God, brugt, økonomisk og sikker bil....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2008

Honningblomst

malou skriver:

Det er ikke helt rigtigt hvad du skriver... at det ikke er de små biler som vinder i sikkerhed Ta f.eks skoda... de er altså rigtig godt med mht rigtig gode biler til virkelig gode priser. og alle skodaer efter år 2000 bliver altså produceret på vw. fabrik. (Folkevogn) da de blev opkøbt. Dvs at alle skodaer er lavet af folkevogns dele og du kan være sikker på at de er de samme motorer de bruger. Skoda = VW = Audi. det er i bund og grund samme bil.. groft sagt altså Jeg har fakisk haft alle 3 mærker og var ganske tilfreds med min lille fabia 1.4 comfort og de fås også til gode priser i kombi. God billig og SIKKER bil... smiler. Tjek dem ud. Knus igen.

Problemet med alle de tests er at de sammenligner i de små biler alene og derfor ser man jo selvfølgelig ikke sammenligning mellem en stor og lille bil.

Nu har jeg kikket lidt rundt og jeg kan bare ikke putte børnene ind i en lille bil...så jeg køber vores store sikre bil og da halvdelen jo er min så bliver den ikke så dyr og heller ikke hver måned.
Så nu fik jeg lige ny gammel bil...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

malou

Eva skriver:

Problemet med alle de tests er at de sammenligner i de små biler alene og derfor ser man jo selvfølgelig ikke sammenligning mellem en stor og lille bil.

Nu har jeg kikket lidt rundt og jeg kan bare ikke putte børnene ind i en lille bil...så jeg køber vores store sikre bil og da halvdelen jo er min så bliver den ikke så dyr og heller ikke hver måned.
Så nu fik jeg lige ny gammel bil...

Knus..

smiler... tillykke

Anmeld

10. november 2008

Heidi.

Eva skriver:

Den er flot...hvor langt kører den på literen...overvejede at købe en Suzuki ignis...så på en i dag til 45000kr og som kun havde kørt 100.000km, men ved sgu ikke....kender du den??
Knus..

Ja den kender jeg godt, Den er bare ikke særlig stor, og du har jo 3 børn.. Man kan også få brugte Lianaer.. Den kører omkring 16 km på literen, men den kan også fås i dieseludgave som jo kører 21.
Jeg er jo uddannet mekaniker og har altid haft franske biler da jeg er udlært hos volvo/Reanault.. Men den her Suzuki vi har nu er den bedste bil jeg har haft60.png Kan helt klart anbefale den. Ellers er en Kia Seed også god, og billig. Jeg syntes at det med de billige forsikringer er RET så tiltalende. Førhen havde vi en Reanault Laguna, som vi betalte 12.000 i forsikring på om året.. og 2400 i vægter afgift ½ årlig. Nu betaler vi 3500 i forsikring og 1200 i vægterafgift. Samtigig så har vi også sparet på vores indbo fordi vi har skiftet forsikring.

Kh Heidi

Anmeld

10. november 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Ja den kender jeg godt, Den er bare ikke særlig stor, og du har jo 3 børn.. Man kan også få brugte Lianaer.. Den kører omkring 16 km på literen, men den kan også fås i dieseludgave som jo kører 21.
Jeg er jo uddannet mekaniker og har altid haft franske biler da jeg er udlært hos volvo/Reanault.. Men den her Suzuki vi har nu er den bedste bil jeg har haft60.png Kan helt klart anbefale den. Ellers er en Kia Seed også god, og billig. Jeg syntes at det med de billige forsikringer er RET så tiltalende. Førhen havde vi en Reanault Laguna, som vi betalte 12.000 i forsikring på om året.. og 2400 i vægter afgift ½ årlig. Nu betaler vi 3500 i forsikring og 1200 i vægterafgift. Samtigig så har vi også sparet på vores indbo fordi vi har skiftet forsikring.

Kh Heidi

Jeg har valgt at købe volvoen...kan bare ikke forlig mig med de små biler...ikke så meget fordi der er lidt plads, men kun fordi jeg er så bange for vi skal køre galt og børnene og jeg så bliver fuldstændig smadret. Så jeg køber vores volvo 940 af Rasmus og så har jeg både plads og sikkerhed. Jeg kan få den kaskoforsikret til under 4000kr, så det er jo ok.
Vægtafgift er dog lidt dyrt, men det er jo også fordi det er en kampvogn..
Knus og tak for hjælpen...

Anmeld

10. november 2008

Balderson

Eva skriver:

Er nok mest tryg ved forhandler....og har tænkt lidt på en Berlingo eller noget i den stil....synes de ser smarte ud når man har børn...

Knus..

Berlingo, det er også min næste bil, hvis det var mig der skulle bestemme..

Men nu har min mand jo også noget at skulle have sagt og han hellere mere mod WW'er, Mazda 5 og Skoda Octavia st. car..

Men det er alså også fine biler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.