Lidt forvirrende synes jeg også selv.. 

Anmeld

10. maj 2011

nattergalen

Rebecca55 skriver:

Min kæreste blev kun tjekket en gang... Held og lykke til jer.

Tak for det 

Anmeld

10. maj 2011

-Sigrid-

nattergalen skriver:

Tak  
Glad for Jeres var perfekt  

Havde også en MEGET stolt kæreste Han var total høj, og friede til mig en uge efter

for Jer, uanset hvad I gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.