Hvor mange sæd-test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

nattergalen

Putomanen skriver:

Min kæreste skulle aflevere 2 prøver på klinikken, så de kunne se niveauet, da det kan svinge meget.

Samtidig skulle han ind og aflevere en prøve på KPLL, og hvis den ikke viste tip top kvalitet (hvilket den ikke gjorde), skulle han ind igen hos KPLL og aflevere endnu en prøve. Dvs. i alt 4 prøver.

Men jeg tror ikke din kæreste skal aflevere helt så mange, hvis han har en høj kvalitet  

Jeg  for, at alt er som det skal være.

Hej Putomanen.. 

Ked af at høre at det ikke var helt i orden hos jerm er lidt bange for at det er det samme vi er ude i.. 

Den første har desværre ikke vist gode resultater, og nu skal han ind og aflevere test nr 2 i morgen.. Så må vi se om det giver et andet resultat el det bekræfter min store frygt 

Tak fordi du tog dig tid til at svare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

nattergalen

-Sigrid- skriver:

Havde også en MEGET stolt kæreste Han var total høj, og friede til mig en uge efter

for Jer, uanset hvad I gør

Ej hvor er han bare sød TIllykke med frieriet

Det må vist være en mande ting det der med stoltheden.. For min var godt nok trist over sit resultat (hvilket jeg godt forstår) men han synes ligefrem det gjorde ham til mindre mand.. (det havde jeg svært ved at sætte mig ind i) Men nok mest fordi jeg elsker ham for den han er, og er sammen med ham for den han er og ikke om han kan give mig børn el ej.. 

Og takker

Anmeld

10. maj 2011

Nessie

nattergalen skriver:

Efter at have prøvet i små 8 mdr, har vi besluttet at nu er det på tide at vi bliver tjekket.. 

Manden har været oppe og få taget en sædprøve.. Den første har desværre været negativ.. Nu skal han op med en ny i morgen.. Er der nogen af jer gave kvinder der ved hvor mange test manden skal igennem før man kan vide med sikkerhed om hans sæd er brugbart? 

På forhånd tak, fra en meget forvirret kvinde, der havde regnet med det var SÅ nemt at få børn..  

Min kæreste har afleveret 3 prøver til test.

1. gang hos gynækologen, der opdagede den ikke var for god.

2. gang på fertilitetsklinikken, og også 3. gang, så de kunne se om tallet ændrede sig. Det gjorde det desværre ikke

Held og lykke til jer

Anmeld

10. maj 2011

nattergalen

Nessie skriver:

Min kæreste har afleveret 3 prøver til test.

1. gang hos gynækologen, der opdagede den ikke var for god.

2. gang på fertilitetsklinikken, og også 3. gang, så de kunne se om tallet ændrede sig. Det gjorde det desværre ikke

Held og lykke til jer

Hej Nessie.. 

Tak for svar.. Er ret ked af at høre det med din mands resultater..

Manden min skal aflevere prøve 2 i morgen, og håber derfor resultatet bliver bedre.. 

Anmeld

10. maj 2011

-Sigrid-

nattergalen skriver:

Ej hvor er han bare sød TIllykke med frieriet

Det må vist være en mande ting det der med stoltheden.. For min var godt nok trist over sit resultat (hvilket jeg godt forstår) men han synes ligefrem det gjorde ham til mindre mand.. (det havde jeg svært ved at sætte mig ind i) Men nok mest fordi jeg elsker ham for den han er, og er sammen med ham for den han er og ikke om han kan give mig børn el ej.. 

Og takker

Tror det er lidt ligesom hvis de ikke kan få den op og stå, eller den bare er mindre end gennemsnittet /: Betyder meget mindre for os, men med mænd er det jo "bare" meningen de skal gøre os gravide - i huletiden. Vi bære barnet, føder det, ammer det og er "automatisk" meget tæt bundet i starten. Vi er skab til meget, de er bare vores "redskab", så kan da egentlig godt forstå dem  

Jeg forstår dem, men er ikke enig

Anmeld

10. maj 2011

Nessie

nattergalen skriver:

Hej Nessie.. 

Tak for svar.. Er ret ked af at høre det med din mands resultater..

Manden min skal aflevere prøve 2 i morgen, og håber derfor resultatet bliver bedre.. 

Min mand havde samme tanker om, at han ikke var en rigtig mand. har måttet forklare ham, at det jo altså ikke er hans skyld, og at det ikke er anderledes/værre bare fordi det er manden der har problemer. Han mente det var nemmere for kvinder at acceptere at de havde problemer med fertiliteten.

Anmeld

10. maj 2011

Putomanen

nattergalen skriver:

Hej Putomanen.. 

Ked af at høre at det ikke var helt i orden hos jerm er lidt bange for at det er det samme vi er ude i.. 

Den første har desværre ikke vist gode resultater, og nu skal han ind og aflevere test nr 2 i morgen.. Så må vi se om det giver et andet resultat el det bekræfter min store frygt 

Tak fordi du tog dig tid til at svare 

Jamen det var da så lidt

Jeg vil lige sige at kvaliteten kan svinge rigtig meget alt efter stress, mad, rygning osv. Men jeg kan bestemt godt forstå din frygt! Især mænd bliver hårdt ramt af det, da det er deres mandom som bliver berørt...

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål  Og jeg  for, at 2. prøve er bedre. Håber du kommer med en opdatering

Anmeld

10. maj 2011

CamillaValby

Smukke man plejer at sige 2 test. Men negativ?? den har jeg aldrig hørt før.

Manden fik også lavet to hvor de så kunne se hvor stor svingning der var fra den ene til den anden.

Anmeld

10. maj 2011

nattergalen

Nessie skriver:

Min mand havde samme tanker om, at han ikke var en rigtig mand. har måttet forklare ham, at det jo altså ikke er hans skyld, og at det ikke er anderledes/værre bare fordi det er manden der har problemer. Han mente det var nemmere for kvinder at acceptere at de havde problemer med fertiliteten.

Uha ja har lige haft samme samtale med min mand.. Han føler skyld, ansvar og svigt.. Det er godt nok mange følelser der er oppe at køre, og svære at håndtere når han samtidig som mange mænd holder dem for sig selv Men drejser sig vel bare om at blive ved med at holde humøret højt på ham og  fingre på at den næste er bedre

Anmeld

10. maj 2011

nattergalen

Putomanen skriver:

Jamen det var da så lidt

Jeg vil lige sige at kvaliteten kan svinge rigtig meget alt efter stress, mad, rygning osv. Men jeg kan bestemt godt forstå din frygt! Især mænd bliver hårdt ramt af det, da det er deres mandom som bliver berørt...

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du har nogle spørgsmål  Og jeg  for, at 2. prøve er bedre. Håber du kommer med en opdatering

Tak søde Skal nok opdatere så snart vi ved mere.. Og tak skriver hvis der bliver mere jeg skal lufte ud omkring

Ihh hvor er jeg glad for jer dejlige kvinder på Baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.